En maar jammeren in het israel topic dat die gesloten moet worden en het hier nier thuishoort op wf. Om vervolgens in dit muziektopic het toch vooral over israel te hebben. Ongeloofwaardig stuk vreten ben je, Romans. Een klassieke antisemiet in de lijn van esims ook, na je opmerkingen over parasiterende zakenmannetjes in het inmiddels gesloten topic, en de lange arm opmerkingen hier.
Wat een demasque wielerflits
Ik krijg de indruk dat sommigen dit advies gisteravond niet hebben opgevolgt.
Nee joh, hij was altijd al wat tie is, je begint het nu te zien. Overigens, aan de basis van antisemitisme staat het op de meest merkwaardige manieren de joden de schuld geven van vrijwel alles wat niet klopt in de maatschappij. Bij gebrek aan spiegels. Dat was heeeeel vroegah zo, dat was nog niet zo lang gelee vroegah zo, en ook nu, zelfs hier op wf. Daar helpt vanzelfsprekend geen rapporteerknop tegen.
essims de winnaar rapte. Luister nog een keer anders.
De radio is voor halverwege stairway to heaven dinosaurussen. We zitten in 2024. Jouw smaak is niet leidend. Hiphop heeft zijn intrede in de mainstream cultuur gemaakt en nogal dominant geworden. Maar in jouw bubbel gelden andere wetten.
"De radio is voor halverwege stairway to heaven dinosaurussen. We zitten in 2024. Jouw smaak is niet leidend. Hiphop heeft zijn intrede in de mainstream cultuur gemaakt en nogal dominant geworden. Maar in jouw bubbel gelden andere wetten."
Haha, duidelijk iemand die op zijn tenen getrapt is omdat ik trashmuziekgenre zei.
Nogal dominant ja. Hoewel ik ook artikelen ken die je waarschijnlijk nu gaat googelen die zeggen dat hiphop/rap (wat niet hetzelfde is) al zo'n 10 jaar het meest populaire muziekgenre is ter wereld. Om te bewijzen dat ik deze afbeelding niet zojuist pas gegoogeld heb, mijn eigen analyse van de Top 2000 waarmee ik al jaren trends in de lijst probeer te volgen.
Ik ben dan weer geen fan van rockmuziek. Dat genre houdt behoorlijk stand in deze lijst, hoewel je overal hoort dat het op zijn retour zou zijn. Soms heb ik het ook wel eens over dinorock, om sommigen te plagen als bepaalde classic rock aan het zakken is. Maar als je het gaat gebruiken in een discussie om aan te geven dat je je eigen muzieksmaak superieur vindt, dan ben je echt wel af.
Nogmaals, de radio is voornamelijk een medium dat nog door oudere doelgroepen beluisterd wordt. Net als TV. Jongeren zitten de hele dag op YT, Twitch, etc. En op streamingsdiensten. De top 2000 is al helemaal niet representatief voor wat er geluisterd wordt over de wereld. Het is veel voor oude softrockers.
Bekijk even wat er op Spotify het meest beluisterd wordt dan. Namen als Eminem, Drake, the Weekend en Post Malone zouden dan bovenin staan. Ook mijn smaak niet, just saying. Weet niet precies welke artiesten hun muziek van streamingsdiensten afhouden. Taylor Swift is zo'n voorbeeld, die zou niet in subjectieve lijstjes terecht komen die je zou gebruiken om andere mensen de maat te nemen en doubledownend de ander te betichten van selectief googlen.
Verder bega je zoals altijd de fout door ontzettend snel conclusies te trekken en zelf dingen in te vullen over andere personen. Je kent mij niet. Als je al wat langer mee zou lezen wist je wat mijn verdere muzieksmaak was. Ik vind rap niet superieur, ik luister het wel het meeste en het is het genre waar ik het meest op los-nerd. Probeer gewoon eens vriendelijk te doen, dan kunnen we samen spelen. Dit is nou net een topic waar we allemaal uit de discussiestand gaan en gewoon relax doen. Al is dat de laatste dagen met songfestival niet te zien. Lighten up dude.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.