tour de france >> welke renners gaan punten scoren in deze tour

1 2 3 »
japiemans

Van Garderen heeft de afgelopen jaren wel bewezen dat hij niet mee kan als 't ontploft !!! niet explosief genoeg dus weinig punten. En geen grote tijdrit dit jaar ,reden temeer om hem te schrappen.

LutsenkoFan

Daniel Navarro is ook wel het meenemen waard als hij 1 miljoen kost, voor meer is die gok te groot.

Romāns Vainšteins

Je moet gewoon gokken om te kunnen winnen dus speel gewaagd. Bijkomend voordeel is dat bij het mis hebben je meteen het sh*tspelletje overboord kan gooien en normaal naar de koers kijken.

Gelegevaar

Wat hij zegt ^

Kingstown

Ik vind dit topic vooral leuk omdat mensen over verschillende spellen tegelijk aan het praten zijn
Jammer dat sommigen verklappen over welke ze het hebben dat maakt het een stuk minder spannend.

Overigens zou ik sowieso Sandy Casar kiezen. Maar dat is logisch.

Laatst gewijzigd
lnnrt

Ik heb nog niemand Purito horen noemen. Die pakt op dag 2 de gele trui en krijgt dan vleugels...

PS: en wat RV zegt, mocht het toch niet Purito zijn, maar D. Martin die dit doet. Kan je je spelletje na dag 2 gelijk vergeten en lekker naar de Tour kijken en elke dag op WF discussiëren of Gesink voor een etappe of voor het klassement moet gaan. Een leuke Tour wordt het sowieso ;)

Laatst gewijzigd
peewee1972

jammer ook dat Cavendish niet meedoet, had hem wel willen zien sprinten samen met Greipel en Kittel, had mooie sprints op kunnen leveren!??!?

Rechter K

'@peewee: voor zover ik weet doet Cav gewoon mee hoor.

peewee1972

zijn team zit toch niet bij de vaste ploegen en de wildcards??
of zit ik nu mis??

ZwartebroekengeIetrui

Dimension Data rijdt World tour. Ik ga er wel vanuit dat Cavendish meedoet.

Laatst gewijzigd
peewee1972

sorry, je hebt helemaal gelijk, had het over het hoofd gezien denk ik?
sowieso een om in je team op te nemen!

Nylz

Kim Kirchen

Silent Hill

Damien Howson is het dark horse bij uitstek. Reeds naar voor geschoven door de echte wielerkenners.
Bewees met een 16de plaats in Romandië volledig klaar te zijn voor het grote werk, en reed de Giro rustig uit om vol te gaan in de Tour.

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.