Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 216 ... 228 229
Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
Raul Alcala
Raul Alcala
Raul Alcala
Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Raul Alcala
Raul Alcala
Raul Alcala

Ik vond John Mayer al een player, met z'n basgitaar. Maar ben pas echt in m'n sas met deze, die mag er ook wel weze

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Fuubs
Klootje Kriekeljon
#5387
Kendrick sloopt Drake

Ik heb niet de hele beef gevolgd, maar dit is wel echt goed.

Klootje Kriekeljon

Ik ben er van de week ook ingevallen. Maar wat jij zegt, ongekend sloopwerk dit. En dan vannacht nog even je victory lap droppen.

Holy Moses, hiphop history in the making. 

Jacco van Stierop

Tim

Raul Alcala
Jacco van Stierop

Morgen gaat de rit naar Lucca. De stad zal ongetwijfeld flink gelobbyd hebben bij de Giro-organisatie, teneinde als finishplaats bekendheid te kunnen geven aan de 100ste sterfjaar van een van haar bekendste zonen: Giacomo Puccini.

Met Puccini’s ‘Nessun dorma’ maakte Paverotti zich onsterfelijk, maar ook de uitvoering van de levende legende Mina (geb. 1940), -nog geeneens zo lang geleden opgenomen (2008)-, is ijzingwekkend fraai.

Raul Alcala

Ah hier zat je, Romans 

Another late Night Zero7

Vliegt alle kanten op. Topplaat 

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Raul, had van jou eigenijk ook wel een reactie verwacht op Kendrick zijn dingen. 

Romans, alles dat uit Charleroi komt is rock and roll. Wat een pauperzooi.

Raul Alcala

Klootje. Heb nooit iets gehad met die disses. Net ff die van kendrick lamar geluisterd, en ik vind er geen reet aan. Snap er ook weinig van 😄

Doe mij maar wat Canibus

Relaxt

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Jacco van Stierop
#5392
Morgen gaat de rit naar Lucca. De stad zal ongetwijfeld flink gelobbyd hebben bij de Giro-organisati...

Die stem, bam binnen. Thanks Jacco

kraamverlof

Allemaal vanavond stemmen op Eden jongens, ter ere van de slachtoffers van 7 oktober.

October Rain

Romāns Vainšteins

Is dit nou een voorbeeld van je politieke sensitiviteit?

net als alles op Eurovision om te kotsen zo walgelijk slechte bagger, meer 'on topic'.

kraamverlof
Romāns Vainšteins
#5399
Is dit nou een voorbeeld van je politieke sensitiviteit? net als alles op Eurovision om te kotsen z...

Ik hou van het songfestival, Romein. 

1 2 ... 216 ... 228 229

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.