Scorito Vuelta 2015 poule

1 2 ... 6 ... 25 26
nafnikleb

Als je op sprintgebied een beetje rekening houd met dat je sprinters een klein bergje over kunnen komen kom ik op de volgende etappeverdeling uit:
Sprint: 6x
Heuvel: 2x (Type etappe wat Sagan nog wel aankan, 4 en 13)
Bergop: 8x
Bergaf: 3x
TTT: 1x
IT: 1x

Veel punchers en bergop aankomers ga ik voor, aangevuld met heuvelsprinters.

Fabian.

'@TheStrikers Ik verwacht wel een top 10 in het ak van hem.
Houdt er wel rekening mee dat dit Sammies eerste poging tot de dubbel tour-vuelta in zijn carriere is.

Ab Normaal

Dit wordt mijn tweede pool, maar gok dat je met veel Movistar en veel Astana renners een eind komt.

Gids05

Hoeveel aankomsten zijn er voor dan martin zouden jullie hem nemen ?? En zal sagan het goed doen en uitrijden ????

Rovers

Het is best weer lastig !!

Ik heb nu :
Nibali (C)
Quintana(C)
Valverde
Aru
Pozzovivo
Majka
Moreno
Landa
Nieve
Henao
Degenkolb
Bouhanni (C)
Rojas
v Poppel
Boeckmans
Pelucchi
Drucker
Barbero.

Heb nog 500 K over..Nog tips ?

nafnikleb

'@Gids, Sagz is lastig. Stapt waarschijnlijk rond etappe 14 af voor het WK en omdat de etappes daarna toch niks voor hem zijn. Heeft tot die tijd wel veel kansen op een overwinning.

TheStrikers

Ik heb nu het gevoel dat Landa echt moet knechten,want Nibali had de Giro dit jaar overgeslagen.
Hij heeft Nibali en Aru voor zich dus denk dat hij in de Vuelta niet echt voor ze kansen kan gaan.

RENS9

Dat iedereen Pelucchi blind van elkaar overneemt is amusant, ik raad aan wat meer research te doen.

siht

Pelucchi is een goede keus. Er zijn twee vlakke sprint aankomsten waar hij zeker kans maakt. Dan is dat die 750k wel waard.

Zeker als je vergelijkt dat mensen soms ook een tijdrijder selecteren (met maar een tijdrit)

snellerfietsen

Want? Pelucchi is(mits hij door het gedrang naar voren komt) 1 van de snelste sprinters ter wereld

snellerfietsen

Wie verwachten jullie favoriet voor de TTT? Normaal zou je zeggen moviestar maar die nemen dit jaar geen tijdrijders mee.

JimKro

Ik verwacht niet dat pelucchi uit gaat rijden. Dus dan heeft hij maar één kans.

Ab Normaal

Pelucchi heeft maar twee kansen en komt buiten de tijd binnen in etappe 11. Als hij in 1 van de twee niet aan sprinten toekomt is hij het niet waard. Kun je beter een iets minder snelle sprinter nemen die in alle sprints mee kan doen.

Levert meer punten op.

droomteam

Nu wel op nieuw beginnen nu Sagan er bij is Bouhani er uit en nog wat wisselen Balen dacht dat ik klaar was .

mcnuggets

Waarom bouhanni eruitnu sagan er is? Heb je peter genomen?

mcnuggets

Mooi dilemma, wie pakt de minste punten, er moeten er 2 afvallen van onderstaande 6:
Rodriguez, Moreno, vGarderen, Pozzovivo, Bouhanni, Degenkolb..

Uwi

Zou van Asbroeck een goede optie zijn als sprinter voor 500.000? En ik overweeg Landa te nemen ipv Aru, scheelt toch 1,5 miljoen en in de Giro was Landa zeker niet te mindere

Uwi

'@mcnuggets Ik zou sowieso van Garderen eruit halen (3,5 miljoen), die ander is heel moeilijk. Zouden ze op de echt vlakke sprints voor Mezgec rijden? Denk dat hij namelijk meer topsnelheid heeft dan Degenkolb. Dan is Degenkolb misschien een beetje overbodig voor 3,5 miljoen

mcnuggets

'@Uwi, interessant mbt degenkolb. Als ze voor Mez gaan, sprint hij niet eens top 20. Mijn twijfel bij Purito is dat ik denk dat hij 2 etappes kan winnen, maar welke :-/ Ik zie hem in de andere 8 bergetappes namelijk rustig in de bus finishen. Gezellig naast Danni Moreno...

Onbekende gebruiker

'@Mcnuggets, ik geloof dat je Purito niet zo goed kent als je dat zegt.

Uwi

Ik ben op zoek naar puncheurs / explosieve klimmers van 2 miljoen of goedkoper. Kom tot nu toe uit op Gerrans, Barbero (misschien geen echte puncheur?) D.Moreno, Chaves en D.Martin. Zie ik er wat over het hoofd?

Harry De Bakker

'@Uwi: Rodriguez / Valverde ? Al zijn die uiteraard wel duurder dan 2 miljoen.

Poeksel

Caruso? Heeft wel al de tour gereden.

Fabian.

'@Rens9

Pelucchi had ik al in mijn poule voordat ik dit forum bekeek. ;-)
Hij is misschien niet van wereldklasse, maar wel een stuk rapper dan zijn concurrenten in die prijsklasse (Reza, Richeze, Sbaragli, enz.)

nafnikleb

Pelucchi won twee ritten in Polen, waar verkeersdrempels heuvels zijn en heuvels bergen. In de Vuelta binnen de tijd finishen is vaak niet zo moeilijk als in andere rondes aangezien het profiel in de meeste etappes er zo uit ziet: ______________/ . Etappe 11, 16 en 20 zijn de enige risico etappes, die liggen ook nog mooi uit elkaar. En als het al in etappe 11 mis gaat, dan heeft hij waarschijnlijk al gesprint in etappe 3 en 5 en misschien etappe 4 (ziet er niet heel zwaar uit).

1 2 ... 6 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.