Sportpools eendagskoersen

1 2 3 4 5
pirazzi

Niet gelezen, maar vanochtend nog W. Barguil vervangen door T. Wellens, beter niet kunnen doen dus want Barguil werd zesde en Wellens 48ste. Kangert ipv Nibali pakte wel goed uit.

Silent Hill

Met Barguil lijkt voorals nog iets mis.
Staat niet op 6 volgens Sportpools.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Misschien van fiets gewisseld en daardoor geen transponder. Op teletekst en procyclingstats stond eerst ook Kreuziger op 6.

Silent Hill

Veel beter zo :)

pirazzi

Nog niet goed, want minpunten voor Kreuziger dus wie weet verandert het nog een keer.

pirazzi

Badges voor top 10 klassering en bonuspunten handicap top 3 met Kristoff, dat komt natuurlijk ook omdat de toppers geen team gemaakt hebben maar ben er wel blij mee. :)

pirazzi

De uitslag van RideLonden Classic laat wel op zich wachten, is niet belangrijk voor het klassement maar ben wel nieuwsgierig wie gewonnen heeft.

pirazzi

Eindelijk ook eens een trui gewonnen. :) 99th Giro dell'Emilia, 188 punten.

denise

'@pirazzi : een wereldkampioenentrui zou ik ook graag eens winnen maar het is me nog niet gelukt.

pirazzi

Oké, maar je hebt nog alle tijd Denise want ik heb er ook bijna 10 jaar over gedaan.

Kingstown

Even uppen aangezien het eendags seizoen er eerdaags weeer aankomt. Eerste wedstrijd die meetelt is op 25 februari (Omloop het Volk), dus de opening van de pool zal wel een paar weken eerder zijn neem ik aan. Tot die tijd kunnen we ons nog vermaken met de Australian Open waar WF zoals gebruikelijk weer eerste staat bij de subleagues.

Onbekende gebruiker

Zo fijn dat er nog mensen zijn die gewoon Omloop het Volk blijven zeggen. Nog een maandje en dan is het seizoen echt weer begonnen! Eindelijk!

Milanos Kateros

Jottum

Onbekende gebruiker

Pool is open zelfs!

Charlie33

Scorito heeft nu ook n poule voor de voorjaarsklassiekers...

Kingstown

Door de overwinning van Federer in de halve finale heb ik iig een top-10 plek in de AO. Het seizoen begint leuk!
Alleen als Dimitrov wint van Nadal nog kans om iets te stijgen, omdat werkelijk iedereen boven me Nadal ook heeft.

Onbekende gebruiker

Nice! Zeker op zo'n onvoorspelbaar toernooi. Maar ik hoop toch op een treffen van de de gezworen rivalen, grootheden.

Ab Normaal

Mijn pool valt erg tegen. Voornamelijk vanwege mijn last minute beslissing om Nadal in te wisselen voor Kyrgios.
Erg dom.

Kan gelukkig de onderlinge strijd met mijn maat nog winnen indien Nadal het toernooi niet wint.
Dus ben ik voor Dimi.

Mooi resultaat King!!!

Ab Normaal

Wat een puinhoop trouwens weer in politiek NL. Het is weer verkiezingstijd...

Onbekende gebruiker

Zin in de finale morgenochtend! Dat is misschien (waarschijnlijk) wel de laatste keer dat deze twee bazen tegenover elkaar in de finale van een Grand Slam staan. In alle commotie vergeet ik ook steeds mijn nieuwe officiële titel te gebruiken.

Sammysosa
Wielerpooler van het jaar 2016

aart-sportpools

De pool is zojuist geopend!

Onbekende gebruiker

Dank Aart! Zin in het seizoen dat al mooi is begonnen.

Is dit de definitieve puntenverdeling?

Sammysosa
Wielerpooler van het jaar 2016

Kingstown

Er valt altijd wel te discusseren over de hoeveelheid zwarte punten voor een individuele renner en meestal laat ik dat maar voor wat het is, want een puntje meer of minder ach....en we hebben allemaal met dezelfde verdeling te dealen, maar 4 punten voor Jelle Vanendert? Serieus? Heeft hij überhaupt ergens top-10 gereden het afgelopen seizoen?

Wat is jouw mening als Wielerpooler van het jaar 2016 hierover Sammy? Als dé expert zijnde volg ik jou hierin natuurlijk blindelings! :p

elrio

Ik ben het met Kingstown eens dat de punten verdeling voor de eendagskoersen wel een update kan gebruiken, grootste opvallers (tov punten behaald vorig jaar):

5 punters:
ok, zaten allemaal in de top van vorig jaar
4 punters:
Gerrans en Terpstra, vorig jaar niet veel punten, maar je kan nog argumenteren dat ze het dit jaar beter gaan doen
Roelandts, vorig jaar 28ste en ik zie dit jaar niet een veel hogere klassering
Vanendert, reeds eerder genoemd

Voor de rest:
Valverde een koopje voor 3 punten, Uran met 2 punten ook goedkoop zeker gezien het feit dat hij zich dit jaar niet gaat toeleggen op een klassement in een grote ronde en Groeneveld voor 0 is natuurlijk ook een auto-include bij veel wedstrijden. Rodriguez voor 3 punten vind ik daarentegen weer een beetje hoog. Waarschijnlijk zijn er nog wel meer opvallers te vinden.

Maar evengoed is het altijd moeilijk om dit goed te doen en ik wil ook niet te kritisch overkomen tov de organisatoren die mij elk jaar weer veel plezier geven.

Onbekende gebruiker

Als Wielerpooler van het jaar 2016 kan ik je alleen maar gelijk geven Kingstown :p Vanendert is potentieel natuurlijk een heuveltopper maar had een bijzonder matig jaar. Verder waren mij de namen van elrio ook opgevallen. Valverde wordt een stuk makkelijker te nemen, Roelandts stond er vorig jaar al amper in en dat zal dit jaar niet anders zijn. Vanmarcke is ondanks een geweldig jaar (zonder hoofdprijs weliswaar) goedkoper geworden.

Sammysosa
Wielerpooler van het jaar 2016 (Edit: dank elrio!)

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.