Scorito Vuelta 2015 poule

1 2 ... 16 ... 25 26
LyndaLid

Morgen:

Valverde (c)
Froome
Aru
Moreno
Rodriguez
Quintana
Pozzovivo
Martin
Chaves

Ik heb vandaag heel veel plekken verloren. Ik moest kiezen tussen Bouhanni of Valverde als captain, en hoewel ik voor Bouhanni koos hebben ze beiden niets gepakt. Wel Ewan gelukkig, maar ben van 40 naar 390 gegaan ofzo. Nu de bergen komen ga ik inlopen, vooral met Froome denk ik uiteindelijk :).

WCEendT

'@Harry
Hebben hetzelfde maar ik heb geen Chaves, maar 11 klimmers. Waarom Sammy zekerheidjes btw?

Zekerheidjes:
Pozzovivo
Rodriguez
Valverde
Quintana
Moreno
Martin
Aru

Twijfels 2/4:
Landa
Sanchez
Majka
Henao

Henao/Majka 4e etappe goed, Landa 2e etappe goed vind de etappe meer op de 2e etappe lijken dus ga denk voor Henao en Landa

Tips?

Goozbabs

Majka vind ik meer iemand voor de zwaardere bergen

WCEendT

'@Gooz
Jaah heb ook Majka i.p.v. Henao weet niet waarom ik tegenovergestelde typte.

bart1e

Verwachten jullie meer van een henao? Of moet ik eerder gaan voor s. Sanchez?

WCEendT

'@bart
Ik heb beide en op t moment zijn ze nr. 10/11 in de rangschikking voor mij.

Als je moet kiezen... Geeen ideeee

bart1e

Vind het ook lastig, heb ook dezelfde 4 man waarover ik twijfel.

Landa/Majka/Henao/Sanches

Mijn voorkeur gaat nu uit naar Landa en Majka, heb ook nog sleck in mijn team maar die verwacht ik vandaag niet.
Wordt weer lastig voor vandaag!

ivo001

Ik ga Barbero maar niet meer opstellen, valt een beetje tegen tot nu toe.

Twijfel of ik vandaag Sagan nog moet opstellen.

Heb de keus uit Sagan/Quintana/S Sanchez

Poeksel

Ik heb vernomen dat vandaag bij de teambespreking van Tinkoff-Saxo er gezegd werd 'Vandaag is een etappe voor jou, Peter' en Sagan toen gillend wegrende. Ik zou dus geen top 10 van hem verwachten, al levert hij wel truipunten op.

Laatst gewijzigd
Gids05

Verwachten jullie nog wat van luis Leon sanchez???

matey

'@Gids05: Ik denk dat L.L. Sanchez zijn kopmannen moet bijstaan om geen (extra tijd) te verliezen. Bij Caja Rural had hij carte blanche vorig jaar, dit jaar is dit bij Astana wel enigszins anders.

Kan natuurlijk altijd dat hij - L.L. Sanchez kennende - in een vlucht meegat en die succesvol afrondt. Moeilijk dus :-). Maar, als je een plaatsje in je ploeg over hebt, kan je die er wel eens in droppen.

Laatst gewijzigd
JDL75

Wie zal meer pnt pakken? Dumoulin of dombrowski?

ralphf

Dumoulin

Goozbabs

Het is toch absurd dat die Sagan voor elke etappe moet rijden. Zo'n etappe is net niet gemaakt voor Sagan. Hopelijk proberen ze het met Majka

ConINGtador

Morgen:

Valverde of Quintana kopman?

Normaal gesproken is Quintana natuurlijk beter in een relatief lange klim. Maar Quintana oogt (nog) niet supersterk (heeft Dumoulin tot twee keer toe moeten laten gaan). Valverde is misschien wel beter momenteel en het zou me niet verbazen als hij nu binnen de ploeg tot nieuwe kopman verkozen is.

pdebogni

ik twijfel voor morgen over mijn laatste man: Rolland, Henao of Moreno?

snoek1974

7 plaatsen zeker

Valverde , Quintana , Aru , Landa , Majka , Rodriguez en S Sanchez

Laatste 2 plaatsen meerdere opties

D Martin en Moreno zijn meer voor de heuveletappes maar zijn goed in vorm , Henao is ook aardig in vorm maar voor mij onbekend of die echt met de toppers mee kan , Atapuma kan het wel maar tot nu toe nog niet veel gezien , De Marcchi en L Sanchez evt opties als vroege aanvallers .

Wie tippen jullie voor de laatste 2 ?

Goozbabs

Denken jullie dat dumoulin voor top10 kan gaan morgen? In eerste instantie dacht ik van niet. Maar hij lijkt vrij sterk, de vraag is of hij zich gaa sparen voor morgen of toch morgen gaan proberen de trui te pakken?

Gids05

Wie oh wie ??? Martin , moreno , of luis leon sanchez .?????

waggie

Martin sowieso
En ik heb Moreno ook opgesteld.

Harry De Bakker

'@ConINGtador

Ik vraag me ook af wie ik moet kiezen als KOPMAN, om vrijwel dezelfde redenen als die jij opnoemt.

Quintana of Valverde? Wie moet het worden heren?

Daarnaast moet ik nog 1 van de volgende 3 kiezen:

- D. Moreno
- S. Henao
- S. Sanchez

Goozbabs

Normaal gesproken zou ik zeggen Moreno. Maar vandaag viel hij tegen

Gelegevaar

Moreno zou ik op gokken

tukkergilian

Hoeveel spelers doen er in totaal mee? Ik sta redelijk hoog en vroeg me af hoeveel er in totaal mee doen. Ik zie het namelijk zelf niet.

Laatst gewijzigd
BertieC

Aru of Quintana als kopman morgen?

1 2 ... 16 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.