Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 217 ... 231 232
esims2.0

Beste Songfestivalnummer. Heeft mijn televote nog gehad.

https://www.youtube.com/watch?v=FdWMactRhjU

kraamverlof
esims2.0
#5401
Beste Songfestivalnummer. Heeft mijn televote nog gehad. https://www.youtube.com/watch?v=FdWMactRhj...

Welke is dat? Ik durf nooit op links te klikken.

esims2.0

Ik dacht: ik pas me aan aan de norm hier.

kraamverlof
esims2.0
#5403
Ik dacht: ik pas me aan aan de norm hier.

okay, even dacht ik dat je serieus was. Laat maar weer...

Romāns Vainšteins

'Ik hou van het songfestival, Romein'

Dan is dit vast wel iets voor jou:

https://www.google.com/search?q=dragostin+tin+dei&rlz=1C1GCEB_enNL921NL922&oq=dragostin+tin+dei&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIJCAEQLhgNGIAEMgoIAhAAGAoYFhgeMgoIAxAAGAoYFhge0gEINDAwN2owajeoAgCwAgA&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:96d320d2,vid:YnopHCL1Jk8,st:0

Romāns Vainšteins

Volgens mij heeft dat nooit gewoonnen of meegedaan maar het klinkt als ultiem voorbeeld van het songfestival. Qua 'muziekstijl'

Jacco van Stierop

@raul

Bereik van 4 octaaf, maar dat zal inmiddels met het klimmen der jaren wel wat zijn ingekrompen. Maar belangrijker nog: het gemak waarmee ze verschillende emoties in haar stem weet te leggen is fenomenaal.

Nog wat Richard Bona.

SprintMaster

@Romans: die lange link is niet erg forum vriendelijk, het scherm wordt in de breedte uitgerekt inclusief scrollbar en ziet er niet meer uit.

 

Romāns Vainšteins

Eens, als je me uitlegt hoe ik dat voorkom beloof ik het de volgende x beter te doen.

Ik doe altijd gewoon cntrl c cntrl v vanuit de URL, zijn er betere manieren? Vast wel, want ik zie hier ook wel eens van die aanklikbare filmpjes straight away.

Romāns Vainšteins

Maar het is natuurlijk ook iets voor het verbeterpuntentopic! Zo'n forum moet natuurlijk meer imbeciel-proof zijn.

Romāns Vainšteins

'Bereik van 4 octaaf'

Val in het niet bij zij die vinden dat er te veel 'op de man' gespeeld wordt.

SprintMaster

Gewoon op YouTube zoeken en die link pakken. 

Maillot à Pois
Klootje Kriekeljon
#5395
Raul, had van jou eigenijk ook wel een reactie verwacht op Kendrick zijn dingen.  Romans, alle...

De betreurde Tom Pintens had het er al over: In Charleroi

 

Romāns Vainšteins

Charleroi is magisch lelijk, een soort snelweg loopt er ook dwars doorheen, afgelopen week in al zijn chaotisme en bizarheid van kunnen genieten.

overigens blijkt La Jungle uit het nabijgelegen Mons te komen van origine, die drummer is echt ziek.

Klootje Kriekeljon

Daarom rijd ik vooral Charleroi en Luik voor mijn werk. Ik houd er van, die vergane glorie. Het was ooit het rijkste gebied van Europa dacht ik zelfs. Toen de mijnen nog open waren. Als je die betonnen snelweg afrijdt richting Philippeville.. naar Couillet. Dan rijd je over het treinviaduct de meest notoire woning van België voorbij in Marcinelle. Ze hebben het vorig jaar pas gesloopt en er nu een heel treurig bosje struiken van gemaakt. Het bekendste huis van Dutroux. 

Mons is dan weer mijn vaste maandagroute. Ook fraai qua lelijkheid. Een stad die mij positief opgevallen is is Doornik/Tournai. Dat lijkt dan weer nergens anders op in België. Dat is veel meer een Franse stad op het oog. Al laat ik mij graag corrigeren als het niet zo is. Kennelijk komen uit deze regio's ook 'Ch'tis' zoals uit het noordwesten van Frankrijk. Bekend van de komische film Bienvenue chez les Ch'tis. 

Laatst gewijzigd
kraamverlof

Emoties, wat boegeroep, en wat een performance van Eden gister. Trots, tranen, hart verscheurd, voor allen die er niet meer zijn sinds 7 oktober.

In het woud van sneue protesten, een lied van hoop en liefde, en wat een stem. Sinds gisteravond 2de bij de bookies, Europa gaat laten zien wat ze waard is!

for the win!

Klootje Kriekeljon

Als ik het me goed kan herinneren is die hele freakshow op het songfestival ooit begonnen met Israel, Dana International. Daarna werd elk jaar gekker met sommige acts.

Op zich is dat gegeven wel komisch: hoe val je nog meer op dan vorig jaar, maar dan voor een doelgroep met veel lhbtq+-ers. En sommigen zo extravagant of borderline exhibitionistisch dat eigenlijk niets over the top is. 
Lijkt wel een South Park aflevering af en toe. Hoe gek het idee ook is, het kan. Koken, breien, wasmanden, clowntjes, dansende omaatjes, gruntende orcs, baardmevrouwen, noem het maar op. Mocht daar ooit een aanslag gepleegd worden door mannen met kalasjnikovs en IS-vlaggen dan denkt de helft van de zaal dat het bij de act hoort. 

Die Ijslanders paar jaar terug waren wel tof. Met een enorme knipoog.

kraamverlof
Klootje Kriekeljon
#5417
Als ik het me goed kan herinneren is die hele freakshow op het songfestival ooit begonnen met Israel...

Het is absoluut één grote freakshow. Maar wel bomvol tradities, politiek, positiviteit, feest, boodschap, burenpunten, en soms wat pareltjes. We hadden met common linnets moeten winnen, prachtig lied en performance, maar baardmans kwam ertussen (die overigens wel heel goed kan zingen) maar daarom won hij/zij/hen niet.

Maar die van Eden is gewoon echt een goed lied (okay, je moet van de stijl houden), en ze heeft een ongekende stem. Dit tussen veel rotzooi liedjes die er ook gisteren waren.

Il Leopardo della Primavera
kraamverlof
#5418
Het is absoluut één grote freakshow. Maar wel bomvol tradities, politiek, positiviteit...

meh, dertien in een dozijn zeikballad.

 

EDIT

 

Ik vermoed dat als Ierland niet wint ze Satan oproepen, wat een geweldig bizarre act en dito nummer. Beter dan Joost.

Laatst gewijzigd
kraamverlof
Il Leopardo della Primavera
#5419
meh, dertien in een dozijn zeikballad.   EDIT   Ik vermoed dat als Ierland niet wint z...

Die van Joost weet ik ook nog niet, oogt allemaal wat rommelig op het podium. Moet zaterdag trouwens als 5de, Eden 6de.

Uitslagen van Italiaanse televoters werd gister per ongeluk zichtbaar, 39% vd stemmen naar Eden, veruit de beste, daarachter Joost.

Il Leopardo della Primavera
kraamverlof
#5420
Die van Joost weet ik ook nog niet, oogt allemaal wat rommelig op het podium. Moet zaterdag trouwens...

Italie heeft dan ook een geschiedenis van stemmen op de verkeerde partijen. ;)

kraamverlof
Il Leopardo della Primavera
#5421
Italie heeft dan ook een geschiedenis van stemmen op de verkeerde partijen. ;)

Gezien het feit dat songfestival veel politiek is, denk ik dat het niet eens per ongeluk is geweest, dat tonen van de uitslag. Maar linksom of rechtsom, uitmuntend optreden gister.

Edit: even doorkletsen nog, we hebben een nieuwe pagina nodig zodat die shitlange links vd romein verdwijnen en de layout weer goed is.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Persoonlijk vind ik weinig zo lachwekkend als met een pikhouweel en zaklantaarn op zoek gaan naar de puur kleine stukjes muziek zoeken op Eurovision.

Het is een beetje als Bransteen zoeken op de stranden tussen Liepaja en Ventspils.

Vreselijke aanstellerij is het vooral.

Romāns Vainšteins

'Edit: even doorkletsen nog, we hebben een nieuwe pagina nodig zodat die shitlange links vd romein verdwijnen en de layout weer goed is.'

hmmmmmmmmmmmmm

kraamverlof
Romāns Vainšteins
#5424
'Edit: even doorkletsen nog, we hebben een nieuwe pagina nodig zodat die shitlange links vd romein v...

we komen er wel

1 2 ... 217 ... 231 232

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.