Voor mij is het tactische airodynamische spelletje het leuke element in wielrennen. Dat maakt voor mij vrouwen wielrennen net zo interessant. Zeker nu het ook wat meer professioneel begint te worden en daarmee er echt strijd is.
Ik heb nooit een vrouw op de borst zien kloppen dat ze fysiek net zo sterk zijn als de mannen. Het is wat je zegt gewoon een andere tak van sport met dezelfde achtergrond.
Als er nou ook nog een Scorito spelletje op gemaakt wordt dan ga ik het zeker het zo aandachtig kijken :)
Wat ik trouwens wel mooi vind aan die vrouwenkoers, is dat daar volgens mij echte rivaliteiten zijn. Bij de mannen zijn zelfs de grootste concurrenten (Pogi en Poel bijv) elkaars dikste vrienden. Bij de vrouwen bijten zelfs ploeggenoten elkaar bijkans de nek door. Da's wel echte strijd hè? Ook is mooi dat er deze Tour zo maar 6 verschillende vrouwen kunnen winnen. Dat is bij de mannen ook wel anders.
Maar een Scorito voor vrouwenwielrennen? Meh, dat weet ik nog niet helemaal. Dan moeten ze het heel erg zwaar laten meetellen in de Tendex. ;-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.