Wheelhalla Cycling Manager Vuelta spel, inschrijving geopend!

1 2 3 4 5 6
billi

ja inderdaad, had niet bij de f gekeken

Klootje Kriekeljon

Ja dan is ie gelukt. Betekent dat anderen je ploeg niet kunnen bekijken tot de inschrijving gesloten is.

Nee, dat zou te makkelijk zijn hè :) Je moet nu echt keuzes maken.. waar verwacht je Quintana bijv. dan toch eerder.. En hopen dat Cav niet valt morgen als je hem dan hebt voorspeld ipv vandaag.. want dat zijn toch de makkelijker verdiende punten die je niet wilt mislopen.

Bovendien hebben de etappevoorspellingen in de score een grote invloed, dus het loont om je huiswerk goed te doen daar.

Klootje Kriekeljon

Nog iets meer dan 2 uur om mee te doen.. We hebben meer deelnemers nodig!!

billi

misschien in de titel vermelden: dat deelnemen nog kan + eventueel deadline
valt dan wat meer op, misschien levert dat wat op

pirazzi

Vandaag geen gelegenheid om nog iets te veranderen maar had Cavendish ingevuld als winnaar van etappe 1. Dat levert natuurlijk geen punten op en ik kan hem niet meer kiezen voor een andere etappe ...

Klootje Kriekeljon

Pirazzi, dan zou ik hem nog even veranderen als ik jou was.. gisteren telt idd. niet mee. Zou zonde zijn van je punten.

Thanks Billi, will do!

billi

vanaf gisteravond site niet bereikbaar, doe ik iets verkeerd?

Klootje Kriekeljon

Nee hoor staat in maintenance stand.

Klootje Kriekeljon

Er wordt op dit moment gewerkt aan een security fix (want veranderen ploeg was na deadline opeens mogelijk, dat mag natuurlijk niet) en een team pagina, zodat iedereen elkaars teams kan bekijken. Dat moet vandaag klaar zijn. Daarna met scores en standen aan de slag.

Klootje Kriekeljon

Je kunt met een omweg elkaars ploegen bekijken:

http://manager.wheelhalla.com/participant/1

Verander de 1 en je kunt iedereen zien.

pirazzi

Het probleem met het kunnen veranderen na de deadline is blijkbaar opgelost want ik kan de 'edit' knop niet vinden. Maar het staat nog wel in de tekst:

Participant: Pirazzi

You are participating in the Wheelhalla Cycling Manager. Until the deadline you can press "edit" to review your team.

Ik ben deelnemer 17 trouwens. In totaal zijn er 22 deelnemers.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Until the deadline, en die is verlopen he.

Jij gaat voor het duo Quintana Froome zie ik. En Quintana als winnaar..

pirazzi

Of zijn er 21 deelnemers want bij deelnemer 10 krijg je een foutmelding.

billi

20 deelnemers tel ik
ben zelf nr 11

doel: top 10
podium zal wel niet haalbaar zijn

Klootje Kriekeljon

Er zijn er idd. volgens mij zijn er 2 gewist dus daar krijg je een foutmelding.

Ik zie al wat mooie ploegen. Maar het zijn de etappevoorspellingen die ook zwaar wegen! En de eindafrekening..

pirazzi

Waren dat ongeldige teams dan die gewist zijn.

Klootje Kriekeljon

Dat waren teams die verwijderd konden worden doordat iemand bijv. een andere account aangemaakt had.

Eerste standen volgen vanavond of morgen.

arviidd

Ah ik had voor vandaag Coquard als winnaar jammer dacht toch eerst te zien dat hij won.

pirazzi

Alle begrip voor het ontbreken van standen en uitslagen want het is een test.

billi

tot de uitslagen er zijn, denk ik dat ik eerste sta

Klootje Kriekeljon

Sorry mannen en heel sportief dat jullie zo geduldig zijn. Baal er zelf van maar ik er is een en ander tussen gekomen. Ik ben onder het mes gegaan van de week en zit met mijn voet omhoog. Heb gisteren wel de eerste uitslagen kunnen verwerken maar nu moet er nog een klassement en overzicht gemaakt worden.

Er wordt dus wel degelijk hard gewerkt, nog even geduld aub!

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

http://manager.wheelhalla.com/en/node/4/rankings

Overzicht van elkaars ploegen, de eerste rankings laten niet lang meer op zich wachten.

billi

ben tevreden, sta al 4e :p

Klootje Kriekeljon

:) Leuk ploegje hoor Billi. Ik ben zelf niet minder nieuwsgierig dan jullie naar de standen trouwens, want volgens mij doe ik het ook heel goed.

pirazzi

:p Is gewoon alfabetische volgorde volgens mij dus ben ook tevreden met plaats 16. ;)

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.