Scorito Vuelta 2015 poule

1 2 ... 8 ... 25 26
sjappie

Persoonlijk twijfel ik ook over Sagan. Veel geld voor veel onzekerheid. Ik zou sowieso Bouhanni pakken als ik jou was.

Waar ik over twijfel: Sagan of Valverde-Rojas?

BertieC

Valverde zou ik zeker nemen. Presteerd nagenoeg altijd in de vuelta en je kan er ook nu weer op rekenen dat hij voor het podium gaat. Dat levert veel meer punten op dan een Sagan die zich in vorm probeert te rijden voor het WK en waarschijnlijk na 2 weken afstapt

gibbedefluppe

Wat verwachten jullie van Rojas? De vorm lijkt wat zoek, maar kan in sommige ritten wel overleven waar anderen eraf moeten, niet? Wat denken jullie

ValverdeBassoNibali

Rojas heeft geen slechte Eneco Tour gereden hoor. Ik neem hem wel mee, zie hem zeker een aantal keer top 10 sprinten

Jelle van der Linden

Wie vinden jullie beter Bouhanni of Degenkolb?

en wie zouden jullie kiezen tussen D. van Poppel, Chaves, Henao?

Laatst gewijzigd
ValverdeBassoNibali

Bouhanni sowieso. Die is fris en is erop gebrand te scoren.

Ik zou gaan voor Chaves, hij is de kopman bij Orica.

JimKro

'@Coningtador

Ja ik neem geen Froome, Nibali en Sagan mee. Denk dat zij hun geld niet waard gaan zijn, maar je zit wel met die 20 renners maximum. Ik heb nu nog wel budget over voor 1 à 2 renners extra haha.

siht

'@JimKro

Ik heb ook geen Froome, Nibali en Sagan maar zit nog steeds erg krap in mijn geld hoor. Genoeg andere leuke renners en koopjes :)

CFC

Ben Dumoulin nog niet tegen gekomen.
Te duur voor 1,5 miljoen?

Poeksel

Misschien omdat het (afgezien van de tijdrit) lastig te voorspellen is waar hij punten zal pakken. De kans dat hij etappe 17 wint is wel groot natuurlijk...

Laatst gewijzigd
yannick14

Wie denken jullie dat de meeste punten zal halen van Bouhanni, Degenkolb en
Sagan?

Fabian.

'@yannick14 Sagan heeft 8 kansen om 2e te worden, dus ja dat biedt een grote kans op het puntenklassement. Echter, dan moet hij de ronde wel uitrijden. Bouhanni en Degenkolb gaan denk ik net als vorig jaar elk 2 etappes winnen. Bouhanni is denk ik net wat beter. Maar zij zullen slechts 5 a 6 kansen hebben denk ik. Dus zal Sagan normaal gesproken meer punten pakken.

snellerfietsen

Sagan rijdt als voorbereiding op het wk dus betwijfel of hij zich in drukke massasprints gaat mengen

JDL75

Mijn longlist werd almaar langer daar er steeds weer renners toegevoegd werden aan de deelnemerslijst.
Vandaag de shortlist gemaakt met heel veel twijfels. Is weer een lastig, kiezen...............
Helaas kan ik de laatste grote rondes niet meer winnen van mijn broertje die al een aantal jaar steevast 1ste wordt in onze poule, dus advies is welkom:-)
Froome (c)
Quintana (c)
Bouhanni(c)
Sagan (twijfel om hem C te maken ook al is er grote kans dat hij aftsapt)
Aru
Pozzo
Purito
Sammie
JvdB
landa
Henao
Chaves
Dumoulin
Bouhanni
Rojas
Boeckmans
Pelucchi
Ewan
Barbero
Gerrans

Ik laat bewust Nibali thuis ivm zwaar seizoen? daaromm Aru en Landa
Twijfel over genoeg klimmers...
Wie helpt mij finetunen?

Poeksel

Ik zie wat Vlaams chauvinisme in je lijst, JDL75 :)

siht

'@JDVL75 Sagan eruit, Degenkolb erin.
die 1.5 miljoen investeren in een klimmer.

JDL75

'@poeksel
zou mooi zijn als hij weer opstaat toch:-)
@siht thx, denk dat ik dat moet doen, heb je nog een mooie troef waarmee ik het verschil kan maken? Mijn broertje is een echte researcher!

sjappie

Pak er 1 waarvan je denkt dat je broertje m niet heeft? Duarte en Dombrovski samen bv... Wie weet wint Duarte de bergtrui.

Tiralongo of LL Sanchez? Sanchez kans of itt punten, Tiralongo meer op klimpunten.

zomaareens

Dilemma sammie of duarte+drucker?

Laatst gewijzigd
siht

'@JDL75 , een Chavez misschien (1 mil). Of een klimmer van Colombia (500k) Of allebei :D
Als je echt wilt winnen moet je namen hebben die je broertje niet heeft.

Dombrowski vind ik trouwens ook een leuke! (500k)

Laatst gewijzigd
wilco91

Wie pakt meer punten:

Pozzovivo of Majka ??

TheStrikers

Wie pakt meer punten

Samuel Sanchez of Landa

Boeckmans of Sbaragli

Twijfel nog tussen die

elrio

'@wilco91: Pozzovivo
@TheStrikers: Landa en Boeckmans

leek

Zou Roche nog wat klaar kunnen spelen? Twee jaar geleden ook dubbel Tour Vuelta gedaan en toen in de Vuelta erg goed. Maar goed das wel twee jaar geleden natuurlijk

CFC

Grootste gedeelte van mijn team staat er, maar zit nog een beetje met de puncheurs.
Iemand nog tips? Heb nu Purito, Valverde en Aru voor dit soort etappes.
Op dit moment ook nog Gerrans, maar twijfel of hij zijn 1,5 miljoen waard is.
Orica heeft aangegeven dat hij nog niet helemaal fit is.

1 2 ... 8 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.