wielerjaarspel (wijnreder)

1 2 ... 18 ... 34 35
SlamSam111

California gaat goed hier!

SlamSam111

California gaat goed hier!

pirazzi

Giro gaat goed, nu ook eerste in algemeen.

pirazzi

Giro gaat goed, nu ook eerste in algemeen.

SlamSam111

Netjes pirazzi! Ik 22e overall geeindigd in Noorwegen.

SlamSam111

Netjes pirazzi! Ik 22e overall geeindigd in Noorwegen.

pirazzi

Goed gedaan SlamSam111!

pirazzi

Goed gedaan SlamSam111!

Fondista

wtf Pirazzi!

Fondista

wtf Pirazzi!

Fondista

luxemburg: ach ja, waarom moest ik nou per se een andere ploeg nemen dan BMC? (wat een ei ben ik toch!)

ditisdavid

Twijfelde of ik Armée of De Gendt mee zou nemen, heel erg slecht gekozen :s

Fondista

wat dacht je van gautier VS domont? ;)

Das het vervelende van aanvallers kiezen...

tvm

'@ Ditisdavid,

Oei! Ik twijfelde ook erg, en heb ze dus allebei maar meegenomen. Helaas gaat Armee daarom niets pakken i.v.m. knechtwerk...

jappe666

De gok voor De Gendt heeft in ieder geval goed uitgepakt bij mij. Momenteel 2de in de subleague. Zag trouwens dat de 1e maar 14 renners heeft? Dacht dat je er altijd 15 moest selecteren?

Kian

Ja ik had eerst Brambilla gekozen, maar die ging toen voor de Tour de Suisse. Dat was even langs me heengegaan en daarom heb ik nu maar 14 renners haha (ze hebben me niet automatisch een nieuwe gegeven)

Queso

Al jaren volg ik wielerflits en speel ik wijnreder. Nu eindelijk maar eens de link gelegd.
Leuk!!

jappe666

'@Kian: Maar je hebt al je sterren opgebruikt? Hoe kan dat dan? :p Als je 14 renners + Brambilla had zat je toch over je max aantal sterren? Of hebben ze de sterren van Brambilla wel meegerekend?

pirazzi

Dan moet Brambilla twee sterren waard geweest zijn want Domme Drücker speelt nu met 38 sterren en 14 renners. :)

Kian

Dat klopt, kut trouwens dat je je naam niet zo makkelijk meer kunt veranderen eerst..

Daarnaast, de Tour de France wordt wel echt een opgave met de sterverdeling tot nu...

Poeksel

Over Domme Drücker gesproken, dat Drücker nog op de startlijst staat voor de Ronde van Zwitserland (en Dennis niet) is wel dom. De selectie van BMC stond woensdag al op diverse sites.

Laatst gewijzigd
Queso

Wow het is nog nooit zo goed gegaan in een spel. 3de nu in de Dauphine :)

SlamSam111

Serieuze dilemma's in de Tour idd..

Queso

Yes! Dauphine gewonnen!!! :)

pirazzi

Gefeliciteerd Queso!

1 2 ... 18 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.