Dat vraag ik me ook af eerlijk gezegd.. Dat wordt weer een stevige finale, en als er door de puncheurs écht geknald wordt is Barbero er ook gewoon af.
Het valt me reuze mee hoeveel ik gezakt ben vandaag. Heb echt vrijwel niks van sprinters, en sta nog steeds 40e bij Scorito. Dan gaan we morgen voor top 5 :)
Vergeten inschrijven op de WF poule :'(
Heb deze editie voor 7 sprinters gekozen, waarvan ik Pelluchi al kwijt ben.
Daarnaast heb ik in mijn ogen alle toppers gekozen voor het klassement. (Behalve Nibali, lucky me)
Voorlopig sta ik pas op een 4992e plaats. Hoop om bij beste 10% te komen van Scorito. Dat is mij toch al vele malen gelukt, al is het vaak kwestie van geluk.
Morgen alle punchers, al twijfel ik over Barbero... Kan hij dit aan..
Ik twijfel erg over mijn etappeselectie voor morgen (etappe 4):
Heb op dit moment:
1). Valverde (C)
2). Quintana
3). Rodriguez
4). Moreno
5). Aru
6). Landa
7). Dan Martin
8). Chaves
9). Bouhanni ???
Maar ik heb ook nog Pozzovivo, Majka, Samuel Sanchez, Henao, Rojas en Barbero die in aanmerking komen voor een plekje.
Zelf verwacht ik dat de finale te zwaar is voor Degenkolb, maar Bouhanni, Rojas en Barbero acht ik wel kansrijk.
Verder lijkt me het een geschikte aankomst voor Henao, maar hij zal misschien moeten knechten voor Froome?
Iemand op of aanmerkingen?
'@Gids05:
Zeer moeilijke beslissing. Ik heb ervoor gekozen om toch vol voor mijn klassementsmannen / klimmers te gaan.
Dit wordt mijn team:
1). Valverde (C)
2). Quintana
3). Rodriguez
4). Moreno
5). Aru
6). Landa
7). Dan Martin
8). Chaves
9). Pozzovivo
Dat betekent dat ik van de klassementsmannen / klimmers niet selecteer: Majka, S. Sanchez en Henao
Ook laat ik "klimmende" sprinters als Degenkolb, Bouhanni, Barbero en Rojas buiten mijn ploeg.
Morgen rond een uur of zes zullen we weten of dit een verstandig besluit is.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.