grappige en aparte namen van wielrenners

« 1 2 3 4 5 6
djoriana

ik kwam vandaag wel een heel grappige aparte naam tegen van een wielrenner. in zijn land zal dit vast een heel normale naam zijn: Islam Ramadan.

jullie komen vast ook wel eens grappige geinige of net heel mooie namen tegen.?

billi

afgelopen jaar kwam ik deze naam tegen: Jacopo BILLI
een italiaanse belofte

Laatst gewijzigd
Leukefans

Islam Ramadan zal inderdaad in Egypte of elk ander arabisch en/of Islamitisch land voor weinig opgetrokken wenkbrauwen zorgen schat ik, aangezien heel wat moslims (net als christenen natuurlijk) namen hebben die door het geloof geïnspireerd zijn. Hier kan ik me voorstellen dat dit wel eens voor verbazing zorgt, ik ken enkele moslims die Jihad heten, als je die van overkant van het straat roept kan dat wel eens voor verschrikte blikken zorgen.. ;-)

123poetertjes

Bij Rennerrebus kwamen er altijd leuke voorbij. Moge dat topic rusten in vrede (of beter: terugkeren uit de dood).

lnnrt

Ik kan me herinneren dat er ooit een kopgroep was met Elli, Lelli en Belli.

Poeksel

Willi Willwohl!

Verweggistan

In de Vuelta van 2003 (dat jaartal heb ik opgezocht) reed Euskaltel met Gorka Arrizabalaga en Gorka Gerrikagoitia. Vanaf dat moment was ik fan van Baskische namen :)

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Crescenzo d’Amore (1979, Italiaanse sprinter/pistier; wereldkampioen op de weg bij de junioren 1997): “hij die opgroeit door liefde”.

Leukefans

Eigenlijk ook steeds grappig als Tiralongo een lange beurt op kop van het peloton doet, want die naam zou volgens mij iets moeten als 'trekt lang'... :)

Romāns Vainšteins

Volgens mij is tirare ook 'schieten', 'long shot' is natuurlijk ook wel een fraaie bijnaam voor deze taaie cowboy.

Netraam

Een naam die ik altijd wel leuk vind is Kristjan Fajt, als tegenhanger van Islam Ramadan.

anonymous

Ik vind vooral lange namen leuk, zoals deze die wel eens in uitslagen opduikt: Thurakit Boonratanathanakorn, uit Thailand. Gelukkig voor Mart Smeets komt die nooit op tv ;)

Stelvio-fan

En natuurlijk die Iraniërs met Mirsamat Poorseydigolakhour (hopelijk spel ik het nog goed)

billi

opvallend
Martin Kittel 19 jr
familie van?

Nick Nuyens

Hoe zit het eigenlijk met Johnny Walker is die nog prof?

billi

ben hem vlg mij nog ergens tegengekomen afgelopen jaar .....

edit: kan het niet terug vinden, niet in off.wedstrijd dan zeker

Laatst gewijzigd
billi

'@Nick Nuyens, is straat muzikant geworden ;)

http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-leukste-van-het-web/article/detail/2576542/2016/01/06/Dakloze-man-vraagt-aan-straatmuzikant-of-hij-eens-mag-zingen-zijn-talent-slaat-iedereen-met-verstomming.dhtml

Verweggistan

Ik heb een nieuwe favoriete Baskische renner gevonden: Peio GOIKOETXEA GOIOGANA

Joachim

Marco Velo was ook wel grappig. :)

Verweggistan
Silent Hill

Firework: [URL=http://www.wvcycling.com/en/rider/38831/results/2016/]Kate Perry[/URL] werd netjes 4de in het Australisch kampioenschap TT, vast haar Teenage Dream, en Last Friday Night 41ste in de wegrit. Roar ! California Gurls zijn er niets bij.

achtpuntzes

'@ silent hill:
zowel de voornaam Kate als de achternaam Perry komen veelvuldig voor.

billi

zag zonet, de winnaar van ASIAN CYCLING CHAMPIONSHIPS U23 - ROAD RACE voorbij komen, en deze jonge man heet Mehdi Rajabikaboodcheshmeh

djoriana

ALI ALI heeft ook meegedaan daar. zijn ouders hadden vast weinig inspiratie

Nick Nuyens

http://olympic.cyclingfever.com/sporter.html?sporter_idd=Njk1Ng==

Gaylord Cumont: deze kwam ik ook eens ergens tegen. Nu ik terug probeerde te achterhalen wat zijn naam weer juist was kwam ik wel even op niet wielergerelateerde websites uit.

« 1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.