Scorito Vuelta 2015 poule

1 2 ... 18 ... 25 26
WCEendT

Froome slecht (gelukkig, voor mij). Dumoulin en Lindeman ook heel goed.

Laatst gewijzigd
JimKro

Ik ben wel blij met Aru als kopman. Die gaat sterker worden verwacht ik

JDL75

Thx voor alle reacties!
Had idd gekozen voor Landa, helaas 22e en ipv Dumoulin gekozen voor Sammy... Vandaag verloren, maar hé je kunt niet altijd meezitten toch☺️ oja Froomie💨 als kopman was ook geen succes, zakte er aan het eind toch doorheen.

ivo001

Ik ben toch blij dat ik kopmanschap van Froome nog had veranderd naar Valverde vlak voor de start.

Harry De Bakker

Morgen is echt een lastig te voorspellen etappe. Gaan de sprinters het overleven? Of krijgen we een uitgedund peleton en sprint Pozzovivo weer naar plek 7? En wat te verwachten van S. Sanchez (een meesterdaler toch?) ?

Jelle van der Linden

Zou Danny van Poppel morgen iets kunnen in de sprint of is hij er dan niet meer bij?

WCEendT

Geen idee, ik stel hem wel op. Gok het op 8 sprinters + Valverde met Degenkolb als captain.

zomaareens

Allemaal sprinters...? Geloof t maar nauwelijks, maar weet t ook niet wat dan wel

WCEendT

'@zomaar
Valverde
Degenkolb
Bouhanni
Rojas
RvPoppel
Boeckmans
vAsbroeck
Drucker
Ewan

Het is dat de aankomst vlak is anders had ik ook mannen als Moreno/Rodriguez opgesteld. Enige klassementsrenner die ik kan bedenken die bijv. top 10 kan sprinten is Sammy Sanchez (samen met Valverde dan hé).

Laatst gewijzigd
JDL75

Sagan(c)
Gerrans
Ewan
Chaves (teampnt+klassement)
Bouhanni
Rojas
Quintana (teampnt mocht valverde of rojas hem pakken)
Dumoulin (mocht degenkolb gaan)
Sammy

Lastige etappe om te voorspellen...

Gids05

Wie o wie cap
Valverde ??
Of
Bouhanni?????

Phoenix0000

Valverde of Sagan als capitano. Dat is de grote vraag.

Poeksel

Het schijnt dat bij de teambespreking van TS er gezegd werd 'Dit is echt een etappe voor jou, Peter' en hij dit keer niet gillend wegrende...

hiddenz

zo, vallen even vier man uit mijn poule weg. Zal vast niet de enige zijn.

JDL75

'@gids en @phoenix ik hoop dat jullie voor valverde zijn gegaan! Helaas had ik Sagan als Captain😢

Poeksel

Twee hier. Van Poppel opstellen was nog lonend ook...

mcnuggets

4 mannen? :-(
Bij mij 3 man, was vooral benieuwd hoe lang Martin top 5 zou zijn gebleven.

Gids05

Ja had valverde cap maar wel bouhanni erbij bij mijn ook 3man eruit 😉😉😉

WCEendT

Tjonge wat een rare uitslag, rit zelf nog niet gezien.

JimKro

Rojas vergeten op te stellen, beetje dom.

Phoenix0000

Ik had Valverde ja :-).
24ste nu op Scorito

nickdt

Mijn scorito is weg. 4 man kwijt vandaag en met Nibali en Pelucchi eruit, is het al 6 weg. Dat wordt hem niet meer voor mij.

ivo001

Ik verlies vandaag Martin en Boeckmans. Op het laatste moment Boeckmans nog opgesteld ipv Pozzovivo, maar ik had vandaag maar een renner uit de top 20 in mijn team en dat was Valverde.
Pech met Sagan, die ik vandaag als kopman had ipv Valverde.

snoek1974

'@ Nickdt

6 is wel heel erg veel , had je wel 20 renners ( 12 klimmers en 2 sprinters kom je nog een eind) of heb je nu nog maar 10 of 11 renners

Zelf Nibali , Pelluchi en Martin kwijt

Had van Garderen niet en zijn uitvallen geeft juist meer vrijheid voor Atapuma , Sanchez en de Marchi die ik alle drie heb , dus als het goed is gaat Sanchez hierdoor meer punten opleveren .

Laatst gewijzigd
bakfiets

Drie man kwijt. Alle drie sprinters. Boeckmans, Bouhanni en pelucchi. Nog wel 11 klassementsmannen die in de top 20 staan. Ziet er dus nog goed uit.

1 2 ... 18 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.