CyclingFantasy Game - Het beheren van uw eigen team

1 2 3 »
Luuuuuuukk

Voor wie geïnteresseerd is heb ik nog een 2e league aangemaakt:
CF_Holland, wachtwoord: holland

aardappeljager

Greipel is lekker prijzig. En er komen er nog zoveel die ik wel wil hebben....

Finz

Kittel voor 11.5 miljoen nu ben ik blut

Luuuuuuukk

Je krijgt trouwens best veel voor die races.. Ik baal echt enorm dat mijn renners nu nog niet rijden allemaal..

Senioralex

ik had gisteren m'n renners klaar voor het spelletje,maar m'n computer veegde alles weg.Ik kon zelf de opdracht niet
terug vinden en,achteraf vroeg ik me af of de inschrijfdatum niet verstreken was.

Ik wist niet meer wat doen en schreef naar Bille,maar moest die naar BP sturen i.p.v. bij "veldrit" !!! En dan
gaf ik het op voor maandag...( Ik kon zelfs de opdracht niet meer terugvinden bij het forum).
Momenteel doet m'n computer het goed en hij wordt nagezien tijdens het weekend...

billi

'@Senioralex, je zal hier vast de nodige hulp krijgen en antwoorden op je vragen, heb enkel wat geduld, niet iedereen is altijd/vaak online.
zelf weet ik niets van dit spel af, dus kan je niet helpen, maar ik zie wel aan de namen, dat er ervaren spelers tussen zitten, dus wees gerust
Senioralex, nog een tip, je kan de vragen gerust in het betreffende topic stellen :)

Senioralex

...

Laatst gewijzigd
tom_vb

Dit is een ander spel hoor Senioralex.
Het spel dat je zoekt is volgens mij Wielerflits Team Manager

Laatst gewijzigd
Senioralex

Sorry,jullie hebben me steeds geholpen,al was het soms met afkortingen of woorden die ik niet kende.Ik werd er verlegen
van en hou er mee op.Geen stommiteiten meer,vanaf nu beperk ik me tot de polemieken van het Forum.
(vijf jaar terug won ik de "Gouden Klassiekers " van het "Nieuwsblad".Ik regelde 10.000 ploegen in de sprint met één man
(Gilbert,die Luik-Bastenaken-Luik won en me de nodige punten bezorgde (de andere deden niet mee,moesten opgeven,enz
en Senioralex won de 5.000 EURO !!!
Het was de periode dat Linda Neyt drie autos won bij talrijke wedstrijden in die tijd.Noch Linda of Alex haalde sindsdien nog
een prijs (ik had er voordien nog drie kleine met gewonnen).Het werd toen ploegspel op het werk:Ieder 50 euro en we winnen
die 5.00 wel .Ik stuurde toen en nu nog 12 op en er zijn er heel wat die er honderden opsturen!!!! Mij vind je in de uitslag nooit
meer in de 1.000 eerste..
NOG EENS BEDANKT EN TOT ZIENS IN DE FORUMPOLEMIEKEN !!.

Greenride

Goed verhaal. Neem effe een rennie en haal diep adem ;)

Jeje

Erg tevreden tot nu toe, de meeste renners die ik echt wil heb ik vaak te pakken, niet eens tegen al te hoge prijzen. Al 19 renners van kwaliteit en nog een aardig budget over :)

aardappeljager

Heel goed jeje. Ik heb er toch wel een paar gemist, maar moeten nog een aantal komen die ik graag wil hebben (maar zal niet de enige zijn)

aardappeljager

Waarom doet bijvoorbeeld de strade niet mee? Toch een leuke race als je het mij vraagt

Luuuuuuukk

Races kunnen los toegevoegd worden door de beheerder

CyclingFantasy

Hi!!
next April 1 CyclingFantasy comes with new enhancements that will make the most exciting and real game. Are you ready for spring classics?

hofsje

goeie grap :)

Othello

We kunnen nog wel wat meer leden gebruiken. Er wordt hard gewerkt aan het spel, met vaak updates. Zo zijn onlangs clausules toegevoegd waardoor je renners bij andere managers kunt oppikken. Die renners kun je beschermen door ze 'non transferable' aan te vinken of de vraagprijs te verhogen (moet je wel voor betalen).

Othello

Up! Kom op meld je aan! Hartstikke leuk spel

Finz

Die clausules zijn echt stom.

Noud89

Hahaha Tyler Farrar is de eerste renner die ik in dit spel zie die minder waard is dan 200.000. Prachtig. :P

Othello

'@Finz: valt best mee. Maakt een interessant spelelement. Wie zet je op non-transferable en wie koop je in vlak voor een ronde? Noud (geloof ik) pikte net Uran bij mij vandaan voor de Giro. Dat gaat hem waarschijnlijk ver brengen. Dat geld heb ik maar weer gebruikt om Tejay vG binnen te halen.

Het spel is niet gericht om het inkopen van zoveel mogelijk goede renners, maar om zo hoog mogelijk aantal punten binnen te halen. Daar brengen ze verschillende tacktieken voor in. Ik vind het op deze manier juist meer uitdagend worden en beter dan spelletjes waar je simpel renners selecteert die bij je blijven en punten scoren. Je moet hier veel meer bij de pinken zijn en slim handelen.

Noud89

Oh ik heb Uran wel te laat ingeschreven haha, dus dat brengt me niet zo ver verwacht ik. Wist ook niet dat ik Tejay kwijt was haha. :D

CyclingFantasy

Hello!!

Simply announce that today has begun a new season in Cyclingfantasy, the online cycling manager similar to Comunio. I know a lot of you played last year in a league. I'll tell you if you want to take up again your leagues, open a new one or, on the contrary, you want to try to see what you think.

I leave you the link www.cyclingfantasy.net

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.