Mijn opsteling voor morgen:
Valverde (C)
Dumoulin (NC)
Nibali
Landa
Majka
Zakarin
Chaves
Kruijswijk
Jungels
Op de reservebank: Firsanov
Ik zie niet zo snel wie ik zou kunnen vervangen voor Firsanov, Jungels gaat te goed om te laten vallen. Het zal gaan tussen Majka/Chaves/Firsanov denk ik voor mij.
Valverde of Dumoulin kopman morgen, normaal zou ik Valverde zeggen, maar na die vuelta van vorig jaar weet ik het niet meer.
'@Ventertje.
Er is een kans dat ook Demare uit gaat stappen met het oog op de Tour, net als Greipel overigens. Als dat gebeurt met zowel Kittel, Greipel en Demare, de twee grootste favorieten zijn voor mij Hofland en Nizzolo voor het rood, maar we moeten ook de klimmers niet uitsluiten uiteraard.
Mijn team voor morgen:
Nibali (C)
Landa
Pozzovivo
Kruijswijk
Zakarin
Jungels
Kangert
Wellens
Dumoulin
Was ik Dumoulin gewoon helemaal vergeten te noemen voor morgen, 11 man om uit te kiezen:
Fuglsang
Nibali (c)
Valverde
Dumoulin (c)
Jungels
Zakarin
Chaves
Uran
Firsanov
Landa
Kruijswijk
Zeker:
Nibali
Valverde
Chaves
Dumoulin
Kruijswijk
Vandaag misschien iemand zin om mij een tip/advies te geven?
Edit;
Op voorhand niet verwacht dat Firsanov nog bij de eerst 25 zou staan en dat Jungles het zo verschrikkelijk goed zou doen, dus nu heb ik 11 man voor etappe's als die van morgen.
'@WCEendT
Ik zou Zakarin en Firsanov sws meenemen, die 2 russen eindigden vandaag en gisteren behoorlijk voorin, vooral Zakarin is echt een Must-have.
Verer zou ik Jungels ook meenemen, die doet het deze week echt geweldig en met hem heb je sws al 12 punten ook al valt hij buiten de top 5 van AK.
De 4e man wordt lastiger, misschien Uran?
Pelucchi als laatste binnen op 20 minuten... op welke drempel is hij al gelost?
Het wil nog niet echt vlotten met mn italiaanse sprinters en Nizzolo als kopman. Arndt valt helaas ook tegen. Gelukkig Valverde opgesteld ipv Pelucchi/Ruffoni.
Voor morgen:
Valverde (c)
Nibali
Landa
Majka
Uran
Pozzovivo
Chaves
Zakarin
Jungels (geluk bij een ongeluk dat Geniez weg is, anders had ik moeten kiezen)
Hoop dat ik wat goed kan maken met mijn dure klassementsmannen, want ben behoorlijk slecht begonnen. Als Kittel en Greipel snel afstappen en mn Italiaanse sprinters gas gaan geven, kan het misschien nog wat worden. Dumoulin gaat nog wel wat punten halen, maar hier kan ik als Nederlander natuurlijk niet wakker van liggen ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.