wielerjaarspel (wijnreder)

1 2 ... 8 ... 34 35
robotour

'@fondista ik verwacht wel wat van de Argentijnse thuisrijders, maar Sepulveda als winnaar met niet echt een parkoers voor hem, leek mij vooraf al niet
kansrijk. Hij is niet geweldig in de tijdrit en ook de bergetappe schijnt op papier niet al te zwaar te zijn, al gaat het wel naar een hoogte van bijna 2.600mtr.

Fondista

Robotour, ik gooide toevallig triple 9 op het dartboard en dat was voor mij dus Sepulveda ;)

Serieus, het was voor mij een complete gok....en koos een klimmer met een aardige tijdrit. Die uit de rug van Rosas met de winst aan de haal zou gaan ofzo...

Wie wint er dan wel? Een van de gedoodverfde WT-GC-mannen Nibali of Mollema? Een van de tien Zuid-Amerikaanse kopmannen? Of een compleet zondagsschot??

robotour

'@Fondista misschien Gaviria wel als hij een goede tijdrit rijdt, bergop zou hij ook aan moeten kunnen en dan nog 2x een sprint met bonificaties winnen.
Kanshebbers inderdaad Nibali, Rui Costa, Brandle, Boaro....

Fondista

Dan hoop ik op mijn backup zondagsschot: Javier 'Nacho' Montoya

Zit qua tijd nog goed en kan met bliksemafleider Oscar Sevilla onbezorgd mee bergop stuiven :)

Gaviria hoop ik niet, die mag nog een keer stuivertje wisselen met Boonen (en daarmee wint Viviani dan hopelijk de puntentrui ;) )

Fondista

Tjonge, werkelijk elk gokje pakt verkeerd uit voor mij:

-medellin duo sevilla/montoya ipv torres/bernal
-puntentrui viviani ipv gaviria
-witte trui Montoya ipv Bernal
- team klassement Medellin wordt 'm ook niet

Dus ik ga nog wel duikelen in het AK helaas...

pirazzi

Alweer een etappe ingekort. Zo heeft het ook weinig zin om te proberen de eindtijd van de winnaar juist te voorspellen bij de extra vragen.

Fondista

Nogmaals, voor eventuele late aanhakers:

Deze week gaan de games van Dubai en Valenciana live.

De login voor de Wielerflits subleague is: 379WT1FH

pirazzi

Welke renner heeft eigenlijk de puntentrui gewonnen in San Juan? Vroeger kon je dat nog zien aan het "perfect team" maar dat is er ook niet meer.

ruudenkit

Ik mis wel meer inderdaad
Ik heb geen ide wie de punten trui heeft gewonnen
Nicolas naranja zie ik nu heeft de sprintte gewonnen

ditisdavid

Dubai is verschrikkelijk zeg... kreeg m'n team gewoon niet vol, en het budget hielp ook niet mee.

ruudenkit

idd en dan op het laatst komt good old "Bennati"nog erg bij, dan komen de twijfels weer!

Fondista

Dubai gaat op de 1punters beslist worden.

Verder denk ik dat ze nog veel zaken van vorig seizoen moeten overzetten naar de nieuwe site, zoals idd perfecte team, head2head, seizoensranking en statistieken van vorig jaar.

ruudenkit

op 1 punters fonsdista?
Ik denk dat het gaat om de 3/4 punters

ruudenkit

Ik twijfel tussen cavendish+1 punter of bennatti+drucker
Moeilijk zeg!

ruudenkit

Sowieso veel 4 sterren rijders en weinig sterren beschikbaar, meer een loterij

Fondista

'@ruudenkit: ja dat denk ik wel.

Ik denk dat het verschil tussen de ene of andere 3 of 4 punter niet zo groot gaat zijn als tussen de juiste of verkeerde (2 a 3 stuks) 1punters, die keuze is ook ruimer

ruudenkit

Ik ben dan benieuwd naar je 1 punters, het zijn er mijns inziens niet veel, net niet toppers met 1 punt.
Ik twijfel nog steeds over cav of bennatti+Drucker.
Stel cav wint 3x dan kunnen die 2 samen toch nog meer punten halen, maar anderzijds pffff

Fondista

Die 1punters van mij is ook brandhout, daar niet van! :):):)

Ik ga dit rondje ook finaal flatsen verwacht ik...

Laatst gewijzigd
ruudenkit

Hatseflats, f... it, ik ga voor cav, kittel en big John
Een paar 2 punters (geen bennatti😓) en dan de 4e rij sprinters/punchers.
Ik denk dat met colbrelli ook veel te winnen/verliezen is wanneer hij eindwinnaar word.

Fondista

Afgaande op jouw team komt het dan (tussen ons iig) idd aan op de 1punters. :)

ruudenkit

We gaan het zien, succes

robotour

Viviani kan wel eens gaan verrassen. Is al gewend aan de hitte en heeft al ritme opgedaan in San Juan.
Bij TLJ benieuwd naar Groenewegen en Lobato. Hopelijk mogen ze allebei voor hun kansen gaan.
Verder natuurlijk de vraag of het een strijd wordt tussen Cavendish en Kittel voor de meeste dagzeges..

SlamSam111

Voorlopig blij met mijn keuze voor Groenewegen :)

Valencia ook niet evident.

Ben benieuwd wanneer de site eindelijk eens volledig beschikbaar gaat zijn.

Fondista

Nou, geweldige eerste etappe....

Geweldige last minute wissels ook weer van mijn zijde:

Op het laatst Consonni (die moet toch knechten voor Modolo) en Geoghehan Hart eruit gedaan voor Domagalski en Sabatini (want vorig jaar zat ie ook steevast evengoed bij de top20)

- 30 km voor de finish klatst Domagalski tegen de grond.
- Sabatini gaat als laatste van kop af en zie ik voorbij gestreefd worden door dit keer 40 renners, ook lekker (dat deed ie vorig jaar dan toch anders ;) )
- Consonni wordt 8e

Ik en zandbakraces, het gaat nooit wat worden....next: valencia!

Laatst gewijzigd
ruudenkit

ik kijk net nar de stand van Valencia, hoe kan het dat bv Poels/kwiat meer punten heeft gekregen dan bijv Roche??
Ik snap daar helemaal niets van!

1 2 ... 8 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.