Scorito Vuelta 2015 poule

1 2 ... 13 ... 25 26
Phoenix0000

Ik zit met Duarte, Pozzo, Quintana, Majka, Sagan en Barbero. 2 namen van deze 6 heb ik nog plek voor :-(

Roept u maar...

bart1e

Barbero of Landa voor vandaag? Keuze voor mijn laatste plekje.

JDL75

'@Ruben Ik denk dat Gerrans het wel gaat overleven en een goede kans maakt. Daarnaast heeft Sagan bewezen dat ook hij vaak aan het begin van een grote ronde veel moraal heeft.
@bart1e
Barbero zou samen met Torres een verassing kunnen zijn. Ik heb dus Landa plaats laten maken voor Barbero, met de kans op 0 pnt!

JDL75

Kopmannen: Froome of Sagan?
Sagan zal een grote gok zijn, maar ook kan het voor een verschil zorgen in de poule....
Wie zou die gok durven nemen? En wat verwachten jullie van Sagan, gisteren was hij Eager;-)

RubenVB

'@JDL Froome gaat misschien niet winnen vandaag maar gaat zeker punten behalen. Sagan is een risico, maar als hij het haalt, haalt hij meer punten dan Froome :-p Zekere punten = Froome, potentie op meer punten, maar met risico = Sagan

WCEendT

Wat een rare etappe vandaag, wie dit voorspelt heeft...

WCEendT

De nr. 4 t/m 6 en 8 t/m 10 in mijn team, mag niet klagen denk ik.

JimKro

Tom Dumoulin op het laatste moment toch maar uit m'n team gehaald :p

Wel Chaves gelukkig

Amigo de Birillo

Aargg, Chaves op het laatst eruit gehaald en Niemiec en Pelucchi erin om een mannetje extra te hebben.

ivo001

'@amigo de birillo

Dat is wel heel erg zuur.

Ik sta momenteel op een 49e plek, dus mag niet klagen.

WCEendT

'@Ivo
50e ;)

shyguy

Hhhmm op het laatste moment Dumoulin besloten niet op te stellen deze etappe.
Dure reserve.

Laatst gewijzigd
JDL75

Gelukkig gekozen voor zekerheid en 1e geworden in mijn poultje😀 thx voor het meedenken

Morgen Bouhanni als kopman en hoop op Caleb Ewan! Goed voor de team punten😋

Betancur, Quintana, Sagan

Team naar de klote nu ..

BigApple

Tsjonge. Je zult NIbali als captain hebben. Ouch. zuur.
Uit de koers gezet...

Laatst gewijzigd
WCEendT

Tjaah zullen er genoeg zijn met Niemiec, Pelucchi en Nibali (K).

LyndaLid

8e in de wielerflits poule, kan voorlopig nog niet klagen :)

Laatst gewijzigd
TheStrikers

Laatste moment Froome voor Nibali gedaan. Goede keus dus:-p

WCEendT

'@Ll
Dumoulin en Chaves? Of heel BMC eerste etappe?

Starlynk

Ik heb laatste moment Froome eruit, Nibali erin gedaan.. als captain.. ouch :-P En ondanks twijfels toch Pelucchi opgenomen omdat ie toch minimaal zijn kosten wel terug zou verdienen.. niet dus... Volgend jaar beter! :-)

nafnikleb

Enerzijds, keihard balen!

Chaves niet opgesteld. Dumoulin niet opgesteld.

Anderzijds, redelijke gescoord met Purito (c), Froome, Quintana, Valverde, Moreno en Aru in mn team. En ik had Nibali niet.

LyndaLid

'@ wceendt

Geen Dumoulin, maar Chaves en de nummers 4 tot en met 10. Nee de TTT had ik zelfs erg slecht, anders had ik nu "gewoon" eerste gestaan ;). Had er 2 van BMC, maar de rest was allemaal Movistar (2), Orica (2) en Sky (3). Zonder die afschaffing van tijd was dat vast lekker geweest.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@LL
Weinig sprinters dan? Wel mooi team, ik zelf had toch voor Roche of Chaves moeten gaan inplaats van Henao... maar dat is altijd achteraf.

Sagan=hulk

Ik kan alleen maar balen.
Dumoulin niet opgesteld en Nibali en Pelucchi uitgevallen. Nibali gelukkig wel geen kopman.

LyndaLid

'@ WCEendT

Ja ik heb Henao ook, maar ik denk dat ik met hem redelijk veel teampunten ga scoren via Froome. Sprinters heb ik heel weinig, ik heb er maar 7. Wel Bouhanni als captain, geen Degenkolb en Sagan. Sagan kan erg duur worden... Maar ik denk dat er weinig echte sprints komen, en dan nog is het nooit vanzelfsprekend dat vooral Degenkolb de punten pakt.

1 2 ... 13 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.