grappige en aparte namen van wielrenners

1 2 3 4 5 6
pirazzi
achtpuntzes

'@ Pirazzi:
lijkt me een foutief artikel, ik tel geen 746 woorden. ze zullen 746 letters bedoelen maar ik heb geen zin om ze na te tellen.

djoriana

Afgelopen zondag in Valkenburg bij de wereldbeker veldrijden kwam er weer een leuke voorbij:
ANNEMARIE WORST. Een groot talent dus we hopen haar naam nog vaak voorbij te zien komen in de toppen van de uitslagen in het vrouwen veldrijden

Scotty

Ach, het zal Annemarie worst wezen.

Romāns Vainšteins

Goed dat ze haar geen Loesje hebben genoemd

Scotty

Of Rook.

Hoewel, rookworst zonder R is ook worst.

Silent Hill

Rob in, Sten uit :p

pirazzi

Dieter Vanthourenhout

Samn Bony

Wouter Wipper(t) 😜

tvm

Bo Hamburger
Abraham Olano
Skibby

Mathieu Moller

Ik vind het altijd leuk als de naam Jan Maas langskomt, maar dan omdat deze verzorger ook Jan Maas heet.

Senioralex

Boem !!!

Senioralex

En kenden jullie reeds Franck Bonnamour,een knaap van Fortuneo Vital Concept,
die gisteren 22 werd.

Luuuuuuukk

Klein Aziatisch CT teampje heeft een Spanjaard als stagiair (vermoedelijk een Bask) met de naam MALATSETXEBARRIA IBAIBARRIAGA Oskar. Prachtige naam als je 't mij vraagt!

Bart Höcker

Bob Schoonbrood
Marco Minnaard
Jaap De Man

Gerrit Glomser

Marco Velo

jappe666

Vroeger Dario Frigo :-)

En Hamburger met Mayo en Nys :-)

Martins Pluto

Peillo Bilbao

Monkey Town heeft ook wel een aardige combinatie namen die bijna een verhaaltje vormen:

'De Jonge' 'Bakker' 'Van Luijk' en 'Van Breda' ligt 'Te Brake' in het 'Veltman' 'Slik'

fvtende

En natuurlijk de inmiddels gestopte WF-held Willi Willwohl

Verweggistan

'@luuuuk: Die van jouw neemt wel de titel Bask met de mooiste naam over van mijn favoriet: GOIKOETXEA GOIOGANA Peio

Abdoe

Ik moet altijd wel grijnzen om Trofimov (Trophy Muff, zelfde categorie als de voetballer Arshavin).

Luuuuuuukk

'@Verweggistan Heel veel meer Baskisch ga je ze niet krijgen ben ik bang! Ik vind de naam Peio wel een mooiere voornaam dan Oskar eerlijk gezegd. Jammer dat we ze niet kunnen combineren ;-)

Luuuuuuukk

Nog een mooie Spaanse naam (renner al niet meer actief overigens): TAULER LLULL Antonio

jappe666

Crescenzo D'Amore

Gianbattista Baronchelli

Iman Suparman

DonQuijote

Hubert Hutsebaut. (43 wielerverhalen, Tim Krabbé)

Of is die al eens genoemd?

billi

Peerapol Chawchiangkwang
(vandaag 2e geworden in een rit)

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.