wielerjaarspel (wijnreder)

1 2 3 4 ... 34 35
Fondista

Wat een #$%^& rondje..."In de Driedaagse van De Panne komen altijd veel valpartijen voor en uitvallers. Ook gebruiken veel renners het als voorbereiding en rijden hem niet volledig uit".

Nou, na etappe 1 al 28 stuks DNF geteld, waaronder een stuk of drie, vier in mn team. Jeuj....next: Baskenland!

Fondista

OPGELET: de gebroeders IZAGIRRE zijn op het laatste moment uitgevallen. Dus waarschijnlijk even lastminute wissel(s) doen. Zie de WF homepage voor het artikel.

pirazzi

5 uitvallers vandaag onder wie http://www.procyclingstats.com/rider/Quentin_Jauregui maar dat is nog niet verwerkt door de beheerders van dit spel.

pirazzi

De code van de Giro staat er al, waarvoor dank, maar doen we ook mee met de Giro del Trentino (morgen!) en de Tour de Romandie?

Peter Post Forever

Tuurlijk:

Q3FUNUDP voor Giro del Trentino en TZMCU0WT voor Romandië

Peter Post Forever

was 14e in Trentino, best netjes!!

Ook in deze subleague wordt natuurlijk het giro spel gespeeld!!

pirazzi

Uit de spelregels van het Tour de Romandie spel:

Wat moet je voorspellen?
Je stelt een eigen wielerploeg samen door 15 renners en een ploeg te selecteren. Elke renner heeft op basis van zijn uitslagen in de laatste 365 dagen een waarde gekregen. De vijftien te selecteren renners mogen samen niet meer dan 45 punten bedragen. Met de extra vragen kun je extra punten verdienen door de winnaar van het algemeen klassement (gele trui), het puntenklassement (groene trui), het bergklassement (roze trui), het jongerenklassement (witte trui), het ploegenklassement en de eindtijd van de winnaar van het algemeen klassement (gele trui) te voorspellen.

Punten:
Extra vragen
Bij het voorspellen van de extra vragen zijn de volgende punten te verdienen:
...
15 punten als de eindtijd van de winnaar van het algemeen klassement (gele trui) juist is voorspeld. Er wordt één punt in mindering gebracht voor elke tien minuten verschil met de voorspelde eindtijd van de winnaar.
Nu is de etappe van vandaag met 60 km ingekort dus dat is alweer anderhalf uur van de eindtijd af als je een gemiddelde van 40 km/h berekent. Het wordt steeds meer een loterij zo, dat is in het voordeel van deelnemers die maar wat gokken, 16 uur of zo.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Albasini heeft in extremis nog de puntentrui gewonnen! Daarmee word ik misschien wel eerste in de subleague Wielercup 2016 want het levert 15 punten extra op. :)

Fondista

Helaas pirazzi...ik deed even n huup huup barbatruuk!

pirazzi

Ja feli Fondista, ik keek alleen boven me naar ptinus. ;)

Code voor 4 Jours de Dunkerque game hebben we nog niet geloof ik.

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Nu wel

FG1X1ULR

pirazzi

ToC?

pirazzi

Blij dat ik de winnaar van de rode trui nog veranderd heb in Nizzolo, had eerst Viviani ingevuld.

Peter Post Forever

Tour of California UFKN5BWV

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Tour of Norway -> QR0ML8H4

Laatste man

Nog aangemeld voor Californië.

pirazzi

De Tour de France is nu ook "Open to participate".

Peter Post Forever

Laatste man je bent toegevoegd, Tour maak ik later deze week aan. Tour of Norway vergeten team te maken:-(

pirazzi

De Baloise Belgium Tour is woensdag a.s.

Peter Post Forever

Inlogcode = K0VKMN0P

Fondista

Toen ik de cyclingquotes preview las, werd me duidelijk dat het een wedstrijd is van de lamme tegen de blinde. Nauwelijks toppers die over de drie-eenheid sprinten-klimmen-TT beschikken.

Dus ik heb er een extra poule-dimensie aan toegevoegd voor mezelf, eens kijken hoe ver ik daarmee ga komen:

15 Belgische renners, Belgische ploegen en Belgische truien. :) Gewoon, voor de leuk, omdat het kan!

Laatst gewijzigd
pirazzi

In dit spel heb ik Wout van Aert wel gelukkig.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Door het ongeluk van gisteren (sterkte aan Stig Broeckx) gaat de Lotto - Soudal ploeg niet meer van start vandaag. Wat andere ploegen doen weet ik nog niet. 102 deelnemers hadden Lottto - Soudal als ploeg gekozen, 224 Etixx - Quick Step.

Fondista

Mooi man! Mn Belskes hebben het prima gedaan, en Devenyns (bijna uniek gepouled) ook nog het rondje gewonnen :)

Fondista

Ah, de rankings zijn ook weer bijgewerkt. Giro en België hebben me even goed gedaan. Genieten zolang het duurt van de mooie klasseringen qua Season en WT...binnenkort kan het weer anders zijn :)

1 2 3 4 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.