Scorito Vuelta 2015 poule

1 2 ... 15 ... 25 26
siht

Ewan eruit.

JDL75

'@Gids05
Ewan eruit en kiezen voor pozzo of bouhanni

JDL75

Sagan(c)
Purito
Gerrans
Froome
Rojas
Quintana
Dumoulin
Chaves
Barbero
Mochten die goed klimmende sprinters over het klimmetje komen gaan zij er vol voor, en anders heb ik iig movistar (voor valverde) chaves voor rood als hij dumoulin voor blijft.

Graag reacties😜

WCEendT

Gaat geen sprinter winnen vandaag, of Sagan moet in superrrrrrrrr vorm zijn.

SJB

Pozzovivo, S. Sanchez, Barbero of Henao voor de laatste plek?

LyndaLid

Barbero gaat zoveel mensen punten kosten, iedereen gaat lekker mee in de hype :).

bart1e

Verwachten jullie dit keer wel iets van s. Sanchez vandaag? Viel tegen in etappe 2.

Kingstown

Barbero levert iig 3 zekere truipunten op.
Gisteren in de sprintetappe ook bewust voor Keukelaire en Garrans gekozen naast de obvious sprinterskeuzes. Makkelijker kun je de punten niet verdienen.

snellerfietsen

Sammie is een sluwe vos. Die moet je er gewoon inzetten.

Gelegevaar

Ik heb vandaag bewust LL Sanchez ingezet ten koste van een klassementsman die hier in principe ook redelijk goed zou kunnen finishen. Ik hoop dat het goed uitpakt ;-)

Laatst gewijzigd
WCEendT

Barbero hype is toch real, Valverda en vooral Sagan maakt indruk. Edit niet dus (had geen geluid alleen beeld).

Denken dat Sagan inmiddels wel moe zou zijn is een grote fout geweest.

Overigens baalde ik erg toen ik Sammy aan zag gaan ( uit mijn team (van de dag) gehaald laatste moment.

Laatst gewijzigd
JDL75

Sagan is in superrrrvorm👍😜 niet eerste maar zeker een mooie 2e plasts, goed voor 104pnt!

WCEendT

Top 1000... weet niet wat het echt betekend, stuk minder mensen die mee doen aan de vuelta poule.

Laatst gewijzigd
bart1e

Sta nu 207e, had sagan voor vandaag niet opgesteld jammer genoeg.. Morgen maar wel doen ;)

JimKro

114e. Wel zonder Sagan. Gaat me nog punten kosten denk ik

LyndaLid

26e, ook zonder Sagan. Dat kost punten, maar hij is ook duur en gaat de Vuelta niet uitrijden.

Phoenix0000

Sta nu 12de met Sagan, maar zonder Froome. Dus zal nog wel gaan zakken.

Twijfel over Boeckmans en vPoppel morgen. Of is dit onterecht?

Gaan mannen als Moreno en Valverde ook nog voor een goede klassering.

En de grote vraag...wat doet Barbero :-)

WCEendT

Van Poppel en Boeckmans kunnen dit juist goed. Ze kunnen beide goed heuvels over, maar hebben de grootste problemen met echt bergen.

zomaareens

Boeckmans wel okselfris?

bart1e

Van Asbroeck voor vandaag opstellen, of voor zeker gaan met punten voor Majka? :)

ivo001

Wie had er vandaag net zoals mij Pozzovivo niet opgesteld? :)

Vandaag de nummers 7, 12, 17 en 18 niet opgesteld.

Maar ik ben gestegen naar plek 84 op Scorito, dus niet ontevreden :)

Goozbabs

Ik! Net als froome niet opgesteld. Wel gelukkig dumoulin opgesteld en met degenkolb de nodige team punten.

bart1e

Pozzevivo moreno majka en Sanches vandaag niet opgesteld
opgesteld. Tegenvallers zijn boeckmans valverde en bouhani en van poppel. Ben gezakt vandaag.

WCEendT

Voor morgen:
Sanchez, Aru en Henao niet opgesteld.

Wel:
Valverde
Quintana
Majka
Pozzo
Rodrig
Moreno
Martin
Landa
Aru

Tips?

Harry De Bakker

'@WCEendt:

Heb precies dezelfde 12 klimmers / klassementsmannen als jou. Ervan uitgaande dat je Chaves hebt i.p.v. 2x Aru. Verdraaid lastig om een selectie voor morgen te maken. Eigenlijk zijn ze er alle 12 extreem goed in. Persoonlijk laat ik sowieso Henao buiten mijn ploeg.

Zekerheidjes:

Valverde (C)
Quintana
Rodriguez
Moreno
D. Martin
Pozzovivo
Chaves
S. Sanchez

Voor de laatste plek dus Aru, Landa of Majka.
Iemand tips?

1 2 ... 15 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.