Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 218 ... 231 232
Romāns Vainšteins

En dat gekwijl hier over dat schijtlied van Israël alleen om maar weer eens te pushen van 'ikke ben voor hén!' is een ultime hybride tussen strontvervelend, spierverreklachwekkend en strrrrontvervelend. 

Il Leopardo della Primavera

Kijk die van Ierland is RV, die kan je wel waarderen vermoed ik

Limal

Heel blij om morgen eindelijk Stef Kamil Carlens nog eens live te gaan bewonderen. De man die wel het kapsel maar spijtig genoeg niet de muziek van toffe peer Joost Klein inspireerde: https://www.youtube.com/watch?v=VVjzIkkQs9A

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#5426
En dat gekwijl hier over dat schijtlied van Israël alleen om maar weer eens te pushen van 'ikke...

Ik vind je bijdrages niet bepaald om over naar huis te schrijven sinds je recente aankondiging hier eens huis te gaan houden. Wat een gezeik.

Doe mij maar Sjonnie

Romāns Vainšteins

Dat is die gast van Zita Swoon toch? Limal? pakweg 12,5 jaar gelden eens live gezien, boeiende kost.

Even de vragen :

Waar ga je hem zien ? En : Wat zijn rondom jouw woonplaats de beste concertpodia?

Met een maat zijn we een plan aan het ontwerpen om wat poptempels in België te gaan bezoeken vandaar.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Niemand hoeft van mij iets naar welk huis dan ook te schrijven. Maar een beetje dwepen hiero met een zeikerig Eurovision nummer als katalysator voor een ander topic? Tja, daar mag ik wel wat iets van zeggen vertelde Mart me.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins

En ierland... Ik ben wel van dit ja (ook uit België, waar procentueel gezien heel veel meer kwaliteit, voor mijn smaak, dan in NL te vinden valt, trouwens.)

https://www.wearebrutus.be/

Maar goed, uiteindelijk draait het om de muziek en niet de opschmuk. Ik heb serieus nog nooit van mijn leven ook maar één 'goed' Eurovison nummer gehoord, geen enkele. 

 

Laatst gewijzigd
Marik

Europapapapapapaaaa. Lekker hakken op DJ Paul Elstak, wat een feest. Hoe zou dat in Huize Romans zijn gegaan? 

Klootje Kriekeljon

Niks mis met Johnny Logan. Die knalt gewoon in mijn 80s lijstje tussen de amdere kitsch popliedjes.  

Raul Alcala

Eric B and Rakim, uit de soundtrack Juice

I'm like the kid with the chipped tooth split, with Bishop in Juice

Marik

Overigens vind ik Arcade van Duncan Laurence echt een ontzettend goed nummer. Eigenlijk te goed voor het Songfestival.

Romāns Vainšteins

'Hoe zou dat in Huize Romans zijn gegaan?' 

Zoals je wellicht weet doet het nummer het goed bij jonge kinderen, die in mijn huis voorkomen. Ik ben er dus niet aan ontkomen en compenseer dat met dingen als het eerste album van Joy Division, de middelste van The Knife en de laatste van Brutus.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#5435
Niks mis met Johnny Logan. Die knalt gewoon in mijn 80s lijstje tussen de amdere kitsch popliedjes....

Heerlijk 

Klootje Kriekeljon
esims2.0

"Ik heb serieus nog nooit van mijn leven ook maar één 'goed' Eurovison nummer gehoord, geen enkele."

Jawel, ze zijn er wel.

Sebi - Zalagasper (Slovenië)
Kedvesem - ByeAlex (Hongarije)
Eres Tu - Mocedades (Spanje)
Calm After The Storm - The Common Linnets (Nederland)
De Diepte - S10 (Nederland)

Ik vind Arcade van Duncan Laurence trouwens geen goed nummer.

Laatst gewijzigd
Marik

Ja de kinderen gaan er verbazingwekkend goed op. Bijzonder wel, ik zal mijn kinderen binnenkort een verkorte cursus happy hardcore geven. Even de Party Animals, Flamman en Abraxas, 2 Brothers on the 4th floor, Charlie Lownoise & Mental Theo en al die andere pareltjes.

Raul Alcala

S10 is zwaar overrated. En dom

Slechts 1 goede track

Raul Alcala
Romāns Vainšteins

'Party Animals, Flamman en Abraxas, 2 Brothers on the 4th floor, Charlie Lownoise & Mental Theo'

Ik was destijds van 'the other side': Prodigy, Beastie Boys, RATM, Grunge, Progressive, Metal etc. Zeer weinig warme gevoelens tov het gabbergebeuren.

esims2.0

RATM, over overrated gesproken.

Romāns Vainšteins

Qua elektronica was dit de bom voor mij:

https://www.musicmeter.nl/album/533

Nog steeds verbazingwekkend hoe je EDM de agressie van punk meegeven kan zonder één gitaar er in. Superalbum

Raul Alcala

Deze komt wat in de buurt van je otter side

Gunshot Patriot Games

kraamverlof
Romāns Vainšteins
#5426
En dat gekwijl hier over dat schijtlied van Israël alleen om maar weer eens te pushen van 'ikke...

Dat het lied je niet aanstaat is je goed recht, die stijl is niet voor iedereen, de inhoud van het lied begrijp je niet, de woorden op het eind niet (vanzelfsprekend niet), maar het is een verdomd goed nummer, en beste zangeres van het festival. Een stem op Eden zaterdag is een stem tegen voortrazende haat en antisemitisme, of gewoon omdat het een mooi lied is.

ps schrijf je ook reacties op musicmeter? (serieuze vraag)

esims2.0

'Goed' en 'beste' is allemaal subjectief in muziek, geen meningen als feiten verkopen.

1 2 ... 218 ... 231 232

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.