Scorito vuelta 2026

1 2 »
Nick Ravestein

Het eea meegelezen van het tour forumpje en een mooi resultaat gehaald, dus hier lees ik ook weer mee. Present!

Nijmos
Hidde98
Ik ga ook proberen mijn 2e gouden beker direct na de 1e binnen te slepen, zal wel lastig zat zijn.

Dat is onvergelijkbaar veel moeilijker. In de vuelta doet iedereen mee die een gouden beker had in de tour, en misschien 10% van de mensen met van der Poel en zonder Del Toro uit de tour. In totaal zijn er over die spelers ook nog eens stukken minder bekers te verdelen.

Hidde98
Nijmos
Dat is onvergelijkbaar veel moeilijker. In de vuelta doet iedereen mee die een gouden beker had in d...

Dat snap ik! Grens zal veel lager liggen voor goud, waar je nu bij de beste 1.000 moest zitten (zelf 213e), zal het met de Vuelta eerder de beste 300 zijn. Daarbij is ook hier een dosis geluk weer van de partij met hopelijk weinig uitvallers met een flinke pickrate.
Tot slot is de Vuelta naar mijn idee ook meer gemaakt voor de vlucht en daarmee onvoorspelbaarder, tenminste als niet een van de twee beste (Pogi/Ving) meedoet.

wessel2105

Ik ben vooral benieuwd wat er bekend gaat worden over de verdeling tussen WvA en Brennan dst zal toch ook wel eens een breinbreker kunnen gaan worden.

En wat als Pogi uiteindelijk toch niet gaat, gaan we dan stiekem toch Remco nog zien naast Roglic...

Laatst gewijzigd
Nijmos
wessel2105
Ik ben vooral benieuwd wat er bekend gaat worden over de verdeling tussen WvA en Brennan dst zal toc...

Ik verwacht eerder Lipowitz naast Roglic.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.