Scorito vuelta 2026

1 2 ... 38 39 40 41 »
berggie1987
Nicov11
Ik vind het altijd geweldig hoe jullie de meest obscure bronnen weten te vinden. Wat is de zoekterm?...

Eens, de moeder van fretin blijft toch wel mijn favoriete bron. Zijn er nog meer Facebook pagina s van moeders bekend?

Frankd85
kevinraar
ik heb nu een voorlopige team gemaakt   pogacar gall skjelmose onley carapaz nordhagen buitrago pool...

Als ik heel eerlijk ben denk ik dat je hiermee misschien bij de beste 50% zit, maar dat is wel de max imo. Je hebt er een partij heikneuters ingestopt, die zou ik niet eens overwegen (Blikra, De Plus, Poole, vd Berg, Gaudu, de moeder van Fretin, Hayter, Kung). 

FrankSteenbergen
HetGroteOrakel
Team van Burgos ook compleet, dat wordt puzzelen geblazen! Ben benieuwd of Groves en Turner nog wat...

Ze zijn niet echt bij de tijd als ik het artikel zo lees 😂

CyclingDonkey
El_Andino
Eigenlijk is Almeida even duur als Carapaz (3.5m) Stel je wil een tweede UAE man naast Pogy. Dan kan...

Haha. Leuk omgedacht. En in "waarde" heb je natuurlijk wel gelijk. Maar het teammanschap is dus 3mil waard en naast Carapaz zul je dus nog een 3.5mil man moeten offeren om Almeida en een 500k man terug te brengen 

KV
Wicked Wout
Dit jaar geen Cavia maar de Messias als onbekende sprinter

Wat kun je zeggen van dergelijke gasten... dan toch beter een 500k knecht van Vlab meenemen lijkt me. 

SonnySide

César Macías

Ik ga er eens voor zitten

kevinraar
IlFalco
Je moet ergens bezuinigen ja. Hayther verwacht ik weinig van. En voor de tijdritten heb je Kung er a...

wie zou jij doen voor poole en gaudu?

CyclingDonkey
kevinraar
als ik een hoop toppers wil moet ook wel wat goedkopere renners hebben sivakov verwacht veel punten...

Blikra gaat niet naar de Vuelta. Met je eens wel dat die mogelijk wat onderschat werd, maar we gaan het nooit weten helaas 

kevinraar

mg best iemand pb sturen om me te helpen

TourDeFranceUnchained

Ik plaats dit soort berichten eigenlijk zelden, maar aangezien de Vuelta zo een speeltuin is op dit moment, zou de huidige nummer 3 van Italië geen leuke toevoeging zijn voor 500k voor de uitgedunde sprints?

madeinstars
SonnySide
César Macías Ik ga er eens voor zitten

Een 'sprinter' van 1.65 en 57 kilo haha. Only in the Vuelta.

ditisdavid
madeinstars
Een 'sprinter' van 1.65 en 57 kilo haha. Only in the Vuelta.

Iemand heeft duidelijk Samuel Dumoulin niet meegemaakt.

KV
TourDeFranceUnchained
Ik plaats dit soort berichten eigenlijk zelden, maar aangezien de Vuelta zo een speeltuin is op dit...

Had hem ook al in de gaten. Hopelijk maken ze hem 500k, maar heb de indruk dat iedereen die ooit al eens een sprintje getrokken heeft, standaard minstens 750k is. 

M@thijs
dephazz
Ik heb er op p.35 en 36 (met bron) e.e.a. over geschreven 

Die had ik gezien.

Maar dat past volledig binnen het patroon dit jaar 2 weken geleden zegt hij zich goed te voelen.

Vorige week ik polen blijkt het toch weer helemaal niet goed te zitten.

nathancouw

Hij is in Polen toch gewoon gevallen? Dat had niks met vorm te maken.

madeinstars
ditisdavid
Iemand heeft duidelijk Samuel Dumoulin niet meegemaakt.

Haha. Die heb ik zeker wel meegemaakt. Zelfs een etappe gewonnen in de tour, maar dat was uit de vlucht. Was toch nooit een echte massasprinter.

Ecco
CyclingDonkey
Haha. Leuk omgedacht. En in "waarde" heb je natuurlijk wel gelijk. Maar het teammanschap is dus 3mil...

300 punten aan Pogi bonus is ook wel erg veel, vind ik. Zelf reken ik met 200 à 250 extra puntjes. Dat maakt Almeida dan 4 à 4.5 M, oftewel net zo duur als Gall en consorten. Fietst hij dan nog 500 eigen punten bij elkaar is de vraag, wat mij betreft. Denk je van wel dan selecteer je hem, want het is ook maar één stoeltje natuurlijk 

TimTornTeut

Ik zie dat Renard is toegevoegd voor 750. Rijdt best een aardig seizoen, maar zit wel bij Coquard in de ploeg. Wat denken jullie? 

RedDevil
SonnySide
César Macías Ik ga er eens voor zitten

Dat kan wel eens de Barrenetxea van de Vuelta 2023 worden

Ragnar Lolbroek
TimTornTeut
Ik zie dat Renard is toegevoegd voor 750. Rijdt best een aardig seizoen, maar zit wel bij Coquard in...

Cofidis teampresentatie afwachten wat de plannen zijn bij. In het verleden was Coquard daar wel de sprinter itt Renard. Zal nu waarschijnlijk wel hetzelfde zijn helaas.

Ecco
TimTornTeut
Ik zie dat Renard is toegevoegd voor 750. Rijdt best een aardig seizoen, maar zit wel bij Coquard in...

Na het Aranburu debacle in de Tour laat ik Cofidis links liggen.

Ecco
TourDeFranceUnchained
Ik plaats dit soort berichten eigenlijk zelden, maar aangezien de Vuelta zo een speeltuin is op dit...

Trentin? Gaat die mee dan? En kwam Mayrhofer niet ook? Of fietst die inmiddels ergens anders?

En hij zal ook zeker geen 500k kosten

ditisdavid
madeinstars
Haha. Die heb ik zeker wel meegemaakt. Zelfs een etappe gewonnen in de tour, maar dat was uit de vlu...

Een échte sprinter zijn is op dit parcours niet persé een voordeel. De Samuel Dumoulin van pak hem beet 2014 zou in dit veld een hele nuttige optie zijn. Het probleem voor Macias is dat hij twee klasses minder is.

1 2 ... 38 39 40 41 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.