Beste forumleden,
Ik wil mezelf even kort voorstellen. Ik speel sinds een paar dagen Scorito en doe mee aan de WK-poule. Via een vriend hoorde ik over dit forum en leek het me leuk om hier ook eens te kijken en mee te lezen.
Ik wil dit jaar ook wielrennen en tennis gaan spelen. Mijn speelnaam op Scorito is KIPCORN.
Voor het WK heb ik een eigen subleague aangemaakt genaamd Jan met de Pet. Mocht iemand zin hebben om mee te doen, dan is iedereen welkom:
Ik kijk ernaar uit om hier wat meningen te lezen, tips op te steken en mee te kletsen over de koers.
Groetjes,
KIPCORN
Havertz (aanvaller bij Duitsland maar in scorito middenvelder), Musiala, Calhanoglu van Turkije neemt alle vrije trappen en penalties ( al is dat wel een lastige poule). Wellicht De Ketelaere of de Bruyne, vrij gemakkelijke poule. Verder Dumfries, Hakimi (vrije trappen) of Davies.
An sich zijn de poules over het algemeen best goed te voorspellen.
Mijn breinbrekers:
A: Zuid Korea of Tsjechië 2e, neig naar ZK.
Poule D in zijn geheel, voor mij de meest aan elkaar gewaagde ploegen. Ik heb nu 1 USA, 2 Turkije, 3 Australië, 4 Paraguay
E: Ecuador of Ivoorkust 2e, neig naar Ecuador
I: Senegal of Noorwegen 2e, neig naar Noorwegen.
J: Oostenrijk of Algerije 2e, neig naar Oostenrijk.
Mocht nog iemand willen sparren dan hoor ik het graag.
A - Zie ze als gelijkwaardig maar heb op basis van doelsaldo toch Tsjechië op 2 laten eindigen
D - Turkije, USA, Paraguay, Australië (Paraguay alles gelijk laten spelen)
E - Ecuador eens, wellicht dat ze het kan opbreken dat Ivoorkust meer scoort tegen Curacao en ze onderling gelijkspelen. Misschien pakken ze nog wel laatste pot een puntje tegen Duitsland
I - Denk hier ook Noorwegen, Deschamps geeft 3e groepswedstrijd (indien al gekwalificeerd) altijd uit handen en dan is het NOO - FRA.
J - Had ook Oostenrijk maar veel twijfel. Ook of het powerplay van Oostenrijk met de hitte mogelijk is, denk dat de recente resultaten van Algerije ook vertekend zijn. Wonnen natuurlijk van Nederland terwijl NL in 1e helft veel beter was, daarnaast 0-4 van Bolivia maar die verloren ook met 4-0 van Schotland
4 dezelfde hier. Gezien hun poule wil ik sowieso eentje van Spanje en België. Oyarzabal zal er zeker een inprikken, maar ik neem een gokje met Pedri. Olmo staat niet elke keer in de basis. En ik ga voor De Bruyne omdat hij ook de vrije trappen neemt.
Haha die heb ik ook exact, alleen Dumfries ipv VVD anders.
Als kampioen heb ik Spanje, zat al die tijd al in mijn hoofd omdat ik dacht dat iedereen Frankrijk zou doen. Maar bij de bookies toch ook Spanje op 1. Dus ik twijfel om hem te veranderen naar Portugal. Heb wel het idee dat zij zomaar eens met de beker in de handen kunnen staan eind van het toernooi.
Speelt hier iemand ook toevallig Bondscoach?
Grote twijfel voor speelronde 2A. Ik vind de opstelling van de Brazilianen te onzeker, dus wil er eigenlijk maar 3 selecteren (keeper, verdediger, aanvaller). Verder twijfel met wie ik dit aanvul, ik zie de volgende opties:
- Canada: zie ik als grootste kanshebber, maar de interessante middenvelder heeft een rotatierisico, en was nog niet gecharmeerd van beide spitsen, en zie ook zomaar Larin voor een van de twee er inkomen. Verdedigers zitten wel optie tussen.
- Amerika: wacht een pittig potje wel leuke opties, maar vooral twijfels over of ze gaan winnen van Australie.
- Marroko: leuke opties, maar wil de meeste sparen voor Haiti. Daarnaast is Schotland gewoon pittig.
- Tsjechie: Ook prima opties, maar ik verwacht geen grote overwinning.
Wat doen jullie?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.