wielerjaarspel (wijnreder)

1 2 ... 5 ... 34 35
pirazzi

Wel goed dat ze bij de Ronde van België geen extra strafpunten meer hebben gegeven voor uitgevallen renners behalve etappe 1. Doen we nog mee aan de ronde van Luxemburg?

Fondista

Oh echt? geen idee, dat had ik gemist van die niet gegeven strafpunten. Weet ook helemaal niet wie er allemaal nog waren uitgevallen eerlijk gezegd.

En over nieuwe rondjes a la Luxemburg: zijn jullie ook in voor de wijnreder EK poule?

Die is nl ook al online beschikbaar, maar staat volledig los van het wielergedeelte:

https://www.wijnredermedia.com/games/euro-cup-football/nl/

Peter Post Forever

Code voor Ronde van Luxemburg ERSWHPYY

Peter Post Forever

Code voor Critérium du Dauphiné DLCHKHN9
Code voor Ronde van Zwitserland 5TE02EE4
Tour de France IEEGSUZB

Fondista

Hebben we een subleague voor de Ster ZLM Toer?

Peter Post Forever

DCS65UX0

Reyn

Net voor de deadline nog voor de subleague kunnen aanmelden.

Fondista nog gefeliciteerd met je overall overwinning in Luxemburg. Knap gedaan!

pirazzi

Ja feli Fondista! Maar het is niet zo dat je voor de codes eerst op het forum moet kijken, als je eerst een wielerploeg maakt en dan aanmeldt bij subleague Wielercup 2016 staat de code er al.

Fondista

Ik had de laatste reacties ff gemist.

Thanks Reyn en Pirazzi, kan ik waarderen. Al is het natuurlijk 'slechts' een veredeld rondje om de kerk, dat Luxemburg.

Ik hoop ooit nog es een van de grote rondes te winnen, dat is het ultieme doel.
Al neem ik daar waarschijnlijk te weinig risico voor én heb ik te weinig geluk tot nu toe (zie Lux), want die factor is nog altijd groter dan dat ik als rationele calculist zou willen, haha :)

Voor nu is een goede seizoens- en WT-einduitslag een doel geworden. :)

Wat betreft aanmelden subleague heb je gelijk Pirazzi, maar dan moet Ptinus de subleague natuurlijk wel al hebben aangemaakt...(en dat was op het moment van vragen nog niet het geval) ;)

Veel succes met de Tourpoule allemaal, ik vind het tot nu toe een crime.

nixel1986

Is er al een speciaal topic over de Tourpoule van Wijnreder?

Poeksel

Nee. En de puntenverdeling is wel apart...

Fondista

Hoe bedoel je Poeksel? Geef es voorbeelden...

Poeksel

Groenewegen en Kittel allebei drie punten. Na afgelopen weekend, waarbij de een wel en de ander niet de sprint van hun nationaal kampioenschap won, zou je toch verwachten dat Groenewegen hoger wordt ingeschat. Of misschien ook niet, en worden de beiden verslagen door Bookwalter (4 punten).

pirazzi

De sterrenverdeling is op basis van uitslagen van het afgelopen seizoen d8 ik en het kan best zijn dat Kittel en Groenewegen toen beide evenveel wonnen.

Fondista

Heeft te maken met de prestaties van de afgelopen 12 maanden geloof ik...en vorig jaar had Kittel een dipje en Groenewegen draaide toen nog niet zo lekker als op het moment...dus da's mazzel!

Idd, een renner als Bookwalter is buitenproportioneel duur voor het type renner dat ie is.

Los daarvan vind ik het lastig zat met het arsenaal topsprinters en topklassementsmannen voor 4 en 5 sterren.

Mijn inspiratie en afwegingen probeer ik voor een deel te halen uit het goed meelezen met het Scorito topic :)
Al is het wel opletten geblazen, omdat een dure renner dáár soms juist goedkoop is bij Wijnreder en vice versa.
Soms zijn ze lyrisch over een koopje op Scorito, maar op Wijnreder kun je het dan wel vergeten... (EBH, iemand?) ;)
Bovendien kennen we bij WIjnreder niet het aspect van teampunten, maar zijn hier de aanvallers weer relevanter dan bij Scorito.

Anyway, hoeveel punten ik uiteindelijk aan sprinters ga besteden zal de bepalende factor zijn voor de rest van mijn team...ben er nog steeds niet helemaal uit...dilemma's dilemma's.

BTW, ff mijn megaflits team insturen, alvast een dilemma minder :)

Laatst gewijzigd
nixel1986

Maar is het een idee om een wijnreder topic te starten voor de Tour of kan dat gewoon hier?

Fondista

Wat mij betreft gewoon hier.

Andere races werden ook gewoon hier besproken, al kwamen we vaak niet verder dan:

"Code?"

"Joow!"

Poeksel

Was het verleden ook 55 punten voor 15 renners? Het lijkt zo veel... je zou zelfs tien vijfpunters kunnen opstellen.

Laatst gewijzigd
Fondista

In de laatste drie jaar is het deelnemersveld sterker geworden in de breedte. Zowel bij GC als sprinters. Meer 4* en 5* betekent dat ze gestaag omhoog zijn gegaan van 45* naar 50* naar de huidige 55*. Je moet toch iig n aantal toppers kunnen opnemen anders wordt t te zeer n middenmotersteam.

Ondanks de 'ruime' 55* blijft er genoeg te puzzelen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik hoop dat ze het terugdraaien, nu moest ik moeite doen om 55 punten op te maken, in plaats van moeite om er niet overheen te gaan.

Peter Post Forever

Code voor de Ronde van Polen (beetje laat, want moet morgen voor 13:30 zijn ingevuld) 7WDFCMPU

Peter Post Forever

Code Ronde Van Wallonië -> J2MICVBB
Code Danmark Rundt -> 2RM6E8XN

Peter Post Forever

Code Tour of Utah -> VWTYFJC4
Code Vuelta a Burgos -> ULEPRVIS

pirazzi

ptinus (PPF} is zelf vergeten om een team voor Utah te maken, of er niet aan toe gekomen om het op tijd af te hebben :)

Peter Post Forever

Was het inderdaad vergeten :-(

Hierbij de code voor Arctic Race of Norway -> DQPOMSUG

1 2 ... 5 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.