"Roompot Waterfiets Challenge "

1 2 3 4 5
achtpuntzes

10
niet zo veel eigenlijk. hij ligt er te lang uit, klaagt zelf over zijn techniek die niet al te best meer is. maar aangezien de top in het veldrijden vrij smal is kan hij toch nog een paar leuke uitslagen bij elkaar rijden.

billi

11
alvast een voorproefje

klik hier

wat is jullie gedachte daarover?

is toch ook een website waar ook vanuit wielerflits naar gelinkt wordt
tevens door verschillende world tour ploegen

respecteer elkaars mening
niet op de man spelen
let op het taalgebruik
hou het gezellig

----------------------
na verloop van tijd zal er een nieuw actueel onderwerp in de picture komen

Laatst gewijzigd
Daan°

Netjes!

Hakkie2

Ik mis vooral de rechtstreekse link naar de startlijsten, dat is toch waar ik PCS het meeste voor gebruik.

Edit: en ik hoop vooral dat bij de renners op 'hun' voorpagina wel weer de 'upcoming participations' komen te staan. Dat is de grootste meerwaarde van de hele site, wat mij betreft.

Laatst gewijzigd
Tinkerbell

Wat Hakkie zegt, als dat niet wordt veranderd zie ik liever de oude site ook al vind ik het nieuwe design wel mooi.

billi

heb ook is wat beter gekeken:
weet dat ze er nog mee bezig zijn het een en ander in orde te krijgen

-search functie werkt nog niet
-zie zelf liever de continentale ploegen per land
-mis de nk's in de tab races
-de cont.rankings werken nog niet
-daarnaast zitten er ook wel wat interessante nw dingen in, zoals recent bij teams

en ook wat hakkie2 zegt

afwachten wat het werkelijk gaat worden

edit: @rahimns, was vergeten NK's aan te vinken bij keuze, lukt nu wel

over het algemeen heb ik er wel een goed gevoel bij, tot nu toe dan

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Veel werkt nog niet omdat de database nog niet op de site is aangesloten. Zodra hij volledig over is op de juiste server zie je ook bovengenoemde zaken weer.

Billi de NK's hebben daar ook nooit in gestaan, ook niet op de huidige site

Laatst gewijzigd
Piet Lut

Ziet er strak uit en lijkt sneller te laden dan de huidige website. Benieuwd of die de stroom bezoekers aankan op drukke dagen want afgelopen jaar was dat ellende daar. Geen reden voor mij om er weg te blijven want geen website is sneller met uitslagen.

Ben erg benieuwd naar hun spel. Als je je inlogt op https://www.procyclingstats.com/login.php kan je er al in maar er is nog geen uitleg van het spel dus snap er nog weinig van hoe het werkt

petoi

Komt ook omdat hij de enige is die full-time met uitslagen en startlijsten bezig is. CF/CQ/cyclingdatabase etc allemaal gerund door vrijwilligers. Kijken wat er gebeurd als Wijnreder hun Worldcyclingstats[/url] echt gaat concurreren met PCS. Ik weet uit de wielerwereld dat veel mensen vdZwan een ongelofelijke lul vinden dus ze zijn bij voorbaat niet kansloos mits ze het goed uitvoeren.

heuvelcolombia

Voorlopig ben ik het eens met Daan.
Wat houdt 'Game' in?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@heuvelcolumbia je kan straks een wielerspel spelen tijdens de grote rondes. Ook kan je het account gebruiken voor commentaar te geven op wedstrijduitslagen.

@petoi Ik ken Stephan al een tijdje en ik kan het persoonlijk prima met hem vinden. En als ze dat echt van hem zouden vinden dan is het misschien alleen maar des te knapper wat hij met PCS voor elkaar krijgt.

En des te triester is het wat Wijnreder doet door zo goedkoop mee te willen fietsen op het succes van PCS. Want als je zelfs je site bijna dezelfde naam durft te geven en het uiterlijk lijkt er ook wel aardig op dan is dat pas echt triest.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Rahimns, wat Petoi zegt komt toch niet uit de lucht vallen? Er zijn er veel meer die dat vinden. Maar idd. je hebt gelijk.. wat dan nog, de man heeft gewoon een dijk van een website. Props to him.

Die Wijnreder site is toch geen laf kopie? Ja het is een database, en ja dan heb je al heel snel overeenkomsten... maar daar heeft PCS niet het alleenrecht op, lijkt me.
Overigens, ik ken een website ;) die dit jaar ook met een game wil komen tijdens de grote ronden. Die moesten dus even slikken toen de tweets van de aankondiging van een nieuw spel van PCS voorbij kwamen. Maar hee dát spel bestaat al zo'n 15 jaar en is misschien nog ouder dan Wielerland.

Ga je dan straks ook zeggen dat ze dat idee van PCS gejat hebben?

stifler

'@rahimns Misschien is het verstandig om eerst eens naar de whois informatie te kijken van beide websites:

http://www.whois.com/whois/procyclingstats.com -> domein geregistreerd op 19 maart 2012
http://www.whois.com/whois/worldcyclingstats.com -> domein geregistreerd op 26 juli 2011

Piet Lut

Waar mensen zich al niet druk om maken zeg.

Fondista

Zo te zien wordt het langzaamaan een strijd tussen PCS en de heren van Wijnredermedia. Die hadden namelijk al een game (Giro-Tour-Vuelta) en zetten daar nu een statistieken-hoek naast (www.wcstats.com of www.worldcyclingstats.com). PCS bewandelt de omgekeerde weg, hadden al statistieken en daar komt vooral een game bij.

Overigens beide NL partijen.

Oeps, ik zie net dat een paar posts hierboven al hetzelfde is gepost, excuus.

Laatst gewijzigd
Piet Lut

Nog nooit van Wijnreder gehoord. Ik heb al een overvloed aan keus met de websites van de UCI, KNWU en alle verzamelaar websites zoals Cyclingfever, CQ Ranking, ProCyclingStats, Cyclingdatabase, Firstcycling enz enz

Hakkie2

Volgens mij is de nieuwe site nu actief en de dingen die ik noemde zijn nu wel beschikbaar. En dus vind ik het prima. Hoe een site er uit ziet kan mij verder weinig schelen.

billi

tot op heden: tevreden :) , vind het ook rapper

wel jammer, bij copy/paste worden spaties weggelaten, maar er zitten ook verbeteringen bij

tom_vb

Je kan nu ook subleagues maken voor de game van Procyclingstats.

Iemand al een league gemaakt voor Wielerflits?

Piet Lut

Zo te zien wel als je zoekt op wielerflits maar heb het idee dat alles nog in aanbouw is

http://www.procyclingstats.com/game.php?c=3&league=&ViewLeagueProperties=15

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben inderdaad uitgenodigd voor de wielerflits subleague , alleen werkt het nog niet helemaal optimaal.

wilco kelderman

Ik heb inderdaad een subleague aangemaakt. Maar volgens mij kan je er nu nog niet zo veel mee.

Romāns Vainšteins

Een ongelofelijke lul met een goede website is precies hetzelfde als een verrekt aardige vent met een goede website.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@WilcoKelderman Je kan wel degelijk een tussenstand zien:

WorldTour Game Ranking
165 Lotto_Jumbofan 161
224 Ezequiel 144
336 Wilcow 121
346 Yannick 118
422 yannick2204 100

Complete Game Ranking
Summation of points over all games of all races.
34 Lotto_Jumbofan 594
68 Ezequiel 543
99 Yannick 515
125 Wilcow 489
220 yannick2204 425

billi

'@pcs game spelers

binnenkort volgt hier een nieuwe stelling, doorpraten over dit onderwerp in dit topic is voor mij geen enkel probleem, vind ik prima, enkel misschien dan wat lastig te vinden.

mogelijk idee, apart topic, maar voel je niet verplicht, het is aan jullie

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.