CyclingFantasy Game - Het beheren van uw eigen team

« 1 2 3
CyclingFantasy

Hello,

I present the manager online www.cyclingfantasy.net cycling. The operation is similar to #managerdc disappeared but with many enhancements that make the game more realistic. This year we have more than 100 runs, all WT and ProContinental, a system of internal bet among managers, customizable leagues, multi-league equipment manager for users ... Although the biggest improvement this year is the selection of leaders for races where you can choose who dispute the general mountain or sprints, among others. Another possibility for the user is to participate in public or private leagues.

We hope you like and enjoy cycling in a different way. If you have questions or suggestions we are delighted to hear from you and help you in whatever.

CyclingFantasy Team

Noud89

Do not entirely know how it works, but it looks cool!

I've created a subleague for Wielerflits if people want to join.

Password = willwohl

Othello

I already participate. Nice setup and they are still fine tuning it. Via twitter they quickly respond on questions about the game. I'll join Noud!

Othello

Ps wees snel met aanmelden zodat je in deze league snel goede renners kunt aanschaffen op de 'veiling'

Silent Hill

Tegen wanneer zou dat dan moeten zijn, of is het spel al begonnen ?
En is hier een quick start guide van of zoiets ?

Othello

Aan de lopende band verschijnen er renners op de 'markt' je kunt daar ook je eigen renners op plaatsen. Op die manier verhandel je je team om tot een beter team te komen.

Aan de andere kant moet je je registreren met je renners voor aankomende wedstrijden waar ze punten en geld voor je binnen halen. Nog niet alle UCI-races zijn toegevoegd aan de kalender. Het zijn er nu weer meer dan vorig jaar, het spel moet dus nog verder uitgebouwd worden.

Verder kun je weddenschappen met geld tegen elkaar afsluiten en uitslagen voorspellen. Hoe dat precies werkt moet ik ook nog uitvinden;)

Othello

Kom op, drie participanten is wel erg weinig dames en heren..

Noud89

Yes, ziet eruit als een goed opgezet spel! Doe mee, Doe mee! :)

Noud89

Goed gedaan Othello, mooi Barguil & Meintjes voor mijn neus weggekaapt. ;)

Mensen doe mee nu het nog zin heeft, is echt een grappig spel. :)

Greenride

Ik heb ook een team aangemaakt :)

Hoe werkt dat aankopen? Bieden en bij bereiken van de deadline wint het hoogste bod? Wat zijn gangbare prijzen? Hoeveel boven marktwaarde moet je bieden?

Hoeveel renners mag je maximaal hebben in je team?

Jeje

Ook een account gemaakt, klopt het dat je met 15 willekeurige renners begint?

Jeje

Zie trouwens dat de deadlines vooral in de nacht aflopen, dat is wel redelijk onhandig ;)

Othello

Je begint met 15 willekeurige renners. Die kun je ook op de markt zetten. Robot 'Cyclingfantasy' biedt renners aan en biedt ook op de door jouw aangeboden renners. Met bieden moet je een voor jou goede prijs bieden waarmee je denkt de renner binnen te halen. Boden van concurrenten zijn niet te zien. Als je ziet dat er veel mee bieden en het een goede renner is (bijv. Valverde) dan kan het zijn dat je hem pas aan je team kunt toevoegen als je 5 miljoen boven marktwaarde biedt. Het proces van bieden en winnen/verliezen leer je snel trouwens;).

Elke nacht verschijnen na de deadline nieuwe renners op de markt. Het is van Zuid-Amerikaanse makers en daar is het dan dag JeJe;).

Er is geen max aan renners.

Wat betreft met voorspellen:
- podium correct per stage: 50k bonus
- GC correct: 200k

Er is volgens mij nog geen manier om geld kwijt te raken. Ben dus benieuwd hoe dit verloopt als je dit spel een tijd speelt. Misschien als een renner als Cancellara met pensioen gaat en je er geen budget voor terug krijgt.

Jeje

Kun je ook renners aan elkaar verkopen, als je zelf een renner op de markt zet en een bod krijgt, kan je die direct accepteren of geldt daarvoor ook hoogste bod wint?

CyclingFantasy

'@Othello we are from Spain, not South-America jaja

What do you think the game?

Othello

'@Jeje dat kan. Je zet ze op de markt en dan kan ik of een ander je een bod doen. Die kun je op elk tijdstip accepteren. Als het goed is blijft een door jou aangeboden renner zo'n 24 uur staan of tot na afloop deadline.

tom_vb

Hoe kan je bieden op renners die op de markt staan?

Jeje

Op het plusje links van de renner klikken.

Met Bardet en Fuglsang al 2 leuke aankopen binnen, veel verkocht en ik heb nu een team van 10 renners:

Bardet
Fuglsang
Gerts
Hoelgaard
Alexander Edmondson
Tobias Ludvigsson
Oomen
Swift
Gatto
Jesus Hernandez

tom_vb

Oke, op mobiel moet je blijkbaar naar links of naar rechts swipen om te bieden.

Dus als ik het goed heb gaan renners als Aru, Rodriguez, Valverde,... binnenkort ook nog op de markt verschijnen?

Greenride

Ik had ook op Bardet geboden Jeje, maar jij dus meer :p. Ik heb wel Geraint Thomas binnengehaald. Veel te veel betaald natuurlijk, maar hij is mijn favoriete renner.

Jeje

Ja, klassementsman die nog jaren meekan en waar nog rek in zit, had er dus wel wat voor over :)

Thomas kan wel veel gaan scoren, maar vond hem inderdaad wel stukje te duur.

Snap alleen nog niet zo goed hoe het met de wedstrijden zit, moet je elke wedstrijd je renners aanmelden, of gaat het automatisch?

Greenride

Volgens mij moet je per race/tour aanmelden. Ik zag dat het spel wel actueel weet welke renners deelnemen, die zijn met groene rand aangemerkt. Vooralsnog rijd ik in Qatar met alleen Arashiro die daadwerkelijk meedoet. Dat wordt vast keihard scoren :p

Ik heb trouwens Stijn Vandenbergh in mijn team. Die wint net de laatste etappe in Valencia. Maar omdat ik niet zelf had ingeschreven kreeg ik neem ik aan de punten niet? Weet iemand dat?

Laatst gewijzigd
Othello

Je moet je renners registreren om punten en geld te kunnen scoren. Gelukkig doen ze veel voorwerk door de renners te markeren als ze zeker (groen) of verwacht (oranje) starten.

Ik zit nog te wachten op mijn eerste grote aankoop. Gaviria, Bardet en Thomas zijn al mislukt. Gelukkig al wel Barguil, Bevin en Meintjes binnen kunnen halen.

tom_vb

Dit spel is echt een aanrader! Het zou alleen nog leuker zijn met wat meer deelnemers :p

Jeje

Zeker een aanrader, maar die nieuwe managers mogen wel nog even wachten tot ik alle toppers heb binnen gehengeld ;)

Gaviria ook redelijk goedkoop kunnen oppikken vind ik. Met Bardet,Gaviria,Swift en Fuglsang nu toch al een solide basis puntenpakkers. En dan nog Oomen,Hoelgaard,Gerts mooie talenten er om heen :)

« 1 2 3

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.