'@bc vraag me niet hoe het kwam, maar egv had twee jonkies op de tl gezet voor afgelopen nacht rond 4am. Zoals je weet, schuw ik dan de vietnameze tijdszones niet;)
@Slayer, je thuis IP is provider afhankelijk. Buiten de deur heb je per definitie een ander IP adres. Maar ook thuis kun je andere Ip adressen aannemen als j via proxy-servers internet (of internet via wifi van de buren oid).
Ik snap echt nog steeds geen bal van die sprintraces. Ik heb 2 eindsprinters en 2 helpers in de eerste groep. De sprinter met 11 vlak, 12 sprint en 9 TT eindigt boven de sprinter met 12 vlak, 13 sprint en 9 TT. Ervaring en mood ongeveer gelijk. Rara....
Edit: mood was niet gelijk, zeer gelukkig tov tevreden. Dus weer een goed voorbeeld welk extreem verschil een hoge mood maakt.
Nou, Reghem was van mij en vlak voordat ik 'm verkocht zakte ie naar 11, dus zit nog hoog in de 11 sprint denk ik.
Nu meteen de deur uit, voor de weekupdate weg en ik heb een leuke winst gemaakt.
Maar de sprinters in 2:2 is ook niks.
Net als de meeste renners hoor. Ik kan me echt heel erg gemakkelijk handhaven met dat handjevol renners dat ook al twee seizoenen niet meer getraind wordt.
Evcont moet zich echt inhouden omdat hij niet wil promoveren, en dan heeft hij zijn beste renners ook al verkocht.
Even nog over "Op Kop de sloot in"
Hij scout zijn eigen jongeren, maar op lage primaire vaardigheid en hoge secundaire.
Waarschijnlijk sluit hij dan gelijk langdurige contracten met de jonkies. Omdat ze nog bijna geen skills hebben, zullen ze weinig vragen.
Skills
Current ability 0
Steering/Balance 14
Perception 14
Ik denk dat ik koers vandaag niet gewonnen heb omdat ik de functie van een helpen onderschat. Ik had van mijn renners alleen Bergkvist niet als final sprinter ingesteld... en geen helpers. Volgens mij is dat niet handig?
Wat is precies het nut van zo'n helper? Je kunt er de rest mee overhoop rijden terwijl je eigen final sprinter(s) er niet ten dupe van zijn?
'@Mardy. Helpers maken tempo en brengen/houden de sprinter in de kopgroep. Op het laatst vergroten ze de kansen (positie) van de sprinter; dus elke helper vergroot de kans op winst.
Geen idee of de sprintvaardigheid van de helpers ook bijdraagt. Misschien wel een leuke vraag voor de anderen hier.
Voor het nut van helpers, zie mijn race (3:3); ik heb 4 kleppers op het vlakke als helper opgesteld en daarmee een topsprinter als Clementino tot een sprint in het tweede peloton veroordeeld.
'@Mardy. In dit geval was Fars toevallig anders ook wel de beste geweest, maar nr. 2-3-4 had ik anders niet gehad. Maar inderdaad vind ik dit aspect wel een van de mooiste van het spelletje; niet altijd wint de beste. Alleen bij ITT's; die zijn eigenlijk het eerlijkst, dan gaat het echt om man tegen man.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.