Pro Cycling Manager 2016

1 2 3 »
Pieterboy

Ze bieden meestal sponsorcontracten aan in de tijd van de Vuelta en je budget wordt zeker meer bij orica maar er zijn soms erg goede sponsorcontracten dus je moet een beetje vergelijken met wat je nu hebt en wat je krijgt aangeboden van andere sponsoren.

Pietje Precies

Hm dat is helaas pas vrij laat... vanaf 21 juni kunnen de onderhandelingen ten slotte al worden gestart.

Pieterboy

Ja maar je weet al dat je meer geld gaat krijgen dan dat je nu hebt dus kan je ook meer geld uitgeven

Pietje Precies

Zeker, maar de sponsorkeuze bepaalt ook welke nationaliteiten interessant zijn.

Raafje

weet iemand of de olympische spelen in PCM 2016 zit, als je PCM 2016 koopt. Of moet je die downloaden.

hofsje

Olympische spelen zit niet in PCM

Pieterboy

Weet iemand een goede databases om te spelen?

Mark

Wordt er hier nog PCM 16 online gespeeld?

kartje

Een vraagje: heeft er iemand nog een spel Pro Cycling Manager 2016 op overschot? :) Bol.com verkoopt dit immers niet meer, ...

kartje

Een vraagje: heeft er iemand nog een spel Pro Cycling Manager 2016 op overschot? :) Bol.com verkoopt dit immers niet meer, ...

Luuuuuuukk

Als je Steam hebt (of download) is het via Steam nog wel aan te schaffen lijkt mij!

Luuuuuuukk

Als je Steam hebt (of download) is het via Steam nog wel aan te schaffen lijkt mij!

Dyoko

WorldDB 2017 van Benji Naesen is erg goed, alle officiële namen en realistische stats

Dyoko

WorldDB 2017 van Benji Naesen is erg goed, alle officiële namen en realistische stats

Skedel

Op steam zal hij vast weer eens in de aanbieding komen, maar bijv op allkeyshop.com is hij altijd wat goedkoper en heb ik altijd gewoon netjes mijn spel ontvangen(een keer of 5 gedaan).

Skedel

Op steam zal hij vast weer eens in de aanbieding komen, maar bijv op allkeyshop.com is hij altijd wat goedkoper en heb ik altijd gewoon netjes mijn spel ontvangen(een keer of 5 gedaan).

Dyoko

http://letour-games.com

Zo dat zijn aardig wat nieuwe functies

Laatst gewijzigd
Dyoko

http://letour-games.com

Zo dat zijn aardig wat nieuwe functies

Laatst gewijzigd
1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.