CyclingFantasy Game - Het beheren van uw eigen team

Luuuuuuukk

Ik ben me sinds vandaag ook serieus ermee gaan bemoeien. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Je betaalt geen salaris aan je renners toch dus je kunt er zoveel nemen als je wilt? Zolang je de transfersom maar kunt betalen?

Finz

Ik zal eens kijken of het wat is

Greenride

En, is het wat Finzarelli?

aardappeljager

Waar kan ik zien hoeveel geld ik heb?

Ps. Ik speel op een telefoon

aardappeljager

Waar staat dat dartbord voor?

Klopt het dat renners vaker worden aangeboden? Ik zie namelijk Bardet op de markt

tom_vb

'@aardappeljager
Ik zie je niet in de subleague van Wielerflits

Dat dartbord staat voor de behaalde punten van de desbetreffende renner.

aardappeljager

Hoe kan iemand een team hebben met een waarde van boven de 200mln??

Dat is in de algemene league. Moest even zoeken naar de wielerflits subleague. Bljjkbaar heb je daar ook een hele andere markt

Laatst gewijzigd
Finz

Ik kon wielerflits niet vinden. Alles nog mobiel. Het staat wel stikvol met reclame en dat is vervelend. Het is wel erg een dimensionaal

aardappeljager

Wielerflits vinden was voor mij ook lastig. Op de computer lukt het wel.

Bij management kun je my leagues vinden en je aanmelden.

Iemand een idee hoe ik me af kan melden voor de publieke league?

Laatst gewijzigd
Greenride

In die publieke league speel je in feite parallel hetzelfde spel met een compleet ander team. Apart. Het zou leuker zijn als je in beide leagues met hetzelfde team speelt. Dan heb je wrs als probleem dat je renners hebt die in 2 teams zitten.

Je kunt zien hoeveel geld je hebt op je telefoon als je op de verticale balkjes links bovenin je scherm kijkt. Je krijgt dan een drop-down menu waarin bovenin je teamnaam, budget en league staan.

Jeje

Kan je in meerdere leagues meespelen? Hoe dan?

aardappeljager

Dat lijken allemaal aparte spellen te zijn jeje.

Dus allemaal met een ander team en andere markt.

Nog een vraagje. Als je een renner aanbied op de markt en je krijgt een bod moet je dat dan handmatig accepteren, of gaat dat automatisch als de markt sluit?

Laatst gewijzigd
Greenride

Handmatig accepteren.

Finz

Hoe ik de wielerflits league zien wie erin zitten?
laatmaar

Laatst gewijzigd
Finz

Oh, in Wielerflits heb ik ineens een heel ander team oO

Othello

Gefeliciteerd Luuk met de Haai van Messina!

Vannacht weer nieuwe kansen voor Aru, Tejay en Degenkolb.

Laatst gewijzigd
tom_vb

Willen de deelnemers van de subleague eens in jullie 'Private Messages' op het spel kijken? Ik heb jullie een dag of 2 geleden een PM gestuurd maar ik heb nog maar van 2 personen een antwoord gekregen ;)

Luuuuuuukk

Ja ik ben wel blij met Nibali! Maar minstens even tevreden met het binnen halen van TJ Slagter :)

Jeje

Je zult niet veel budget meer hebben Luuk :P

Vangenechten had ik eigenlijk wel binnen willen halen maar bood iets te zuinig, maar er moeten nog wat renners komen die ik erg graag wil en daar wacht ik wel op. Vandaag wat grote namen, maar vrees dat ik tekort ga komen.

aardappeljager

'@Tom ik heb geen bericht...

Overigens wil het bieden op de telefoon niet echt lukken

Luuuuuuukk

Misschien een rare vraag, maar waarom zouden mensen überhaupt op Degenkolb bieden?!

En @ Jeje, ik heb geen idee wat mijn budget nog is want dat zie ik niet via mijn telefoon

aardappeljager

Luuk dat kun je vinden door linksboven op de streepjes te klikken

Luuuuuuukk

Komen er ook nog (P)CT renners beschikbaar?

Noud89

Ik heb de PCT teams beschikbaar gezet, weet niet of dat dit seizoen nog in werking gaat treden...

aardappeljager

Lijkt er wel op.

Bij de algemene league kun je ook zien wat het eerst volgende bod was op een renner. Wel leuk om te weten hoeveel je overboden hebt.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.