wielerjaarspel (wijnreder)

1 2 ... 6 ... 34 35
Peter Post Forever

Code Vuelta -> Z6CBGC08

pirazzi

Tour du Limousin is ook al open. :)

Peter Post Forever

Code -> LXVN7NP3

Fondista

Voor wesley aka goa mar eki. Er is een wf subleague en die heet wielercup 2016. Code om deel te nemen is: Z6CBGC08

wesley1983

'@fondista: sorry wist ik niet, wat doe ik met mijn nieuwe draadje en nieuwe competitie, moet ik dit verwijderen?
Is mss overzichtelijker met een nieuw draadje enkel voor de vuelta, waar we dan de teams kunnen bespreken zoals bij scorito.
Maar als je liever hebt dat ik het verwijder geen probleem, wil de oprichter niet onder zijn duiven schieten :-)

Fondista

Je kunt in dit topic alles posten. Zowel over de vuelta game van wijnreder als elke andere. Lijkt me handig om die andere te verwijderen idd

Laatst gewijzigd
wesley1983

Sorry vind het niet om te verwijderen, gewoon laten zoals het is dan, topic zal wel zakken.

pirazzi

Tour of Alberta game en Tour of Britain binnenkort! (Codes svp :) )

Laatst gewijzigd
pirazzi

Nog 3 uurtjes ...

Fondista

Reyn, gefeliciteerd met de afgetekende overwinning in de Vuelta game.

Reyn

Thanks@Fondista. Jij nog gefeliciteerd met al jouw overwinningen, waarvan ik allang de tel kwijt ben!

Fondista

Volgens mij leidt jij de dans qua aantal zeges hoor, nu na de vuelta.

Maar ik vind t wel mooi dat we zo aan elkaar gewaagd zijn. Vaak verschillen onze teams slechts op details.

Top 10 op seizoensbasis /WT-basis is nog steeds het doel...maar het seizoen duurt misschien nét wat te lang...

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Code Eneco-tour XOK0NFVG, sorry ben Tour of Alberta game en Tour of Britain helemaal vergeten......

Fondista

Ja joh...anders laat je gewoon Sagan lekker buiten je team...man man man...flater vh seizoen

Peter Post Forever

Je bent niet de enige :-(

pirazzi

Peter Sagan heb ik wel maar Rohan Dennis dan weer niet, misschien omdat hij 4 sterren had en het makkelijker was om 5 renners met 5 sterren te nemen en 10 met 1. Luka Pibernik heb ik gelukkig wel. :)

Fondista

Nou, de laatste ronde van dit seizoen is ook geopend. We eindigen een beetje zoals we begonnen: redelijke (on)voorspelbaarheid in de zandbak...beetje een anticlimax wel zeg.

Peter Post Forever

Code is -> 1P8Z5BBR

Fondista

Zo Reyn, dat was nog eens ending on a high! Knap gedaan.

Iedereen bedankt voor een mooi en lang seizoen poulen.

Reyn

Fondista, proficiat met je 6e plaats in het all-season eindklassement. Met mijn einsprint kwam ik nog wel in jouw wiel, maar er net niet over.
PPF bedankt voor het organiseren van wielercup 2016 en alle deelnemers voor het meespelen.

Peter Post Forever

Volgend jaar weer lijkt me!!!

Fondista

Ze zijn weer begonnen!

Arry1337

Ja laten we een subleague maken. Ik doe graag mee. Laat maar horen :)

Reyn

Let the games begin!

Fondista

Nu ook 15 eendagskoersen erbij. Jeuj!

1 2 ... 6 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.