Scorito Vuelta 2015 poule

1 2 ... 10 ... 25 26
WCEendT

Ben deze keer niet van plan mijn team 100x te veranderen, in de hoop dat het beter gaat ;).

Laatst gewijzigd
TheStrikers

Denken jullie niet dat landa moet knechten omdat Nibali en Aru mee is met de Vuelta?

Ik denk dat Samuel Sanchez+Dombrowski meer punten gaat pakken.

TBR

Barbero of Navarro? Of toch De Marchi?

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

Ewan, Asbroeck, Drucker?

Goozbabs

'@TheStriker Landa moet vrijwel zeker knechten. Dat moest hij in de giro ook, dus de vraag of hij nog een keer zo goed kan presteren. Is echt een risico.

@TBR Barbero is 500k en navarro 1,5m. Geen vergelijking.

@Jelle van der linden, ik denk dat ewan de beste sprinter is, maar geen idee hoelang die mee gaat.

Gids05

Wie rijd er een betere tijdrit ??? Waar verwachten jullie S. Sanchez. Of ll sanchez ?????

JimKro

L Sánchez betere tijdrit in principe. Ligt ook aan motivatie natuurlijk

Gids05

Wat zijn nu een beetje punchers valverde moreno rodriquez martin wie nog meer ???

CFC

Ben overal uit, vraag me alleen af wat me meer punten op gaat leveren:
Sagan en een van de twee: Asbroeck of Dombrowski
of
Bouhanni en Landa

Voor de verdeling maakt het weinig uit.

WCEendT

CFC Bouhanni Landa 100%

CFC

Oke, ik vind Bouhanni en Landa wel een gokje hoor.
Bouhanni ben ik bang dat die de paar sprint etappes die er zijn de helft al van te voren heeft moeten lossen.
En Landa ben ik bang dat die echt alleen maar moet knechten voor Aru en Nibali.

Aan de andere kant is Sagan natuurlijk ook een gokje doordat je niet weet of die vroegtijdig afstapt.

vickynator7

'@WCEendt
Ik zou altijd voor Rojas kiezen. Rojas rijdt in grote rondes vrijwel altijd top 10 in de vlakke ritten en aan het einde zou je nog teampunten met hem kunnen pakken (mits Quintana/Valverde een klassement wint).

Jelle van der Linden

Ik twijfel nog tussen Froome of Nibali?

vickynator7

'@Jelle van der Linden
Het grote voordeel van Froome is dat Sky hem vrijwel zeker de hele Vuelta gaat uitspelen als kopman (Henao/Nieve maken waarschijnlijk geen kans om te winnen). Bij een tegenvallende Nibali zou Astana zomaar Aru kunnen bombarderen tot kopman, waardoor Nibali vooral zou moeten knechten. Froome biedt wat mij betreft een stuk meer zekerheid.

Tommytom

Daarnaast heeft Froome een sterkere tijdrit

Jalabert88

Ik twijfel nogal over het vormpeil van D.Martin.
Zodoende de vraag: D. martin en Drucker of S.Sanchez en D. van Poppel?

snellerfietsen

Ploegentijdrit telt niet. Hoe lost scorito dit op? Geen points eerste etappe?

Ab Normaal

'@ Jalabert88
S.Sanchez en Drucker.

siht

S Sanchez en van Poppel zou ik eerder doen.

Trouwens.. wat verwachten jullie van Reynes van IAM.
Er zijn wat sprintjes heuvelop waar Peluchi niks te zoeken heeft. Kan me herinneren dat vorig jaar Reynes ook mee deed in de sprints.

elrio

Ik ben ook wel benieuwd hoe de ploegentijdrit nu meegeteld gaat worden. Want er komt natuurlijk een uitslag, maar die is wel heel moeilijk te voorspellen. Ik denk dat de teams met een klassementsrenner hier geen risico's gaan nemen, verwacht meer van de kleine teams en teams van vrijbuiters (etixx, tlj) voor wie de ritoverwinning plus de trui de ronde eigenlijk goed maken.

bart1e

Ik hou bouhani uit mijn team, en ga alleen voor Degenkolb..verwachten jullie dat dit een te grote gok is? Heb de keuze gemaakt op basis van de weinig sprintetappes.

Zit nog met één vraagteken, Chaves of S.Sanchez?

BertieC

Chaves of Henao? Of toch een andere outsider?

barcasportz

'@bart1e

Bouhanni wordt volgensmij echt onderschat in de heuvelritten, vorig jaar eindigde hij nog voor Degenkolb in een extreme heuvelrit waar Matthews won. Bovendien is hij zeker sneller dan Degenkolb op het vlakke, waar giant misschien wel op Mezgec mikt en Bouhanni de volledige steun krijgt met Simon en Soupe als perfecte leadout.

Harry De Bakker

Wie verwachten jullie dat de onbetwiste kopman van Movistar wordt: Quintana of Valverde? Zou er niet raar van opkijken dat ze onderling hebben afgesproken: "jij de Tour, ik de Vuelta" en dat de ploegleiding daarmee instemt. Valverde rijdt bovendien altijd goed in Spanje, aan de andere kant is Quintana toch een klasse beter denk ik.

WCEendT

'@Bartie
Dat d8 ik bij de tour al en bleek de foute keuze, ik zou minstens Sagan/Degenkolb of Bouhanni/Degenkolb nemen.

Nog steeds de vraag:
Sbaragli of Rojas

of

Drucker/Asbroeck/Ewan/Pelucchi/Boeckmans vervangen voor Sbaragli

of

Sbaragli er gewoon uit laten?

1 2 ... 10 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.