Snellerfietsen heeft een heel bataljon donkere paarden achter de wagen gespannen!
Ik heb zowiezo Sagan als kopman, maar moet dan voor de dure sprinters kiezen tussen Degenkolb en Bouhanni. Heb de hele tijd Degenkolb gehad, maar het is de vraag of ze niet soms voor Mezgec gaan. En in de tour was de organisatie van de sprinttrein erg slecht. Aan de andere kant kan hij nog proberen bij de wat stijlere aankomsten mee te doen, zoals hij in de tour 4e werd in de etappe die van avermaet won.
'@Timo Ik heb zelf S Sanchez, heb altijd lage verwachting van Van Garderen.
http://www.cyclingquotes.com/news/bmc_sanchez_is_our_vuelta_captain/
Gerrans is ook een goede, maar het is de vraag hoe goed hij herstelt is van zijn crash in de tdf.
Daarnaast kans dat ze de eerste week Ewan steeds uitspelen.
Bovendien verwacht ze de eerste weel van de ronde nog niet veel van Gerrans.
http://www.cyclingquotes.com/news/orica-greenedge_with_gerrans_chaves_and_ewan_in_the_vuelta/
jawel hoor, ik heb valverde, martin, rodriques, moreno, froome, nibali, aru, majka en eventueel pozzo, maar voorbijgaande koersen laat toch ook zien dat ontsnappingen niet kansloos zijn. Dat er een confrontatie tussen de toppers komt is duidelijk, maar dit zegt nog niets over etappewinst of de kans dat een ontsnapping het niet zal halen. Ik betwijfel of de klassementsrenners nu al in het rood willen rijden en gelijk de koers te willen dragen. Daarom ben ik ook een beetje bezig met wie in de kansrijke ontsnapping zou kunnen zitten die het tot het einde haalt. Het is natuurlijk een gokje, maar ik denk ook nog even aan Barbero of Torres, met de kans dat ik met deze jongens 0 puntjes zal scoren.....
Zoveel keuze. Teampunten voor de winnaar is ook bizar. Dat zullen haast alle klassementen zijn. Als ik de gok waag met 4 Movistar renners heb ik weer renners ernaast die top 20 eindigen. Dus als er dan geen Movistar renner wint ben ik figuurlijk gesproken de lul.
Welke sprinters gaan dit overleven? Rojas/Bouhanni/Sagan/Barbero/Simon/Gerrans?
@SJB Majka en Chaves
@WCeendt Quintana Sanchez en Landa erbij
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.