Scorito Giro 2016 Poule

1 2 ... 98 ... 127 128
Benzardi

'@Jort

Morgen zijn er alleen teampunten voor de truien.

jort101

'@benzardi
Weet ik, Jungels houdt de witte trui wel en dan krijgt kittel die teampunten. Heb niemand anders die punten oplevert.

pirazzi

Dus had naast Greipel ook Wellens in mijn team moeten hebben.

ivo001

Dumoulin (C)
Valverde (NC)
Nibali
Majka
Zakarin
Jungels
Kruijswijk
Chaves
Van Emden

Denk dat morgen een goede dag gaat worden.
Overigens verwacht ik dat Pozzovivo en Amador morgen goed gaan presteren voor degenen die hen wel in hun team hebben gekozen.

vasnd

Firsanov boven Hesjedal geselecteerd, ben benieuwd.

Geurtje

'@Jort101

Heb je geen betere opties voor Kittel op de bank Jort? Bijvoorbeeld Greipel. Wellens blauwe trui,Greipel rode trui sowieso.

Laatst gewijzigd
jort101

'@geurtje
Nee, heb hun jammer genoeg niet in mn team :( heb alleen nog landa, betancur, formolo, nizzolo, firsanov, hofland en arndt. Pelucchi, mareczko en viviani had ik ook in mn team..

Laatst gewijzigd
tricoloor

Valverde (nc)
Nibali (c?)
Uran
Kruiswijk
Wellens
Greipel (nc)
Jungles
zakarin
Küng

Mocht iemand er wat aan hebben :P

Laatst gewijzigd
Stuff

Hallo allemaal,

Mijn eerste post hier. Ik lees al een poosje mee, maar zal ook eens wat actiever proberen te worden. Mijn team voor morgen:

Dumoulin (C)
Nibali
Valverde
Zakarin
Jungels
Kruijswijk
Kung
Ludvigsson
Pozzovivo

Heb als alternatief nog Kangert en Chaves... Maar zou niet weten voor wie ik die er in zou moeten zetten. Dus dan laten we het maar bij bovenstaande!

WCEendT

'@Stuff
Jij zou best eens bij de eerste 10 kunnen zitten morgen.

@Nasibal
Als het kan je verhaaltje voor 8e :D!!!, moet straks weg ;)!

ventertje

'@Stuff
Goedteam inderdaad! Zou het denk ik zo houden.

Zelf zit ik te twijfelen tussen Kangert en Firsanov. In principe lijkt Kangert me de betere tijdrijder maar Firsanov gaat voor AK en Kangert gaat zich misschien sparen? Iemand suggesties, tips?

WCEendT

'@Venter
Firsanov gaat logischerwijze geen top 20 rijden morgen... but you never know :D

boxywoxy

Cancellara
Dumoulin
Nibali
Zakarin
Kung
Jungels
Kruijswijk
Wellens
Quinziato

Heb alleen valverde nu over. Quinziato of Wellens eruit?

ONCE

Ik zou Kangert er gewoon inzetten ipv Firsanov. Die gaat inderdaad geen top 20 rijden al doet ie 100x zn best. Kangert wil nog wel eens een mooie uitslag rijden. Vorig jaar ook gewoon 6e als knecht van Aru, 2013(het jaar dat Nibali de giro won) 3e in vergelijkbare ITT over 55 km. De dag erna is ook nog een rustdag, dus ik denk dat ie zich helemaal niet gaat sparen.

Laatst gewijzigd
rik1998

Als jullie 2 man moestne kiezen uit: wellens, roche, landa, kangert of formolo

Benzardi

'@jort
Sorry je hebt gelijk, ik was iets te snel

WCEendT

'@Rik1998
Denk dat iedereen behalve Kangert geen top 20 gaat rijden, dus ik zeg Wellens Kangert.

TiesW

Wellens en Kangert Rik. Kangert kan wel een prima ritje rijden en Wellens voor het bergklassement en teampunten Greipel.

Geurtje

'@rik1998

Kangert,Wellens Rik.

Wat kunnen we verwachten van Fuglsang?
Is de tijd van de Top 20 over voor hem?

gavirialaphilippe

Moet (helaas( nog 2 man opstellen uit de volgende renners: Greipel, Landa, Firsanov, Formolo, Betancur, Kudus, Verona. Wat denken jullie? En Nibali trouwens kopman of toch Valverde??

Laatst gewijzigd
Gelegevaar

Morgen weer zo'n dag waarop de strategen onder ons hun plannen zullen ontvouwen. Hopelijk verloopt dit alles zoals door hen voorzien.
In ieder geval succes allen!

Laatst gewijzigd
pirazzi

Greipel en Formolo. Greipel eerste in puntenklassement, Formolo 2de in jongerenklassement.

gavirialaphilippe

'@pirazzi thnx voor je reactie :)

BertieC

Team voor morgen:

Nibali (C)
Valverde
Kung
Dumoulin
Jungels
Cancellara
Uran
Zakarin
Majka

Heb Wellens nog op de bank, maar voor wie zou ik die erin moeten doen? Majka misschien?

JDL75

Nog 1 plaatsje voor Wellens/Chaves/kittel TP?

Dumoulin (C)
Nibali
Kangert
Cancellara
Van Emden
Zakarin
Jungels
Majka
...

1 2 ... 98 ... 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.