Oh echt? geen idee, dat had ik gemist van die niet gegeven strafpunten. Weet ook helemaal niet wie er allemaal nog waren uitgevallen eerlijk gezegd.
En over nieuwe rondjes a la Luxemburg: zijn jullie ook in voor de wijnreder EK poule?
Die is nl ook al online beschikbaar, maar staat volledig los van het wielergedeelte:
https://www.wijnredermedia.com/games/euro-cup-football/nl/
Ik had de laatste reacties ff gemist.
Thanks Reyn en Pirazzi, kan ik waarderen. Al is het natuurlijk 'slechts' een veredeld rondje om de kerk, dat Luxemburg.
Ik hoop ooit nog es een van de grote rondes te winnen, dat is het ultieme doel.
Al neem ik daar waarschijnlijk te weinig risico voor én heb ik te weinig geluk tot nu toe (zie Lux), want die factor is nog altijd groter dan dat ik als rationele calculist zou willen, haha :)
Voor nu is een goede seizoens- en WT-einduitslag een doel geworden. :)
Wat betreft aanmelden subleague heb je gelijk Pirazzi, maar dan moet Ptinus de subleague natuurlijk wel al hebben aangemaakt...(en dat was op het moment van vragen nog niet het geval) ;)
Veel succes met de Tourpoule allemaal, ik vind het tot nu toe een crime.
Heeft te maken met de prestaties van de afgelopen 12 maanden geloof ik...en vorig jaar had Kittel een dipje en Groenewegen draaide toen nog niet zo lekker als op het moment...dus da's mazzel!
Idd, een renner als Bookwalter is buitenproportioneel duur voor het type renner dat ie is.
Los daarvan vind ik het lastig zat met het arsenaal topsprinters en topklassementsmannen voor 4 en 5 sterren.
Mijn inspiratie en afwegingen probeer ik voor een deel te halen uit het goed meelezen met het Scorito topic :)
Al is het wel opletten geblazen, omdat een dure renner dáár soms juist goedkoop is bij Wijnreder en vice versa.
Soms zijn ze lyrisch over een koopje op Scorito, maar op Wijnreder kun je het dan wel vergeten... (EBH, iemand?) ;)
Bovendien kennen we bij WIjnreder niet het aspect van teampunten, maar zijn hier de aanvallers weer relevanter dan bij Scorito.
Anyway, hoeveel punten ik uiteindelijk aan sprinters ga besteden zal de bepalende factor zijn voor de rest van mijn team...ben er nog steeds niet helemaal uit...dilemma's dilemma's.
BTW, ff mijn megaflits team insturen, alvast een dilemma minder :)
In de laatste drie jaar is het deelnemersveld sterker geworden in de breedte. Zowel bij GC als sprinters. Meer 4* en 5* betekent dat ze gestaag omhoog zijn gegaan van 45* naar 50* naar de huidige 55*. Je moet toch iig n aantal toppers kunnen opnemen anders wordt t te zeer n middenmotersteam.
Ondanks de 'ruime' 55* blijft er genoeg te puzzelen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.