Als ik heel eerlijk ben denk ik dat je hiermee misschien bij de beste 50% zit, maar dat is wel de max imo. Je hebt er een partij heikneuters ingestopt, die zou ik niet eens overwegen (Blikra, De Plus, Poole, vd Berg, Gaudu, de moeder van Fretin, Hayter, Kung).
Haha. Leuk omgedacht. En in "waarde" heb je natuurlijk wel gelijk. Maar het teammanschap is dus 3mil waard en naast Carapaz zul je dus nog een 3.5mil man moeten offeren om Almeida en een 500k man terug te brengen
300 punten aan Pogi bonus is ook wel erg veel, vind ik. Zelf reken ik met 200 à 250 extra puntjes. Dat maakt Almeida dan 4 à 4.5 M, oftewel net zo duur als Gall en consorten. Fietst hij dan nog 500 eigen punten bij elkaar is de vraag, wat mij betreft. Denk je van wel dan selecteer je hem, want het is ook maar één stoeltje natuurlijk
Een échte sprinter zijn is op dit parcours niet persé een voordeel. De Samuel Dumoulin van pak hem beet 2014 zou in dit veld een hele nuttige optie zijn. Het probleem voor Macias is dat hij twee klasses minder is.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.