Ik ga geen veranderingen doorvoeren aan mijn team. Twijfel alleen nog over mijn kopmannen.
Optie 1:
- Quintana
- Degenkolb
- Bouhanni
Optie 2:
- Quintana
- Valverde
- Degenkolb / Bouhanni
Dus of 2 sprinters, dan zie je tijdens de Vuelta wel wie het meest in vorm is, of 2 klimmers. Die laatste mogelijkheid bied de zekerheid dat je tenminste een kopman als captain hebt, aangezien vooraf niet duidelijk is of Quintana of Valverde uitgespeeld gaat worden bij Movistar.
Graag hoor ik van meerdere "kenners" wat hun voorkeur geniet. Mocht dat optie 2 zijn dan hoor ik ook graag welke sprinter de betere keus is.
'@Phoenix0000
Quintana leek in de Tour echt te pieken in de laatste week, terwijl Froome toen duidelijk zijn meerdere moest erkennen in Quintana.
Maar het klopt wat je zegt, Quintana komt misschien (nog) beter tot zijn recht in ritten die ook in de aanloop naar de slotklim veel reliëf bevatten.
Terwijl Froome met zijn koffiemolentje misschien beter tot zijn recht komt in een vlakke rit die eindigt met een extreem zware klim.
Alleen volgens mij gaat Froome totaal onvoorbereid deze Vuelta tegemoet en ziet hij wel waar hij eindigt, terwijl Movistar met Quintana en Valverde echt een strijdplan klaar heeft liggen. Keuzes, keuzes, keuzes ...
Dit is mijn team geworden:
Valverde (captain)
Aru (captain)
Quintana
Rodriguez
Pozzovivo
Majka
Frank Schleck
Henao
D. Moreno
Chaves
Degenkolb (captain)
Bouhanni
Rojas
D. Van Poppel
Boeckmans
Barbero
Drucker
Gerrans
Rosa
L. Sanchez
Geprobeerd wat verassingen toe te voegen. Veel dure renners die de tour hebben gereden weggelaten en in plaats daarvan 'frisse' renners gekozen. Ook een gokje genomen met Schleck. Verder Rosa en Sánchez voor mogelijke teampunten en eventueel punten in de tijdrit.
Uiteindelijk 500k overgehouden :p
mijn team:
Froome (K)
valverde (K)
nibali
Aru
Martin
Rodriques
Moreno
Torres
Majka
Bouhanni (K)
Degenkolb
Pelucchi
Rojas
Van Asbroeck
Drucker
Boeckmans
Barbero
Torres voor de Bergtrui en twee etappes, Barbero de grote verrassing in de heuvelritjes en sprintaankomsten heuvelop.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.