Scorito Vuelta 2015 poule

1 2 ... 12 ... 25 26
leek

'@snellerfietsen

Kwam je geen geld tekort?

wichard1

hmmmm, waarom die smiley nu is toegevoegd... geen idee. Hier had de (K) moeten staan.....

Jelle van der Linden

Chaves + Henao of Landa of Moreno?

ivo001

Snellerfietsen heeft een heel bataljon donkere paarden achter de wagen gespannen!

Ik heb zowiezo Sagan als kopman, maar moet dan voor de dure sprinters kiezen tussen Degenkolb en Bouhanni. Heb de hele tijd Degenkolb gehad, maar het is de vraag of ze niet soms voor Mezgec gaan. En in de tour was de organisatie van de sprinttrein erg slecht. Aan de andere kant kan hij nog proberen bij de wat stijlere aankomsten mee te doen, zoals hij in de tour 4e werd in de etappe die van avermaet won.

Laatst gewijzigd
Timocycling

Amador, S.Sanchez, Gerrans, Navarro of vd Broeck?

ivo001

'@Timo Ik heb zelf S Sanchez, heb altijd lage verwachting van Van Garderen.

http://www.cyclingquotes.com/news/bmc_sanchez_is_our_vuelta_captain/

Gerrans is ook een goede, maar het is de vraag hoe goed hij herstelt is van zijn crash in de tdf.
Daarnaast kans dat ze de eerste week Ewan steeds uitspelen.

Bovendien verwacht ze de eerste weel van de ronde nog niet veel van Gerrans.
http://www.cyclingquotes.com/news/orica-greenedge_with_gerrans_chaves_and_ewan_in_the_vuelta/

bart1e

Degenkolb en d. Martin of froome in mijn selectie...met welke ga ik meer punten halen?

bakfiets

Mijn team:

Valverde (k)
Aru (k)
Quintana
Majka
Henao
Pozzovivo
Rodriguez
Landa
Roche
S. Sanchez
Moreno

Bouhanni (k)
Degenkolb
Pelucchi
drukker
Broekmans
D. Van poppel
Rojas
Barbero
Berhane

Jelle van der Linden

Kan Barbero de etappe van morgen aan?

ValverdeBassoNibali

Nee

Betancur, Quintana, Sagan

Stel het volgende:

Rodriquez wordt 1 en Moreno 2.

Rodriquez krijgt dan : 50 + 10 + 8 + 6 + 6 = 80 punten !
Moreno krijgt dan: 44 + 8 + 6 + 4 + 4 + (10 + 8 + 6 + 3 + 3) = 96 punten !!

Een enkele renner kan morgen dus 2x96 = 192 punten opleveren ;)

Gelegevaar

Moet de ander wel 2e worden ;-)

ivo001

Pff voor morgen, Barbero/Majka/Pozzovivo/Quintana?

RubenVB

'@Ivo 1 van die kiezen? Quintana. Eindigt sowieso top 20 en eventueel teampunten van Valverde.

Weet iemand of Bouhanni dit overleeft? Lijkt me meer dat Cofidis Simon uitspeelt. Die was ook sterk op de muurtjes in de TdF.

RubenVB

'@Jelle Ja.

WCEendT

Zeker:
Valverde (K)
Rodriguez
Martin
Henao
Aru
Moreno

Twijfel:
Sanchez
Quintana
Majka
Pozzovivo
Landa

Nog tips?

n3razzurri

Sagan, mits je die in je selectie hebt. Mûr de Bretagne lukte hem ook meer dan prima.

wichard1

Zou Rojas in etappe 2 nog een rol kunnen spelen. Ging in de Eneco tour lang mee in de laatste twee etappes. Ging prima tegen de stijle stroken op.

SJB

Ik kan nog 4 renners opstellen en twijfel nog tussen de volgende renners:

Quintana, Pozzovivo, S.Sanchez, Henao, Majka & Chaves

Wie moeten er afvallen?

n3razzurri

Rojas feliciteert Valverde bij de streep.

wichard1

Dat zijn dan in ieder geval 10 puntjes erbij. Ik verwacht hem of visconti ook nog in de break van de dag te zitten om voor de eerste bergtrui te gaan en de tussensprint tussen beide klimmetjes in. Het wordt een leuke rit...

n3razzurri

Wichard: Geen andere punchers of klimmers in je team? Qua bergtrui denk ik dat er genoeg renners zijn van kleinere teams die zich in de picture willen/ moeten rijden terwijl grote teams geen onnodige energie gaan verspillen. Visconti die weer een bergtrui pakt lijkt mij vrij uniek.

sprintgeit

Aru
Pozzo
Froome
Quintana (kopman)
Moreno
Martin
Henao
Barbero
Valverde

Quintana kopman in de hoop dat alejandro wint. Majka en Nibali op de reserveplekken. Als je al je geld op klimmers zet levert dat nogal wat luxe op in dit soort etappes :p.

Laatst gewijzigd
wichard1

jawel hoor, ik heb valverde, martin, rodriques, moreno, froome, nibali, aru, majka en eventueel pozzo, maar voorbijgaande koersen laat toch ook zien dat ontsnappingen niet kansloos zijn. Dat er een confrontatie tussen de toppers komt is duidelijk, maar dit zegt nog niets over etappewinst of de kans dat een ontsnapping het niet zal halen. Ik betwijfel of de klassementsrenners nu al in het rood willen rijden en gelijk de koers te willen dragen. Daarom ben ik ook een beetje bezig met wie in de kansrijke ontsnapping zou kunnen zitten die het tot het einde haalt. Het is natuurlijk een gokje, maar ik denk ook nog even aan Barbero of Torres, met de kans dat ik met deze jongens 0 puntjes zal scoren.....

RubenVB

Zoveel keuze. Teampunten voor de winnaar is ook bizar. Dat zullen haast alle klassementen zijn. Als ik de gok waag met 4 Movistar renners heb ik weer renners ernaast die top 20 eindigen. Dus als er dan geen Movistar renner wint ben ik figuurlijk gesproken de lul.

Welke sprinters gaan dit overleven? Rojas/Bouhanni/Sagan/Barbero/Simon/Gerrans?

@SJB Majka en Chaves
@WCeendt Quintana Sanchez en Landa erbij

1 2 ... 12 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.