Tot mijn verbazing nog geen thread over Darts.
Gisteren weer een fantastische partij zitten kijken tussen Barney en Van Gerwen.
Waanzinnige pot en Van Gerwen verliest met een gemiddelde van 105.8. Een record.
Dit veranderd direct het favorietenlijstje. Die ziet er wat mij betreft nu zo uit:
*** Anderson
** Lewis, Wright
*** Taylor, van Barneveld, Wade
'@ Stelvio:
voor mij geen discussie. veelal te dikke mannen in zo lelijk mogelijke shirts die pijltjes staan te gooien in een kroeg-achtige omgeving. nee, ik denk bij sport toch wel aan iets met lichamelijke inspanning.
zelf hou ik van schaken. zat op een club, en speelde mee in de externe competitie. maar ik vond niet dat ik toen aan het sporten was of zo. :p
Prachtwedstrijd gister!
Als Van Barneveld op dit niveau blijft spelen, kan 'ie dit toernooi 'gewoon' winnen. Zie hem dat niveau alleen niet constant volhouden. En daarmee is de kans op een Nederlandse wereldkampioen wat mij betreft kleiner geworden.
Als Barney iets minder speelt dan gisteravond, kan 'ie de komende partij zo maar verliezen van Michael Smith.
*** Anderson
** Lewis, Wright, Taylor
* Van Barneveld, Smith
Nette pot vandaag ook weer. Ik heb van Chizzy nog altijd het gevoel dat ie nog de absolute top gaat halen waar Wright wel aan zijn plafond zit. Op dit moment zijn ze nog erg gelijkwaardig.
Gisteren was inderdaad prachtig. Zijn er trouwens nog andere sporten waar opa's de dienst uitmaken?
'@RV: zijn afvallen is ook haast topsport geweest... 108 kilo in een half jaar.
'@123Poetertjes: dan heb je toch niet helemaal opgelet. Hij was echt niet meer zo dik.
Maar goed, genoeg over Fordham. Chisnall-Wright was een geweldige pot. Eigenlijk jammer dat Chisnall en Van Gerwen er uit liggen met die vorm.
Het scheen dat Fordham sinds hij zoveel afgevallen was geen pijl meer kon gooien. Nu weer op gewicht dus? Gooit dus ook weer beter?
@Hakkie2, altijd hopen dat Taylor wint? Dat vind ik toch zo'n vervelende vent. Wat een eng ventje.
Wat doet Michaella Krajicek daar eigenlijk? Behalve het blije blondje uithangen. Wordt er niet lelijker op trouwens...
'@Hakkie
Zou kunnen dat onze tv in zijn oude tijd smaller was :)
Als je trouwens nu deze geflopte Cavendish en de vierkante plofkop hier ziet spelen dan is het toch wel treurig dat Chisnall en Van Gerwen (en in mindere mate überheld Bunting) er al uitliggen en één van deze twee de kwartfinales haalt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.