Darts

« 1 2 3 4
Ab Normaal

Tot mijn verbazing nog geen thread over Darts.
Gisteren weer een fantastische partij zitten kijken tussen Barney en Van Gerwen.
Waanzinnige pot en Van Gerwen verliest met een gemiddelde van 105.8. Een record.

Dit veranderd direct het favorietenlijstje. Die ziet er wat mij betreft nu zo uit:

*** Anderson
** Lewis, Wright
*** Taylor, van Barneveld, Wade

billi

Ik zie Taylor wel weer gaan winnen ...

Noud89

Volgens mij worden alle niet wieler-gerelateerde sporten besproken in het overige sport topic. ;)

achtpuntzes

'@ noud89:
darts is geen sport maar een spel.

Stelvio-fan

'@8.6 wat een originele opmerking ;) die discussie wordt overal gevoerd

achtpuntzes

'@ Stelvio:
voor mij geen discussie. veelal te dikke mannen in zo lelijk mogelijke shirts die pijltjes staan te gooien in een kroeg-achtige omgeving. nee, ik denk bij sport toch wel aan iets met lichamelijke inspanning.
zelf hou ik van schaken. zat op een club, en speelde mee in de externe competitie. maar ik vond niet dat ik toen aan het sporten was of zo. :p

Laatst gewijzigd
Pizzi

Prachtwedstrijd gister!

Als Van Barneveld op dit niveau blijft spelen, kan 'ie dit toernooi 'gewoon' winnen. Zie hem dat niveau alleen niet constant volhouden. En daarmee is de kans op een Nederlandse wereldkampioen wat mij betreft kleiner geworden.

Als Barney iets minder speelt dan gisteravond, kan 'ie de komende partij zo maar verliezen van Michael Smith.

*** Anderson
** Lewis, Wright, Taylor
* Van Barneveld, Smith

LutsenkoFan

Chisnall speelt hartstikke goed en gaat vandaag Peter Wright het bijzonder lastig maken, persoonlijk denk ik dat Chizzy wint en hij gaat in de finale komen.

Hakkie2

Gister was geweldig om te zien. Maar toch hoop ik altijd dat Taylor wint. Die man is echt een legende en een groot sporter (ondanks buikje en leeftijd).

Romāns Vainšteins

Vond die gast die zo dik was dat hij amper naar het bord kon lopen om zijn pijlen te pakken wel grappig destijds , effe zoeken.

Romāns Vainšteins

https://www.google.nl/search?q=dikke+darter&client=safari&rls=en&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjy_uC9tYTKAhUF4w4KHdLoCIAQsAQIHw&biw=1108&bih=1255

Voila !

123poetertjes

Nette pot vandaag ook weer. Ik heb van Chizzy nog altijd het gevoel dat ie nog de absolute top gaat halen waar Wright wel aan zijn plafond zit. Op dit moment zijn ze nog erg gelijkwaardig.

Gisteren was inderdaad prachtig. Zijn er trouwens nog andere sporten waar opa's de dienst uitmaken?

Onie

De wedstrijd van gisteravond was fantastisch en topsport! Helaas, verschilt het niveau per wedstrijd zeer sterk, waardoor het voor mij de titel sport niet mag dragen. Wel leuk om eens een mooie pot te zien.

Hakkie2

Wat is dit voor wedstrijd, zeg...

Hakkie2

'@RV: zijn afvallen is ook haast topsport geweest... 108 kilo in een half jaar.

Laatst gewijzigd
123poetertjes

Maar Andy is nu wel weer op zijn normale moddervetheid. Was wel genieten om hem dit jaar weer even te zien in de Grand Slam.

Hakkie2

'@123Poetertjes: dan heb je toch niet helemaal opgelet. Hij was echt niet meer zo dik.

Maar goed, genoeg over Fordham. Chisnall-Wright was een geweldige pot. Eigenlijk jammer dat Chisnall en Van Gerwen er uit liggen met die vorm.

Scotty

Het scheen dat Fordham sinds hij zoveel afgevallen was geen pijl meer kon gooien. Nu weer op gewicht dus? Gooit dus ook weer beter?

@Hakkie2, altijd hopen dat Taylor wint? Dat vind ik toch zo'n vervelende vent. Wat een eng ventje.

Wat doet Michaella Krajicek daar eigenlijk? Behalve het blije blondje uithangen. Wordt er niet lelijker op trouwens...

Hakkie2

'@Scotty: ja, ik vind Taylor geweldig. Trouwens helemaal geen eng ventje als je hem met een lang interview bij de BBC ziet.

Met Van Gerwen heb ik helemaal niets.

Laatst gewijzigd
123poetertjes

'@Hakkie
Zou kunnen dat onze tv in zijn oude tijd smaller was :)

Als je trouwens nu deze geflopte Cavendish en de vierkante plofkop hier ziet spelen dan is het toch wel treurig dat Chisnall en Van Gerwen (en in mindere mate überheld Bunting) er al uitliggen en één van deze twee de kwartfinales haalt.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

haha , hij leeft kennelijk nog !

Serieus, darten, nweuh, ben er ook godverdomde slecht in, helpt niet in deze.

jerteg

Iemand een livestream toevallig?

Don Hamstre

Dacht je gisteren een absurde pot te hebben gezien, krijg je dit! Jelle Klaassen, wat een baas.

Ab Normaal

Wacht maar op wat er nog komen gaat...

Don Hamstre

Om het goede gebruik van WF voorspellingen maar eens te handhaven:

Kwartfinale WK darts

Barney- Smith: Smith wint
Lewis- Wright: Lewis wint
Anderson- Wade: Wade wint
Norris- Klaassen: Norris wint

En moge ik alstublieft ongelijk krijgen ;)

« 1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.