Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 213 214 215 216
Raul Alcala

Haha Truc. Ja, het woke tijdperk is gelukkig bijna achter de rug nu ze hun hand meer en meer overspelen met hun gekkigheid, en bedrijven steeds meer hun handen aftrekken van diversiteit en inclusiviteit 

Thanks, hij deed ook een track met Ben Shapiro (over de Joden niets dan goeds)

Facts

 

 

Raul Alcala

Ness en Stilla doen de groetjes aan Hamas, en jodenhaters all over the World 

נס X סטילה - חרבו דרבו

Klootje Kriekeljon

fcking Ben Shapiro. Die rap eerst nog geen muziek vond. Eng mannetje. Maar welke Amerikaan aan het eind van beide kanten niet..

Raul Alcala

Slimme, welbespraakte man, hij heeft slechts een conservatieve inborst.

Discipline staat hoog in z'n vaandel 

Klootje Kriekeljon

Ja dat ontken ik niet. Zoals je zegt conservatief rechts. Eng gedoe.

Raul Alcala

Dag mag je vinden. Ik vind dat hedendaags progressief ook enge kanten heeft. Ik ben een mix

Muziek knalt dwars door alle stromingen heen

 

SprintMaster

Wat Klootje zegt. Geen plek hier voor iemand met een zeer dubieuze achtergrond. Dat kan iedereen die dat wil vrij snel vast stellen. 

 

Raul Alcala

Dat zegt Klootje niet

Ik maak zelf uit welke muziek ik hier van wie plaats, sprint master. Je mag hem een lul of het kutmuziek vinden, prima. Maar ga mij niet vertellen dat zo'n nummer hier geen plek mag hebben!

Laatst gewijzigd
Oude Indianentruc
SprintMaster
#5357
Wat Klootje zegt. Geen plek hier voor iemand met een zeer dubieuze achtergrond. Dat kan iedereen die...

Wat voor dubieuze achtergrond? En wat betekent dat voor veul rappers? En wat is precies dubieus, zodat we weten wie we moeten verketteren. 

Klootje Kriekeljon

Op wat uitzonderingen na zijn democraten in de VS al enorm rechts voor NLse maatstaven. Alleen jongens als Bernie Sanders niet. 

Als je anti al het geëmancipeerde bent. En volledig pro Israël, pro guns en noem het maar op ben je een typische zwart-wit Amerikaan. Ik heb me niet in dat Israël topic gemengd inhoudelijk maar iedereen die volledig pro een van de 2 kanten is is ook niet helemaal wijs. Of je hebt je totaal niet verdiept. 

Raul Alcala

Ik ben zeker niet volledig pro Israël, net nog een laatste epistel gepost in het betreffende topic.

Hier nog wel wat Jeudse reggae Truc 

King without a crown

Raul Alcala
Raul Alcala

Heerlijke hiphop track. Doet me wat denken aan hier soms

Jurassic 5 Concrete Schoolyard

Oude Indianentruc
Oude Indianentruc
Oude Indianentruc
Raul Alcala
Jacco van Stierop

Ontroerend mooie vertolking van deze klassieker van Curtis Mayfield.


Er is per slot van rekening al genoeg ellende en lelijkheid op deze wereld.

Raul Alcala

Angie Stone ontroert me vaak, Jacco. Bedankt kerel 

Deze kippevelt me altijd weer

 

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon

Happy 420!

 

 

 

Oude Indianentruc
Raul Alcala

Lekker hoor truc 

Lost Boys Rene

Raul Alcala
esims2.0

Ik moet de hele tijd aan dat nummer van P.I.L. (Public Image Limited) denken. This Is Not A Downgrade, moet toch een hit kunnen worden.

1 2 ... 213 214 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.