Adopteer een Giro-renner

1 2 3 4 ... 10 11
billi

ik kies voor Julen Amezqueta

een voor mij niet zo een bekende renner, wel is in uitslagen tegen gekomen, dat wel, nu de gelegenheid om hem in het oog te houden

een jonge spaanse renner die voor Southeast kiest is al verrassend, en zijn uitslagen tot nu toe zijn ook niet verkeerd, ik ben benieuwd

Mendy98

Ik kies Jasha Sütterlin van Movistar. Wellicht een ronde renner met toekomst.

woutie

Nog veel renners vrij!

anonymous

Ik ga voor Riccardo Zoidl. Hij is in elk geval in vorm, gezien zijn ritzege in Kroatië.

arviidd

Ik ga voor .....

Laatst gewijzigd
wilco kelderman

Ik ga voor Andrei Solomennikov. Hij werd dit jaar al 4e in de GP Lugano en kan dus aardig de heuvels op. Ik hoop op een top 100 plek.

Coma Cat

Mirco Maestri, mooie naam en gaan we ongetwijfeld een keer in de aanval zien.

Hakkie2

Ik ga Matteo Busato wat meer volgen, de mij niet zo bekende 28 jarige Italiaan, die afgelopen week in Trentino bijna zijn eerste profzege haalde. Ook werd hij 11e in het eindklassement, ik zal eens uit gaan zoeken of hij in de Giro voor ritten of een klassement wil gaan (als dat te vinden is).

Hij is in elk geval dit seizoen al goed bezig, misschien ook niet zo goed dat ik hem nog niet zo goed ken...

Laatst gewijzigd
Senioralex

Hier in België is Etixx-Quickstep de grote ploeg,maar wat Lefèvre ook aanwerft,een Rondeploeg krijgt hij nooit bijeen.Daarentegen is Lotto volgens mij op goede weg.Sean de Bie,die in oktober 25 wordt is volgens mij een goeie rondeman in spe.en dus niet de enige bij Lotto Soudal...

Sean de Bie

dustin

Olivier Le Gac van FdJ

woutie

'@senioralex

Je had Carlos Verona al een paar dagen geleden gekozen, valt die keuze weg?

Vic413

Ilia Koshevoy (Balarus, Lampre)

JuriaanM

Ik zie dat mijn favoriete pro-conti renner nog vrij is, Sonny Colbrelli (bardiani) groen boven!

RetroRoel

Dan ga ik voor anti-debutant: Adam Hansen. Zijn 14e grote ronde op rij!

pippodeclown

Tutti pazzi per Pirazzi!
De aanvallende klimmer is mijn keus, al is het maar omdat Renaat Schotte zo heerlijk over hem praat.

Stefano Pirazzi:)

pirazzi

Dat had ik natuurlijk ook kunnen doen, Stefano Pirazzi kiezen, maar vanwege de tweede zin in de openingspost

Adopteer een wat minder bekende renner en volg zijn prestaties in deze Giro!
heb ik voor Ian Boswell gekozen want Pirazzi is natuurlijk wereldberoemd! ;)

Laatst gewijzigd
123poetertjes

Het onmogelijk geachte scenario is zojuist werkelijk geworden: Ildar zit NIET in de Gazpromselectie. Een grote schok voor zijn adoptieouder, die zijn renner ook direct gaat onteigenen, de mislukkeling. Voor hem tien anderen.

De tweede gok gaat vallen op Jaco Venter, zojuist gelost uit de ontsnapping in Romandië. Hopelijk maakt hij zijn nieuwe ouder niet te schande en haalt de Zuid-Afrikaans kampioen wél de start.

Laatst gewijzigd
pippodeclown

Haha Pirazzi,
Stefano Pirazzi is nu ook weer geen Valverde ofzo:)

woutie

'@123poetertjes

jammer, maar de keuze is aangepast

Naspa

Als ie nog vrij is: Iuri Filosi

Jacco van Stierop

Als je 23 jaar bent en je naam prijkt op een erelijst waar ook Tchmil, Bortolami, Paolini, Cunego, Petacchi en Pozzato op staan verdien je het wel om gevolgd te worden:

Valerio Conti (Lampre-Merida).

Friso

Ignatas Konovalovas!

Justin Case

Nou, ik adopteer nog eens een renner: Giro voorbij voor Michael Woods.

Hij brak zijn hand en blesseerde zijn rug in La Doyenne

http://www.wielerflits.nl/nieuws/160338/michael-woods-breekt-hand-en-mist-giro.html/

Als vervanging kies ik een andere Canadees: Hugo Houle

Laatst gewijzigd
Verweggistan

'@justin: veel plezier met Hugo Houle, hij was vorig jaar mijn adoptierenner. Echt een topper (als adoptierenner). Hij heeft bijv. een vrij actief twitteraccount.

Laatst gewijzigd
Friso

Mag ik Konovalovas inruilen voor Zhupa?

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.