Morgen:
Valverde (c)
Froome
Aru
Moreno
Rodriguez
Quintana
Pozzovivo
Martin
Chaves
Ik heb vandaag heel veel plekken verloren. Ik moest kiezen tussen Bouhanni of Valverde als captain, en hoewel ik voor Bouhanni koos hebben ze beiden niets gepakt. Wel Ewan gelukkig, maar ben van 40 naar 390 gegaan ofzo. Nu de bergen komen ga ik inlopen, vooral met Froome denk ik uiteindelijk :).
'@Harry
Hebben hetzelfde maar ik heb geen Chaves, maar 11 klimmers. Waarom Sammy zekerheidjes btw?
Zekerheidjes:
Pozzovivo
Rodriguez
Valverde
Quintana
Moreno
Martin
Aru
Twijfels 2/4:
Landa
Sanchez
Majka
Henao
Henao/Majka 4e etappe goed, Landa 2e etappe goed vind de etappe meer op de 2e etappe lijken dus ga denk voor Henao en Landa
Tips?
'@Gids05: Ik denk dat L.L. Sanchez zijn kopmannen moet bijstaan om geen (extra tijd) te verliezen. Bij Caja Rural had hij carte blanche vorig jaar, dit jaar is dit bij Astana wel enigszins anders.
Kan natuurlijk altijd dat hij - L.L. Sanchez kennende - in een vlucht meegat en die succesvol afrondt. Moeilijk dus :-). Maar, als je een plaatsje in je ploeg over hebt, kan je die er wel eens in droppen.
Morgen:
Valverde of Quintana kopman?
Normaal gesproken is Quintana natuurlijk beter in een relatief lange klim. Maar Quintana oogt (nog) niet supersterk (heeft Dumoulin tot twee keer toe moeten laten gaan). Valverde is misschien wel beter momenteel en het zou me niet verbazen als hij nu binnen de ploeg tot nieuwe kopman verkozen is.
7 plaatsen zeker
Valverde , Quintana , Aru , Landa , Majka , Rodriguez en S Sanchez
Laatste 2 plaatsen meerdere opties
D Martin en Moreno zijn meer voor de heuveletappes maar zijn goed in vorm , Henao is ook aardig in vorm maar voor mij onbekend of die echt met de toppers mee kan , Atapuma kan het wel maar tot nu toe nog niet veel gezien , De Marcchi en L Sanchez evt opties als vroege aanvallers .
Wie tippen jullie voor de laatste 2 ?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.