Ja dan is ie gelukt. Betekent dat anderen je ploeg niet kunnen bekijken tot de inschrijving gesloten is.
Nee, dat zou te makkelijk zijn hè :) Je moet nu echt keuzes maken.. waar verwacht je Quintana bijv. dan toch eerder.. En hopen dat Cav niet valt morgen als je hem dan hebt voorspeld ipv vandaag.. want dat zijn toch de makkelijker verdiende punten die je niet wilt mislopen.
Bovendien hebben de etappevoorspellingen in de score een grote invloed, dus het loont om je huiswerk goed te doen daar.
Het probleem met het kunnen veranderen na de deadline is blijkbaar opgelost want ik kan de 'edit' knop niet vinden. Maar het staat nog wel in de tekst:
You are participating in the Wheelhalla Cycling Manager. Until the deadline you can press "edit" to review your team.
Sorry mannen en heel sportief dat jullie zo geduldig zijn. Baal er zelf van maar ik er is een en ander tussen gekomen. Ik ben onder het mes gegaan van de week en zit met mijn voet omhoog. Heb gisteren wel de eerste uitslagen kunnen verwerken maar nu moet er nog een klassement en overzicht gemaakt worden.
Er wordt dus wel degelijk hard gewerkt, nog even geduld aub!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.