Olympische Spelen Rio 2016

1 2 ... 13 ... 35 36
Purito

Schippers heeft natuurlijk nog nooit de Jamaicanen verslagen op de 100 meter. Die afstand lijkt me op dit moment nog net iets te explosief (kort) voor haar. Goud op de 200 meter zie ik eigenlijk wel gebeuren, maar ze mag al erg tevreden zijn met een medaille op het koningsnummer.

Poeksel

Haar kennende is ze daar niet tevreden mee :)

Maar brons lijkt me een normale prestatie, zilver goed, goud uitmuntend.

LyndaLid

Toch wel een behoorlijke sensatie bij het vrouwentennis, een dame uit Puerto Rico!

En prachtige emotie erbij!

Purito

Mooi dat Puig wint. En dat Del Potro weer helemaal terug is op topniveau. Ik ben een echte Rafa-fan, maar als iemand hem mag kloppen, dan is het Juan Martin ! :)

Purito

Wat ik al eerder zei, ze moest wel volle bak. Pryce liep toch met meer ontspanning aan het einde.

Ik zeg brons.

LyndaLid

Echt volle bak was het niet volgens mij, maar ze liep vooral niet echt in op Fraser. Ze was ook duidelijk niet tevreden volgens mij.

Dat is eigenlijk een goed teken.

123poetertjes

Jongens, maak je toch allemaal niet zo druk. Ons aller Matthijs van Nieuwkerk heeft al beloofd dat het goud wordt dus dan is dat zo.

Purito

Nou, volle bak was het wel degelijk. Ze drukte zelfs haar borst nog vooruit om Pryce nog voorbij te kunnen steken. Maar die liep de laatste twee meter al met wat meer ontspanning.

Vijf vrouwen rond de 10.90. Met een perfecte race kan goud, met een redelijke race eindig je buiten de medailles. Zo dicht zit het bij elkaar.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Thompson was wel echt goed.

Bowie, Thompson en Fraser het meest overtuigend. Maarja, die tijden liggen zo dicht op elkaar..

Purito

In deze vorm is Thompson ook zeer gevaarlijk op de 200 meter.

Gregory is het met me eens ;)

LyndaLid

Sedoc zegt inderdaad ook gewoon volle bak, in de herhaling is me dat nu ook duidelijk ja. Ruimte voor verbetering wel, maar Thompson was wel echt goed..

Purito

Ik vrees wel dat Thompson en Pryce er met goud en zilver vandoor gaan. Maar ik denk dat niemand in het buitenland Schippers als topfavoriet zag op de 100 meter.

Maar ja, in een finale kan natuurlijk alles ;)

LyndaLid

Nee, ze is natuurlijk ook geen tópfavoriet. Maar ze maakt absoluut kans op goud, hoewel die Thompson daar op basis van de halve finale mee vandoor gaat ben ik bang.

Een medaille zou groots zijn! Maar er is nog ruimte tot dromen en hopen ;)

Purito

Absoluut. En dat geldt ook zeker voor Kromo!

123poetertjes

Geen bloemen voor Kromo, wel Blume.

TeamNL

Wat een verrassing op de 50 meter vrij.

Kromo 6e... 0,12 seconden van goud.

Btw: zou België het tweede goud gaan pakken bij de zevenkamp? Heeft een marge van 10 seconden voor de afsluitende 800 meter.

Laatst gewijzigd
Purito

Enorm veel toppers bij de vrouwen vallen tegen dit toernooi zeg. Zo'n Bronte Campbell ook. Komt totaal niet vooruit deze week.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Knappe meid die Blume, ik gun het haar wel..

Zuur voor Kromo, die zit er ff doorheen. Goede start, maar dit valt gewoon tegen. Jammer jammer jammer.

Purito

Gewoon voor Tokyo een perfecte voorbereiding draaien. Want die was verre van goed en professioneel, als ik de verhalen mag geloven.

@LL
Omdat ze knap is gun je het haar wel? ;)

Laatst gewijzigd
TeamNL

0 Zwemmedailles, dat is pijnlijk. Hoelang is dat geleden?

LyndaLid

Ja daar ben ik heel makkelijk in.

Gelukkig speelt er op de 100m zometeen dus geen speciale gunfactor mee, daar hoef ik me daar geen zorgen over te maken ;)

Laatst gewijzigd
TeamNL

Even opgezocht. Laatste keer was in 1992 waarbij er geen medaille werd gehaald bij het zwemmen.

Er is natuurlijk nog een kans bij de 10 km open water.

TeamNL

Oef... Daphne was niet heel erg lekker weg.

Aha, ze heeft fysieke problemen gehad de laatste dagen.

Laatst gewijzigd
Purito

Voila. Ik vreesde er al voor. Start gewoon niet goed genoeg. Jammer.

LyndaLid

De start was niet super, maar veel groter gemis was die normaal aanwezige versnelling. Toch wel een grote teleurstelling hoor. 10,90 was sowieso natuurlijk niet genoeg geweest.

Shit, ik haat teleurstellingen. Ze heeft het ook over fysieke problemen. Dat is helemaal klote!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 13 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.