Scorito Vuelta 2015 poule

1 2 ... 23 24 25 26
Goozbabs

'@allieballie

Je krijgt ook 10 teampunten als een teamgenoot de etappe wint

bart1e

Nee, deze etappe precies geen Schleck opgesteld. Zelfde als de etappe die land won. Zijn dure punten haha.

JimKro

Haha ja ik had hetzelfde met Schleck

Poeksel

'@Goozbabs en anderen: bij de tijdrit van morgen krijg je geen teampunten voor de etappeoverwinning. Dus iemand van Sky opstellen omdat je denkt dat Kiryienka wint zou ik niet doen. Degenkolb zou wel weer kunnen, die levert vast truiteampunten op.

Niballie

'@goozababs @poeksel: dat bedoelde ik ook ja. Geen etappeteampunten bij de ITT.

Goozbabs

Oooh sorry, dacht dat het alleen bij Team trial was. Dit heb ik niet eerder gelezen, normaal gesproken zet ik ook spelers in die kans maken om etappe punten te krijgen.

Maar waarom doen geven ze daarvoor geen punten? Team trial snap ik, omdat daar de punten apart worden geteld.

Wat ik me afvraag is of de renners punten krijgen voor het puntenklassement? Dan zou Dumoulin nog 1e in punten klassement kunnen worden en kan ik nog beter degenkolb inzetten.

Laatst gewijzigd
Niballie

Omdat je het in een ITT toch echt alleen moet doen, terwijl in elke andere etappe je teamgenoten wel daadwerkelijk kunnen helpen.

Volgens mij zijn er geen punten voor de groene trui, maar dat denk ik vooral.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik denk juist van wel :) Degenkolb ga ik selecteren.

ivo001

Schleck gister niet opgesteld en toch 209 punten gehaald met dat team lol

Aru of Valverde als kopman voor de tijdrit?

Dit wordt dan denk ik de opstelling voor mijn 3e Scorito team:
http://imgur.com/PVT7jEK

Laatst gewijzigd
Harry De Bakker

Wie van de volgende klassementsmannen rijden normaal gesproken een redelijke tijdrit? En wie beslist niet?

- Quintana, Valverde, Aru, Landa, Rodriguez, Moreno, Majka, Pozzovivo, Chaves, Henao

En is er een sprinter die eventueel top 20 kan eindigen?

- Degenkolb, Rojas, Drucker, Barbero

Zoals jullie zien heb ik geen echte tijdrijders in mijn team (helaas ook niet Dumoulin). Sta op dit moment in de top 100 en wil dat graag zou houden. Iemand tips?

Poeksel

Ik sta 166e en wil graag in de top 100 komen, dus moeten er daar ook mensen uit ;)

Ik denk niet dat die sprinters hun best gaan doen. Moreno is de slechtste tijdrijder van het rijtje, of misschien Chaves.

Nylz

'@Harry de Bakker

Als wielerliefhebber kun je dit toch zelf wel verzinnen?

Harry De Bakker

'@Nylz

Het enige wat ik kan verzinnen is dat ze allemaal géén goede tijdrit zullen rijden. Dus vroeg ik me af of jullie misschien kunnen aangeven wie de 'minst slechtste' is.

Ab Normaal

Als je het een beetje volgt wel natuurlijk.
Aru, Majka, Valverde en Quintana zullen aan de goede kant zitten.
Pozzovivo rijdt normaal ook niet zo'n slechte tijdrit, maar is onzichtbaar deze Vuelta.
Daarna komt Purito, die misschien met moraal nog wel een goede tijdrit voor zijn doen kan rijden.
Landa, Chavez en Moreno sluiten duidelijk het rijtje.

Niballie

Moeilijkste dilemma: Aru of Valverde kopman.

Aru haalt, mits er niet teveel veranderd in de klassementen ongeveer 32 punten voor de truien (als kopman). Ik verwacht geen wonderen van hem, dus zal net buiten de top 20 vallen, of misschien er net in.

Valverde moet minstens bij de eerste 13/14 rijden om ook die 32 punten te halen. Dat moet Valverde normaliter wel kunnen, beter zelfs misschien.

Ik neig naar Valverde. Iemand een andere mening/idee?

Laatst gewijzigd
Goozbabs

Ik heb voor Aru gekozen. Die zal wsl ietsjes zakken. Maar valverdes vorm is niet geweldig.

nafnikleb

'@allieballie, ik moet kiezen tussen Aru en Rodriguez, dat is een stuk makkelijker ;-).

Heb verder:
Dumoulin, LL Sanchez, Valverde, Quintana, Rodriguez, Moreno, Henao en Chaves.

Alle mogelijke truipunten erin. Verder verwacht ik dat dit m'n beste tijdrijders zijn tov, Landa, Pozzo, Atapuma, Barbero, Degenkolb, Jempy.

Enige twijfel is om Degenkolb erin te gooien voor eventuele trui-teampunten voor Dumoulin.

JimKro

Wat voor truipunten kan Henao halen? Ik verwacht geen top 20 van hem

nafnikleb

Team Sky heeft uitgesproken het ploegenklassement te willen winnen, dus ik verwacht dat hij maximaal gaat. Op basis van zijn tijdritverleden zie ik hem wel top 20 halen.
http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=140820&c=5&season=all&edition_id=0&st3=1&ex_ttt=1&sort_by=date&ApplyFilter=Filter

Niballie

Gelukkig toch voor Valverde als kopman gegaan.

WCEendT

Degenkolb als kopman, had ook voor Valverde kunnen gaan.

Benieuwd hoeveel dat me gaat opleveren, 42 punten misgelopen met het niet nemen van Valverde als kopman.

Edit:
Bedenk me nu net dat teampunten wss niet eens mee tellen???

Laatst gewijzigd
Goozbabs

'@WCEendt
Alleen van de truien, niet van etappewinst

@Allieballie
Had valverde zeker niet zo goed verwacht, maar ook andere tijdrijders beter verwacht.

Niballie

Nee, Valverde boven verwachting inderdaad. Evenals Quintana en Aru.

Goozbabs

"Teampunten klassement na etappe
Wanneer je een renner hebt opgesteld in een etappe en een ploeggenoot is na deze etappe houder van een klassementstrui, dan ontvang je teampunten voor het winnen/behouden van deze trui. Ook na (individuele) tijdritten ontvang je teampunten voor de houders van een klassementstrui."

Maar nog geen teampunten uitgereikt

ivo001

Voor morgen nog 2 plekken over

- Schleck
- Landa
- Sicard
- De Clerq
- Duarte

1 2 ... 23 24 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.