Wat een #$%^& rondje..."In de Driedaagse van De Panne komen altijd veel valpartijen voor en uitvallers. Ook gebruiken veel renners het als voorbereiding en rijden hem niet volledig uit".
Nou, na etappe 1 al 28 stuks DNF geteld, waaronder een stuk of drie, vier in mn team. Jeuj....next: Baskenland!
Uit de spelregels van het Tour de Romandie spel:
Je stelt een eigen wielerploeg samen door 15 renners en een ploeg te selecteren. Elke renner heeft op basis van zijn uitslagen in de laatste 365 dagen een waarde gekregen. De vijftien te selecteren renners mogen samen niet meer dan 45 punten bedragen. Met de extra vragen kun je extra punten verdienen door de winnaar van het algemeen klassement (gele trui), het puntenklassement (groene trui), het bergklassement (roze trui), het jongerenklassement (witte trui), het ploegenklassement en de eindtijd van de winnaar van het algemeen klassement (gele trui) te voorspellen.
Punten:
Bij het voorspellen van de extra vragen zijn de volgende punten te verdienen:
...
15 punten als de eindtijd van de winnaar van het algemeen klassement (gele trui) juist is voorspeld. Er wordt één punt in mindering gebracht voor elke tien minuten verschil met de voorspelde eindtijd van de winnaar.
Toen ik de cyclingquotes preview las, werd me duidelijk dat het een wedstrijd is van de lamme tegen de blinde. Nauwelijks toppers die over de drie-eenheid sprinten-klimmen-TT beschikken.
Dus ik heb er een extra poule-dimensie aan toegevoegd voor mezelf, eens kijken hoe ver ik daarmee ga komen:
15 Belgische renners, Belgische ploegen en Belgische truien. :) Gewoon, voor de leuk, omdat het kan!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.