Sportpools eendagskoersen

1 2 3 4 5
kaivandewiel

Zondag is het eindelijk weer zover. Nederlands enige wielerklassieker, "de Amstel Gold Race", wordt verreden. Wie wint de strijd in het Limburgse heuvelland?

Samen met velofacts blikken wij vooruit. Lezen staat vrij en doe er je voordeel mee met oog op je poule! https://t.co/DvT0GGxIkH

Poeksel

Zie http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/het-ik-eet-mijn-op-als-editie-2015/page/3/#post-156613 voor mijn reactie op de voorspelling ;)

pirazzi

Omdat de Amstel Gold race zo onvoorspelbaar is zou ik voorzichtig zijn met het instellen van handicaps.

kaivandewiel

'@Poeksel haha, ik kan me je reactie voorstellen, maar een fitte Purito, die onderweg niet valt rijdt hier in principe altijd top 10.

Ab Normaal

'@kai
Ken je klassiekers.
Purito houdt niet van de Amstel en heeft aangegeven er niet voor te gaan. Zeker met dit nieuwe parcours maakt ie geen schijn van kans.
Woensdag en volgende week passen hem veel beter

pirazzi

Michael Matthews staat aan de start van de Waalse Pijl. Ben benieuwd of hij daar een goede uitslag kan rijden. Gebaseerd op het verleden zou je zeggen van niet, in 2013 112de en in 2015 uitgevallen.
Aan de andere kant werd Coquard in de AGR in 2014 108ste en vandaag 4de, dus resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!

Ab Normaal

9 renners zo ingevuld.
Twijfel bij mijn tiende renner over Rosa of Poels.
Rosa heeft 'm nog nooit gereden maar is in supervorm.
Hoe doet die het op muurtjes?

Milanos Kateros

Weet iemand of Bardet mee rijdt?

pirazzi

Ja dat weet ik. Bardet doet mee aan de Giro del Trentino dus doet niet mee aan de Waalse Pijl maar waarschijnlijk wel zondag aan Luik-Bastenaken-Luik.

Silent Hill

Na een artikel op WF heb ik Rosa ingewisseld voor Kelderman.
Meteen met een handicap van Top 10 - ha !

Laatst gewijzigd
Milanos Kateros

Thanks Pirazzi! Aan wie zal ik mijn 3 vrijgekomen punten dan besteden?

Onbekende gebruiker

Dani Moreno als je hem nog niet had en anders Rui Costa.

Ab Normaal

Nee, niet Rui Costa.

Onbekende gebruiker

Nou ja, ik zou het ook niet doen, maar hij is op zoek naar een 3 punten renner. Ik mag aannemen dat ie Purito al heeft, anders is advies ook zinloos, Dani zal niet iedereen hebben en is qua 3 punten renners de tweede keus, en Rui Costa, al staat ie niet in mijn team, de derde keus. Maar ik was Albasini vergeten, die komt daar eigenlijk nog voor, dus never mind.

Ab Normaal

Je hoeft niet per se alle 20 pt te gebruiken, ik heb er volgens mij maar 18 nu.

Milanos Kateros

Dank voor de tips. Moreno en Purito had ik al idd. Heb Albasini ipv Bardet in mijn team nu. Ik twijfelde wel tussen hem en onze nieuwe AGR winnaar. =]

Silent Hill

Silent Hill: -23

Ab Normaal

Ai, ik was nog net op tijd (3 min. voor tijd) om Henao er uit te gooien voor Slagter om mijn topnotering te consolideren en uit te bouwen.

Laatste man

Te laat. Henao top 12 handicap..

Laatst gewijzigd
Kingstown

Ook te laat. En dat is niet de eerste keer trouwens met die last minute berichtgevingen.
Succes Ab! Op naar de eerste plaats.

Ab Normaal

Stond al tweede, maar Roubaix heeft me behoorlijk genekt

pirazzi

Silent Hill: -23
Ik zie -152 aan handicaps staan bij Silent Hill maar waarschijnlijk bedoelt hij -23 voor Henao. Heb zelf geen Henao gekozen zie ik nu (team hjonge1) maar veel bescheidener met de handicaps: -68.

kaivandewiel

'@Ab Normaal Uiteraard ken ik de geschiedenis van Purito in de Amstel. Hij kwam echter uit de statistische berekening als 9e en wij zeggen in de samenvatting daarnaast wel dat hij niet tot de grote favorieten behoort door zijn ongelukkige band met de Amstel.

Voor vandaag had iedereen hem daarbij ook opgeschreven en komt hij toch tekort. Zoals Pirazzi al zei, bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst.

Ik zag trouwens dat jij Slagter net als ik ook hoog had ingeschat. Die valt tot dusver nog wat tegen...

Ab Normaal

'@Kai
Nou, die valt enorm tegen. Waalse Pijl en Luik was een groot doel voor hem.

Zondag wordt het koud, dus zeer interessant
Wie presteren er eigenlijk goed in de kou, weet iemand dat?

kaivandewiel

Zondag rijdt het peloton alweer de laatste voorjaarsklassieker. Pakt Valverde als grote favoriet de overwinning of worden we verrast in de oudste klassieker op de wielerkalender.

Wij schreven wederom een voorbeschouwing. Lezen staat vrij en doe er je voordeel mee :)https://t.co/NJB6zeMmf7

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.