ik kies voor Julen Amezqueta
een voor mij niet zo een bekende renner, wel is in uitslagen tegen gekomen, dat wel, nu de gelegenheid om hem in het oog te houden
een jonge spaanse renner die voor Southeast kiest is al verrassend, en zijn uitslagen tot nu toe zijn ook niet verkeerd, ik ben benieuwd
Ik ga Matteo Busato wat meer volgen, de mij niet zo bekende 28 jarige Italiaan, die afgelopen week in Trentino bijna zijn eerste profzege haalde. Ook werd hij 11e in het eindklassement, ik zal eens uit gaan zoeken of hij in de Giro voor ritten of een klassement wil gaan (als dat te vinden is).
Hij is in elk geval dit seizoen al goed bezig, misschien ook niet zo goed dat ik hem nog niet zo goed ken...
Hier in België is Etixx-Quickstep de grote ploeg,maar wat Lefèvre ook aanwerft,een Rondeploeg krijgt hij nooit bijeen.Daarentegen is Lotto volgens mij op goede weg.Sean de Bie,die in oktober 25 wordt is volgens mij een goeie rondeman in spe.en dus niet de enige bij Lotto Soudal...
Sean de Bie
Het onmogelijk geachte scenario is zojuist werkelijk geworden: Ildar zit NIET in de Gazpromselectie. Een grote schok voor zijn adoptieouder, die zijn renner ook direct gaat onteigenen, de mislukkeling. Voor hem tien anderen.
De tweede gok gaat vallen op Jaco Venter, zojuist gelost uit de ontsnapping in Romandië. Hopelijk maakt hij zijn nieuwe ouder niet te schande en haalt de Zuid-Afrikaans kampioen wél de start.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.