wielerjaarspel (wijnreder)

1 2 ... 16 ... 34 35
SlamSam111

Fondista: nee ik vraag dit maar omdat de eerste 3 ritten wellicht ontaarden in een massasprint en de sprinters de eerste 3 dagen ook nog extra punten (AK, PK) gaan meepakken. Langs de andere kant is de kans vrij klein dat de sprinters de ronde gaan uitrijden.. Sprinters zijn ook vrij duur.

Dilemma's, dilemma's, ..

SlamSam111

Fondista: nee ik vraag dit maar omdat de eerste 3 ritten wellicht ontaarden in een massasprint en de sprinters de eerste 3 dagen ook nog extra punten (AK, PK) gaan meepakken. Langs de andere kant is de kans vrij klein dat de sprinters de ronde gaan uitrijden.. Sprinters zijn ook vrij duur.

Dilemma's, dilemma's, ..

SlamSam111

Ik vind trouwens Landa en Fraile wel must haves, that's just me :)

SlamSam111

Ik vind trouwens Landa en Fraile wel must haves, that's just me :)

Poeksel

Ik kan me zelfs voorstellen dat je met 15 éénpunters linkerrijtje kunt eindigen...

Poeksel

Ik kan me zelfs voorstellen dat je met 15 éénpunters linkerrijtje kunt eindigen...

vanfleteren10

Wie denken jullie voor het ploegenklassement? En Iemand een idee naar tijd toe voor de giro?
Zeker die tijd vind ik volledig overbodig om punten aan te verdienen of verliezen.

vanfleteren10

Wie denken jullie voor het ploegenklassement? En Iemand een idee naar tijd toe voor de giro?
Zeker die tijd vind ik volledig overbodig om punten aan te verdienen of verliezen.

denise

'@tvm : Kruiysw. is ook 1 ster, ik zou ze allemaal nemen behalve Pirazzi en misschien Rolland.

Laatst gewijzigd
denise

'@tvm : Kruiysw. is ook 1 ster, ik zou ze allemaal nemen behalve Pirazzi en misschien Rolland.

Laatst gewijzigd
SlamSam111

Tijd is altijd een lastige, wellicht schrappen ze weer een deel van een bepaalde rit ofzo..

SlamSam111

Tijd is altijd een lastige, wellicht schrappen ze weer een deel van een bepaalde rit ofzo..

SlamSam111

Als je er 2 vd 4 mag kiezen, wie?

Fraile / LL Sanchez / Pozzovivo / Rolland

SlamSam111

Als je er 2 vd 4 mag kiezen, wie?

Fraile / LL Sanchez / Pozzovivo / Rolland

Fondista

Fraile, en die andere 3 zijn allemaal gokjes die bij mij ook allemaal het team al tig keer dr in en dr uit zijn gefietst :)

Gezien de teams waarin ze rijden is Pozzovivo dan de meest zekere optie, de rest heeft meer concurrentie binnen hun team

Laatst gewijzigd
Fondista

Fraile, en die andere 3 zijn allemaal gokjes die bij mij ook allemaal het team al tig keer dr in en dr uit zijn gefietst :)

Gezien de teams waarin ze rijden is Pozzovivo dan de meest zekere optie, de rest heeft meer concurrentie binnen hun team

Laatst gewijzigd
SlamSam111

Ben voor Fraile en LL Sanchez gegaan, we'll see :)

SlamSam111

Ben voor Fraile en LL Sanchez gegaan, we'll see :)

pirazzi

Ze zijn al klaar met de update dus de teams kunnen vergeleken worden.

pirazzi

Ze zijn al klaar met de update dus de teams kunnen vergeleken worden.

Poeksel

1/3e van de deelnemers heeft geen vertrouwen in Landa voor 1 ster....

Poeksel

1/3e van de deelnemers heeft geen vertrouwen in Landa voor 1 ster....

Fondista

En Pirazzi liep overal bij de WF-games en Wijnredergames ene Pozzovivo te slijten voor weinig, maar zelf heeft ie 'm niét! ;)

Fondista

En Pirazzi liep overal bij de WF-games en Wijnredergames ene Pozzovivo te slijten voor weinig, maar zelf heeft ie 'm niét! ;)

pirazzi

Ja mijn meeste 1 punters zijn jong of een gok voor het bergklassement, Pozzovivo wil hooguit 1 etappe winnen en top 10 in het algemeen klassement aldus zijn interview tijdens de ploegenpresentatie.

1 2 ... 16 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.