WK-spel

1 2 »
Witte87

Herkenbaar.

Hier 4x Brazilie (in elke linie 1x), 2x USA, 1x Tsjechie.

Het meest interessant volgens de odds is Canada, maar zou niet weten wie ik hier moet pakken.

Weet dat Buchanan wel eens scoort bij Villareal, maar de cijfers vielen toch wat tegen de laatste maanden.

J. David is mij te vroeg gewisseld in de eerste wedstrijd.

mirkodek

Hier vooralsnog ook 4x Brazilië (2x aanval, 1x verdediger en keeper). Deze zullen wel gaan spelen en je hoeft ze niet te bewaren voor tegen Schotland. Verder 2x Tsjechië (Zuid-Afrika vond ik erg zwak), middenvelder en verdediger. En nog Xhaka namens Zwitserland. Canada zou ik wel willen kiezen maar inderdaad geen idee wie. Davies zal nog niet in de basis starten verwacht ik.

Thijs1986

4 x Brazilie, 1 x canada, 1 x VS , 1 x Turkije. Davies wel een risico hoor, is weer beschikbaar las ik vanochtend dus die backs van canada vallen af voor mij . Twijfel ook nog over wel of geen Xhaka of Guler, dat Embolo nu de penalties neemt wel nadeel. en Turkije moet echt, anders is het afgelopen. 

Zie een hoop gehussel in de opstelling bij Tjechie vandaag, blijf er toch maar vanaf. waren erg matig tegen Zuid Korea. Maar idd Zuid Afrika nog matiger. 

Thijs1986

4 x Brazilie, 1 x canada, 1 x VS , 1 x Turkije. Davies wel een risico hoor, is weer beschikbaar las ik vanochtend dus die backs van canada vallen af voor mij . Twijfel ook nog over wel of geen Xhaka of Guler, dat Embolo nu de penalties neemt wel nadeel. en Turkije moet echt, anders is het afgelopen. 

Zie een hoop gehussel in de opstelling bij Tjechie vandaag, blijf er toch maar vanaf. waren erg matig tegen Zuid Korea. Maar idd Zuid Afrika nog matiger. 

Benzardi

3x Bra, 2x Usa, 1x Tje en 1x Zwi.

Meer kon ik er niet van maken 😉

Thijs1986
Benzardi
3x Bra, 2x Usa, 1x Tje en 1x Zwi. Meer kon ik er niet van maken 😉

twijfels rondom spelen Rafinha en Gabriel idd 

Vergane Glorie

voor het eerste een ronde waar ik niet echt uitkom...te veel opties te weinig zekerheidjes voor punten

bdebouwer

Wie doen jullie vanavond de band om? 

Bij mij zit die nu om de arm van Mbappe, maar twijfel nog of ik voor Fernandes of Olise moet gaan. 

Tiskuuurs

Fernandes hier.

Messi ook in t team 😐

NOAD1912

Wel een breinbreker de laatste groepsfase.. ik dub met name over de Argentinië spelers, heb alleen Messi nog maar gebruikt, maar aangezien ze al als groepswinnaar geplaatst zijn is de verwachting dat er enorm gerouleerd gaat worden. 

1 voor beschouwing heeft zelfs 9 of 10 bankspelers in de basis voorspeld en alle voorbeschouwingen wijken ook enorm van elkaar af. Oftewel niemand weet het.

Dus, hier gaat een scoritowijsheid op.. als het kan alleen voor zekerheidjes gaan.

Op Engeland na zijn vrijwel alle andere keuzes een gok. Iemand hier met een mooie tip?

MrWest

Zit inderdaad met hetzelfde, heb veel Engelse spelers opgesteld en nu maar 1 Argentijn (Alvarez). Zelfs met B-elftal favroriet, maar dan moet je wel weten wie er speelt...

NOAD1912
MrWest
Zit inderdaad met hetzelfde, heb veel Engelse spelers opgesteld en nu maar 1 Argentijn (Alvarez). Ze...

Alvarez heb/had ik ook op vizier, maar in 2 van de 4 voorbeschouwingen staat hij niet in de basis.. is me net te onzeker

Ben Van Heck

Wie kiezen jullie als topscorers deze ronde? Mbappe, Kane en Messi lijken me het meest voor de hand liggend? Maar een middenvelder/verdediger zou ik ook graag willen. Havertz durf ik niet aan, want die zie ik zomaar de basis uit vliegen voor Undav..

ProScoritoManager

Ben, na vannacht ben ik wel benieuwd op wie je bent uitgekomen als vervanger van Havertz? ;)

Ben Van Heck

Musiala pfff. 

ProScoritoManager

Ai, daar heb ik niks aan voor de volgende ronde haha

bdebouwer

Je maakt toch elke ronde een nieuwe analyse, deze ronde was Havertz (en Mbappe) een goede keuze. Haaland is ook veel gekozen en levert. Van Messi, Yamal, en Kane mogen we dat ook nog verwachten. 

Volgende ronde weer een nieuwe set aan tegenstanders, en dan vind ik bijv. Noorwegen, en Spanje niet meer interessant. Terwijl dan Marokko (Saibaira en Hakimi), Frankrijk (Mbappe, Dembele) , Engeland (Kane, Bellingham), en Argentinie (Messi) interessant zijn en in mindere mate misschien nog Brazilie (Vinicius).

Ben Van Heck

Saibari en Hakimi staan hier ook op de radar. Al verwacht ik hier geen (grote) overwinning van Marokko. Zie dit echt als een 50/50 wedstrijd, maar moet ergens risico gaan nemen. Wellicht Saibari kiezen en een 1-1 invullen (of 2-1 Canada)

mirkodek

Voor het Bondscoach spel:

Ik twijfel over Messi voor morgennacht. Argentinië gaat ongetwijfeld ver komen, maar dit zal waarschijnlijk by far de makkelijkste wedstrijd voor ze zijn. Dus Messi hier cappen is wel aanlokkelijk.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Potentieel voor Messi die er 2/3 in schiet is tegen Kaapverdië natuurlijk wel hoog. En het blijft het WK, natuurlijk is het goed om rekening te houden met de volgende rondes, maar elk team kan er zomaar uit geknikkerd worden. Doseren is het beste in deze situatie. Ik kies zelf ook voor Messi dat rondje en waarschijnlijk ga ik voor middenvelders en verdedigers van Egypte en Colombia. 

ProScoritoManager
bdebouwer
Je maakt toch elke ronde een nieuwe analyse, deze ronde was Havertz (en Mbappe) een goede keuze. Haa...

Uiteraard is dat hoe je de selectie van je topscorers benadert. Maar Havertz was tot nu toe wel steeds een unieke pick omdat hij verkeerd getypeerd stond in Scorito. Die klikte ik er elke selectie blind in. Zo'n soort blinde klik zie ik nu niet meer, daar kwam mijn vraag vandaan :)

(De Ketelaere zou dit kunnen zijn, maar die levert niet..)

dawizz

Dest, maar levert ook (nog) niet

Scratzz

Wanneer is de captain 300%? Enkel nog bij de finale? Of ook nog daarvoor?

Hubris

Ja alleen de finale nog, staat bij de uitleg van het spel

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.