Scorito Vuelta 2015 poule

1 2 ... 7 ... 25 26
pielsnuiver

Nog 1 plek over bij de klassementsrenners voor 2m, wie denken jullie Moreno of Landa?

Roberto1

'@ pielsnuiver

lastig, moreno is zeker goed op de stijlen aankomsten, maar kan het ook zomaar laten afweten. en de ogen zullen toch vooral gericht zijn op purito bij katucha.

Van landa word verwacht dat hij voor nibali en aru rijd, zeker nu het bekend is dat hij weggaat, heeft astana er meer baat bij een etappen overwinning en een goed ak klassement van de 2 bovengenoemde. overigens lijkt hij op het moment niet in vorm.
Maar het is wel een Spanjaard en na de giro kunnen we concluderen dat hij een zeer sterke klimmer is en voor 2 miljoen een koopje is.

dus wie je moet nemen ik weet het niet zo goed, maar neig toch meer naar landa.

Phoenix0000

Valverde
Pozzovivo
Aru
Quintana
Landa
Froome
Rodrigues
Moreno
Majka
Henao
Barbero
Degenkolb
Rojas
Drucker
Boeckmans
Pelucchi

Heb nog 3,5 miljoen over... Kan dus Bouhanni nog toevoegen, of nog een sprinter icm Martin....Gerrans overweeg ik nog. Maar Duarte zou ook kunnen.
Bij die laatste en Martin heb ik het idee dat dit ten koste gaat van totaalopstelling omdat je dan echte klassementsmannen naast je ploeg moet gaan zetten terwijl die wel puntjes gaan scoren bij die bergop aankomsten. Suggesties?

En wie zouden in dit team jullie aanvoerders zijn?

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

En hoor meermaals dat Landa niet goed in vorm lijkt te zijn. Waar blijkt dit uit?

Heske

Denken jullie dat Sagan zijn geld waard gaat zijn?

Phoenix0000

Sagan gaat zijn geld nooit waard zijn. Schat de kans groot in dat hij maar 2/3 rijdt en een paar 3/4 etappes uitkiest om te vlammen.
4 keer top 5 dus...zeg 200 puntjes. Beetje te veel voor die 5 miljoen. :-)

Uwi

'@Phoenix0000 Ik zou inderdaad Bouhanni toevoegen, en anders Gerrans + wat goedkopere sprinters (v.Poppel, Stuyven, Sbaragli, Duque bijv.)

@Heske Ik verwacht van niet, zal de Vuelta waarschijnlijk niet uit rijden met het oog op het WK. En kan me haast niet voorstellen dat hij net zo goed presteert als in de Tour.

Uwi

Ik heb niemand nog gehoord over Chaves. Is naar mijn idee toch een koopje voor 1 miljoen en zal ook zeker in m'n team zitten

Roberto1

'@ Phoenix0000

Landa kon in de Vuelta a Burgos 2 weken geleden waar hij in ak 25ste werd, en waar 4 teamgenoten boven zich moest dulden.
waar hij is de laatste bergetappe bijna 4 minuten later binnen kwam dan scarponi en taaramae, natuurlijk kan je jezelf afvragen hoe serieus hij het nam.

droomteam

Phoenix wat een onzin ze nemen Sagan echt niet mee om af te stappen maar om zoveel mogelijk etappes te winnen .
Ze twijfelen wel degelijk over Majka Die is hooguit voor plek 10 En dan haal je met Sagan meer winst na binnen .
En Sagan zoekt een andere ploeg dan ga je voor de tijd er ook niet uit .

Ab Normaal

Sagan gaat er echt wel uit als hij kans maakt op de wereldtitel. Moet eerlijk zeggen dat ik dat parcours nog niet gezien heb, weet dus niet voor wat voor type renner het geschikt is.

BertieC

Welke renners tussen de 1,5 en 2 mil denken jullie dat echt de moeite waard zijn om te selecteren. Denk aan: Gerrans, Monfort, Sammie, Moreno, Betancur, Amador, Martin, Landa, Schleck

Timocycling

Martin, Moreno, Landa.

rosencrantz

Was Landa niet gevallen in Burgos? Zou veel verklaren met betrekking tot zijn klassement daar.

Uwi

'@BertieC Moreno en Landa. Twijfel over Gerrans (team verwacht 1e week niet veel van hem, en 3e week lijkt me veel te zwaar) en Martin (zware tour gehad). Monfort en S.Sanchez rijden vaak rond de 15e plek rond en Betancur heeft sinds mei niet gereden. Amador en Schleck echt geen flauw idee

Uwi

Degenkolb of Bouhanni kopman?

Timocycling

Froome of Sagan? :P

Wicky

Beide niet?

Froome is denk ik bij een 4e plaats zijn geld niet waard en Sagan bereid zich op het WK voor en zal voortijdig afstappen. Bij keuze tussen beide zou ik voor Froome gaan.

Timocycling

Froome gaat dit rondje gewoon winnen hoor :).

droomteam

Wicky wat een onzin over Sagan op een aantal wielersite o.a Wylercycling staat gewoon te lezen dat hij de 3 weken gebruikt ter voor bereiding op het WK .
Ja suggesties worden geopperd door mensen die denken dat hij af zal stappen dat plaatje zou je dan bij meerdere renners opplakken .
Ik heb het maar gelezen bij een Ewab dat die voor een week is meegenomen .
En Froome is meteen 4eplek zijn geld niet waard maar dadelijk word hij gewoon 1of 2 en is het wel oke .

BertieC

Gaat Henao eigenlijk een vrije rol krijgen want dan zou die voor 1 mil een koopje zijn

ConINGtador

Wat verwachten jullie van Gianni Meersman?
In 2014 moest hij opgeven in de Giro en dit jaar rijd hij ook niet geweldig volgens mij, dus wat dat betreft is het niet veel belovend.
Maar in 2013 eindigde hij 5x top 10 in de Vuelta, en in 2012 zelfs 6x top 10 in de Vuelta.

Wat Caleb Ewan betreft, voor 500.000 echt een koopje, maar gaat max 1,5 week op zn fiets blijven zitten.
Wellicht stopt hij al na een week tot 10 dagen. In dat geval toch weggegooid geld?

Laatst gewijzigd
JimKro

Volgens mij ga ik dit jaar m'n geld niet eens op kunnen maken

ConINGtador

'@JimKro: Hoe dan?

Froome, Quintana, Nibali, Sagan (4 x 5 = 20 miljoen)
Valverde (1 x 4 miljoen = 4 miljoen)
Van Garderen, Aru, Bouhanni, Degenkolb (4 x 3,5 miljoen = 14 miljoen)
Pozzovivo, Majka, etc. voor 2,5 miljoen p.p.
D. Martin, Moreno, Landa, etc. voor 2 miljoen p.p.

Zelf ben ik zo door mijn budget heen hoor :)
Ik heb nog niet veel 'koopjes' kunnen ontdekken.

Laatst gewijzigd
Gids05

ik vind dit heel moeilijk

heb nu

froome
quntana
valverde
purito
moreno
aru
landa
thomas
henao
pozzo
amador
torres

dumolin

degenkolb
boeckmans
rojas
pelucchi
drucker
barberro
duque

wie heeft er tips voor mij ik kom er niet uit moet ik sagan of bouhani nemen of dan martin enz enz graag tips a.u.b.

1 2 ... 7 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.