Peloton Seizoen 15

1 2 ... 32 33 34 35 »
Slayer772004

Dustin, echt niet goed bezig. Team opdoeken, en maak een Team Billi aan :)
En probeer [URL=http://peloton.proboards.com/thread/8219/welcomehttp://www.peloton-game.com/-new-managers]deze[/URL] eens door te lezen. Interessant, en een grote hulp voor beginnende teams.

@iedereen: gaan we verder in het nieuw gemaakte topic ? Dan blijft ie hoog staan op het forum.
De titel nu is om interesse op te wekken voor nieuwe leden, binnen 2 weken ofzo verander ik die in 'Peloton Seizoen 16'.

schizm

Dustin, van mij krijg je het zelfde advies als van Slayer en Ab : maak beter een nieuw team aan na de update. Lees de guide door en kies voor een juiste trainer, kansen om goeie renners te kopen voor een leuke prijs gaan er nog genoeg komen, neem dat van mij aan.

En als je me je team-id geeft zet ik het wel op non-actief tijdens de update dan kan je onder dezelfde naam en mailadres opnieuw beginnen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

En ook van mij dat advies :) Een sprinttrainer is op zich wel ok, maar vanaf 10 beginnen of zo
(in het begin is een trainer nog niet zo heel belangrijk omdat je toch even duurt voor je een goede selectie bij elkaar hebt, uiteindelijk wil je 'm tussen 15 en 20 hebben)

dustin

Bedankt!
team-id: is dat de inlog (gebruikersnaam+wachtwoord) ?
@Slayer772004, speel liever onder mijn eigen gebruikersnaam,
hij helpt me niet met dit spel!
Ik zal het gaan doorlezen. Ik dacht het wel te gaan ontdekken.
@schizm, zal nieuw team aanmaken na update!
Ik stop nu ook in Peloton met activiteiten.
Als het te lastig is ga ik wel met dit team verder.
Als ik weet wat team-id is stuur ik een PB.
@allen, ik zal een betere trainer zoeken. Is wel moeilijk en duur!

Ik vond het wel leuk. Ik zal me beter voorbereiden.

Laatst gewijzigd
MicheleBartoli

'@ Dustin:

De renners die je als versterking uit de Bartoli CT- stal haalde waren nochtans enthousiast om bij jouw team te komen koersen! Aan hun vrouwen (& gezin) vertellen dat ze de komende maanden toch geen vast inkomen zullen hebben wordt een zware dobber... :-)

Grts & succes!

Laatst gewijzigd
schizm

'@Dustin : met team-id bedoel ik de nummer die tussen haakjes achter je teamnaam staat in het spel. Met je gebruikersnaam in peloton kan ik normaal ook aan de slag (je paswoord geef je gewoon aan niemand, zelfs als een admin er om vraagt !)

en sorry dat het zo moet lopen, we zouden die update eigenlijk beter op het eind van het seizoen doen (voor de nieuwe teams), maar dan missen een hoop (oude) teams de eindstand in hun divisie en dies meer.

Laatst gewijzigd
billi

ha Slayer, nee, geen team billi :)
ik laat het aan de jonge garde over :p

'dustin' heeft het deze middag laten zien,
veel te complex voor mij

veel succes iedereen in het komende seizoen

Laatst gewijzigd
dustin

'@schizm, je hebt PB.
No problemas, ik ben er redelijk onvoorbereid aan begonnen.
Volg wel dit forum topic al even, maar in het echt is het anders.
Dan heb je dat.

@MicheleBartoli, ik had niet gezien dat deze van een wf-lid waren,
mijn excuses. Zal hun namen in de gaten houden voor in de toekomst.

MicheleBartoli

'@Dustin:

hé, was maar om te zwanzen hoor! :-)

Justin Case

Ik heb een nieuw topic aangemaakt voor seizoen 16: http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/peloton-seizoen-16

De divisie-indeling pas ik aan zodra dit bekend is.

schizm

'@dustin, zou nu opnieuw moeten kunnen inschrijven laat iets weten mocht het niet lukken

1 2 ... 32 33 34 35 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.