tour de france >> welke renners gaan punten scoren in deze tour

« 1 2 3
peewee1972

Er zijn veel renners die je kunt kiezen, maar juist welke renners laat je afvallen??
Hier kunnen we misschien elkaar een beetje helpen met ideeën?
Er zijn kopmannen die een sterke knecht hebben, neem je die ook op in je team, of verwacht je dat die niet veel punten gaat pakken?
En hoe gaat de verhouding sprinters, klassementsrenners en tijdrijders zijn?
Gooi je suggesties en ideeën in de groep, hoop dat we elkaar kunnen helpen!!

WCEendT

Dit gaat over scorito of?

Heb wel 1 tipje voor je en dat is ene colombiaan van IAM ;).

Ab Normaal

Ha, nou, die ene Colombiaan van IAM had ik vorig jaar. Enorm veel spijt van gehad. Bakte er geen kloot van.

Gelegevaar

Ik zou alleen maar sprinters nemen, heb je op de dagen met massasprints gewoon dikke punten !

lnnrt

Ik kan nog niet echt de profielen van de ritten vinden, maar volgens mij is rit 2 finishen op een muur. Voor de spellen waarbij het dragen van de leiderstrui dikke punten oplevert dus gokken op de punchers (die kunnen de gele trui dan rustig een week dragen), dus Alaphilippe, D. Martin en Valverde.

Daarnaast is Sagan een must, maar waarschijnlijk erg duur in de meeste spellen.

Patrijs

Marc Lotz! Altijd Marc Lotz.

Romāns Vainšteins

Ik zou gewoon heel sneaky 3 x Froome, 3 x Quintana en 3 x Contador nemen, er zit een bug in de technologie waardoor je dat kan doen gnagna.

pirazzi

Over Scorito zal wel een aparte thread komen, voor Sportpools en Zweeler staan er al threads, evenals wielerprono.be enzovoort.

Nylz

Het is toch veel leuker om dat zelf uit te zoeken?

Onbekende gebruiker

'@Nylz; daar verschillen de meningen nogal over. Sommigen vinden het uitzoekwerk het leukst, anderen de discussie erover. Maar dit is waarschijnlijk gewoon een jong ventje die zich voordoet al iemand van 44.

TiesW

'@Sammysosa iets met spijkers en koppen.

WCEendT

'@Sammysosa
Vanwaar die reactie? Ben al de gehele dag bezig met het woord 'kansloos' en dat woord misstaat hier misschien ook niet?

nasibal

Ah het renners-voorzeg-en-vooral-niet-zelf-invullen-topic

Hebben we die al wel eens gehad? Dat er zó brutaal direct naar gevraagd werd?

Niballie

We kunnen er wel een spel van maken: dat iedereen enkel een naam noemt van een renner waarvan hij denkt dat deze veel punten op gaat leveren in een of ander wielerspel rondom de Tour. Zonder uitleg, puur namen, dan houden we het uitzoekwerk in het ongewisse. Ik begin wel:

Marcel Kittel

DUSHI CURACAO

fietsennl.nl heeft ook een leuk spel !!

blokkie5

Chris Froome van Team Sky moet je zeker nemen. Die schijnt doorgaans best wat punten op te leveren.

sprintgeit

Als je wilt verassen kijk dan eens naar Bram Tankink. Rijdt een bijzonder goed voorseizoen. Moet er wel bij zeggen dat de selectie van TLJ nog niet bekend is en de concurrentie is moordend. Mocht je voor een meer voor de meer voor de hand liggende renner willen gaan. Denk dan aan iemand als Peter Sagan!

Sunrider

Nibali kreeg de zege in de Giro min of meer in de schoot geworpen en wil zich vast nog eens tonen.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Oh vergeet Contador niet?

shyguy

Alberto Contador schijnt wel redelijk te kunnen fietsen, zelfs bergop. Kan zo maar zijn dat hij ergens wat puntjes sprokkelt.

TiesW

Quintana schijnt een talentje te zijn, gaat een Foliforovje doen.

joenique

Greipel schijnt een echte gorilla te zijn in de sprint...

Patrijs

Jullie hebben het we over mannen als Contador, Froome en Quintana, maar vergeet toch vooral ook niet Maarten den Bakker. Schijnt aan de vooravond te staan van een glorieuze comeback!

Janjanssen98765

Paolini is ook wel van de punten.

elstupidoloco

Ik zie dat ene F.Aru ook wel eens in de top10 rijdt! Zeker het overwegen waard

« 1 2 3

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.