Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 230 ... 286 287
esims2.0

Zou jij misschien on-topic kunnen blijven kraamverlof?

kraamverlof

Van jou mag weinig hè? Geen actie tegen haat, geen zwarte muziek. Was anders een aardig muziekstuk, die foto, verdwenen inmiddels.

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Jacco van Stierop
SprintMaster

Na alle ontwikkelingen in deze week misschien tijd voor wat Britse humor. Een kijkje in de Trêveszaal over een maandje of 4?

 

Klootje Kriekeljon

Graag. Want dat ze hier nog steeds door blijven gaan over Israël en Palestina is echt om je kapot te schamen. 

Raul Alcala

Aldus de man die de diskwalificatie van Joost Klein hier aangreep om Israel als boosdoener  er met de haren bij te slepen.

Shame on you, Shame on you

Raul Alcala

Raul Alcala

Prachtige laminaatvloer 

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
Aldus de man die de diskwalificatie van Joost Klein hier aangreep om Israel als boosdoener  er...

Die moet je even uitleggen.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Die moet je even uitleggen.

Oh chips, ik verwarde je met romans in m'n duffe ochtendgloren. M'n excuses

Raul Alcala

Voor den klootje

Mvg

Een klootzakje

Raul Alcala

Allemaal ff staan

Klootje Kriekeljon

Begon al aan mezelf te twijfelen. Ik ga down layen, fijne zaterdag. 

Joost Little

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Nee joh, nooit doen. Fijn lang weekend 

esims2.0

Ik vind dit Black Music Matters topic wel een beetje een afvoerputje worden. Je zou bijna weer terugverlangen naar 2016, toen hiphop nog niet dominant was. Vanwege dit lijstje moet ik bij Warren Barguil altijd nog denken aan Freed From Desire. Toen nog leuk, later volledig verpest toen het Engelse voetbalpubliek ermee aan de haal ging.

Raul Alcala

Who cares

Raul Alcala

Raul Alcala

Omdat elke colab met Mary J een embeded verdient . En Common vol sense zit.

esims2.0

'Colab' haha. Ik zie Stef Clement het nog niet gebruiken. "De colab in de kopgroep is ondertussen minder geworden."

Raul Alcala

Ja, wij praten met swag, swa. KRS One zei ooit eens over hiphop.

"Hip is to know, it’s a form of intelligence. To be hip is to be update and relevant. Hop is a form of movement, you can’t just observe a hop, you gotta hop up and do it. Hip and hop is more than music Hip is the Knowledge, hop is the Movement. Hip and Hop is Intelligent movement.”

 

esims2.0

Er is niets intelligents aan hiphop. Alsof er in die arme wijken van Amerika veel hogeropgeleiden wonen.

Raul Alcala

Het is maar net wat je onder intelligentie verstaat.

esims2.0

Nog even over radio en de Top 2000, waar eerder nogal minachtend over gedaan werd. Ik luister zelf ook maar zeer weinig radio maar er is een reden waarom mensen muziek aanvragen op de radio, terwijl ze het net zo goed op Spotify kunnen luisteren. Om die reden volg ik ook de playlists van verschillende radiostations, om te kijken of er nog iets bijzonders voorbij is gekomen, en als het mogelijk is luister ik het dan terug.

De Top 2000 heb ik tot 2008 zelfs hemaal links later liggen, want ik vond het een stoffige lijst van een muziekzender (NPO Radio 2) die toen nog een sixties en seventies profiel had. Maar die lijst begon dat profiel te overstijgen en ik ontdekte op een gegeven moment dat de kracht van het concept ook niet eens zozeer zit in welke muziek er in die lijst staat.

Raul Alcala

Ik vroeg altijd nummers aan op de Box. Tot m'n sms tegoed op was.

1 2 ... 230 ... 286 287

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.