Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 288 289 290 291
Fuubs

En ook al is het zonnige dag, dan nog kan het regenen.

Raul Alcala

Ondanks al het rumoer, is clickbait niet enkel fout? Wat bout, tinteresseert me geen mallemoer, ben er voor de ouwehoer. Niet omdat het moet. Wielerflits blijft

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Stuurt tikkie Romans

Raul Alcala

Raul Alcala

Voor Jacco

esims5.0

Odd Man Out. Haha als ik ergens een hekel aan heb, is het wel aan dat hese Don't Stop Believing van Journey. Was ook helemaal geen hit toen het uitkwam, maar ik snap heel goed dat het scoort bij het Top 2000 Toto Starship publiek.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Mooi man dat ik je wederom niet teleurstel. Ik postte em nav een Nederlandse NBA speler van 2 meter 13 die los gaat op dit nummer

josemanuelfuente

Mathieu en Max, sterren op de weg

Jacco van Stierop

Dank Raul, kende het niet, maar uitermate stimulerend voor de heupen. Oef, wat een lekker trompetje trouwens.

CCR, ja, heb daar ooit als 13- of 14 jarige een verzamelplaat van gekocht. Kan me niet herinneren dat ik ‘m veel gedraaid heb, maar was toch wel een bijzonder bandje. Eigenzinnige combi van een rauwe stem met sterk zuidelijk accent, licht snerpend gitaargeluid, shufflegrooves met extra vettig accent op de backbeat, en een wat onheilspellende ondertoon. ‘Proud Mary’ wellicht hun chef d’oeuvre.

Andere hit van hen was een aangenaam bijtende bewerking van ‘Susie Q’, een compositie die meer artiesten op hun lijst hebben gezet.

Raul Alcala

Ze hebben net een nieuw album uitgebracht, Jacco

kleomantre

Fijne chillstep, goede flow, pluk-de-dag-vibe.

Raul Alcala

santakraam

Voor Raul:

Raul Alcala

Mooi liedje kraam. Ik word altijd beetje week van Bløf. 

Raul Alcala

Raul Alcala

santakraam
Raul Alcala
Mooi liedje kraam. Ik word altijd beetje week van Bløf. 

Dat was nog in hun goeie tijd, die umoja lijst, prachtige combo's met muzikanten.

Raul Alcala

Raul Alcala

Nostalgie als Koot en Bie. Weekelijks Keek op de Week. Skippyballen, lekker lallen op de Dolly Dots. Familie Knots, Mamaloe. De Heilige Koe

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Prachtig magazine

kleomantre

Hier krijg ik nou zin in het leven van, met fantastisch bombastisch einde

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik deel je liefde

Raul Alcala

Drong destijds al door tot diep in mn hiphophart

josemanuelfuente

Leuk niemandalletje

Raul Alcala

Onderwijl wat Columbo stijl

1 2 ... 288 289 290 291

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.