de Marcchi en Rojas gisteren niet opgesteld en verwachte ze ook niet .
Na uitvallen S Sanchez maar wel als 9de renner vandaag gekozen voor De Marcchi aangezien Atapuma en Henao niet echt in vorm zijn. Maar of we hem vandaag weer kunnen verwachten is afwachten .
Voor de rest Aru , Landa , Majka, Valverde , Quintana , Moreno , Rodriguez en L Sanchez
'@Phoenix0000,
Een vriend van mij deed het met de TdF dit jaar heel goed. Had zich alleen ingeschreven in een poule van onze vriendengroep en de algemene. Hij werd tweede algemeen en kreeg alleen een dvdtje (die ik ook won via de poule van m'n werk ;) ).
Les: schrijf je altijd in voor veel poules zoals Wielerflits en Lotto-Jumbo. Hij had er een Bianchi en een reisje aan over kunnen houden ;-). De eerste plek in de scorito TdF poule won overigens €1000.
Die krijg je alleen als Dumoulin een trui pakt. Niet als hij de etappe wint. Ik zou gaan voor Moreno (teampunten, Purito houdt sowieso wel een trui, groen), Pozzovivo (kan normaal gesproken aardig tijdrijden en Henao (moet ook wel wat kunnen). Of Barbero (3 teampunten voor Fraile) of Landa (mocht je denken dat Aru een trui terugpakt).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.